eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
. لا‌تَخف! إنني أحمل قلبـك ِفي قلبي - نتـرس ، قلبت را در قلبـم نگه داشته‌ام!( :🫀 .
⊰•💘°🌱•⊱ . •همچین‌آینده‌ای‌بادلبر:)👧🏻♥️🦋• . . .
♦️آتش‌سوزی برج های دیپلمات جزیره کیش 🔹نیروهای امدادی بیشتر در حال اعزام به محل حادثه هستند./رسانه های محلی
♦️اثر انگشت مغزی: مطالعه جدید مسیرهای منحصر به فردی را در مغز افراد نابینا نشان می‌دهد 🔹مطالعه‌ای که توسط دانشمندان علوم اعصاب دانشگاه «جرج‌تاون» انجام شد، نشان داد که بخشی از مغز که اطلاعات بصری را در افراد بینا دریافت و پردازش می‌کند، در افراد نابینا الگوی اتصال منحصر به‌فردی دارد. این الگو در قشر بصری اولیه منحصر به‌فرد است، درست مانند اثر انگشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پرواز تهران به کیش به دلیل اوضاع سلامتی نامساعد یک مسافر در فرودگاه شیراز فرود اضطراری کرد
♦️ 🔹آمریکا خطاب به شهروندان خود در لبنان: کشور لبنان را ترک کنید، به سرعت بلیط هواپیما بخرید به مقصد هر کجایی که ممکن است،فقط از لبنان خارج شوید. 🔹مقام پیشین موساد: در جنگ پیش‌رو با ایران به گمانم تلفات بالایی خواهیم داد. 🔹تحلیلگر مشهور امور نظامی کانال ۱۳: حسن نصرالله تهدید به پاسخی تند و سخت کرد؛ ما حرف‌های او را جدی می گیریم؛ تخمین می‌زنیم که پاسخ قابل توجهی از حزب‌الله دریافت کنیم. 🔹مقام پیشین موساد: در جنگ پیش‌رو با ایران به گمانم تلفات بالایی خواهیم داد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گردباد یک تریلی را در ایالت تنسی آمریکا جا به جا کرد
🔹کاربران اینستاگرام در اروپا
♦️دولت پزشکیان رابطه با همسایه‌ها را جدی بگیرد عبدالرضا فرجی راد، عضو ستاد ژئوپلیتیک و کارشناس مسائل بین‌المللی در با خبرفوری: 🔹از آنجایی که فضای تنازعی ایران با جهان بسیار پیچیده شده است، دولت پزشکیان راه دشواری در سیاست خارجی دارد. 🔹با وجود مانع‌های بلندی که پیش روی تیم دیپلماسی دولت وجود دارد، پزشکیان باید همه تلاش اش را به کار بگیرد تا هم با رایزنی و چانه زنی در داخل و هم با دیدار‌های قوی و کارشناسی با کشور‌های دیگر بتواند گرهِ کور دیپلماسی را باز کند. در واقع این برای تحقق کارآمدی تنها راه موجود به شمار می‌رود. 🔹در شرایطی که بازار‌های اقتصاد جهانی به روی ما بسته است، دولت می‌تواند با کشور‌های همسایه فرصت‌های زیادی را برای رونق اقتصادی داشته باشد. به هرحال کشور‌های حوزه خلیج فارس نسبت به همکاری با ایران معمولا رویکرد مثبتی دارند.
♦️تزریق واکسن سرخک در پایانه‌های مرزی/ وضعیت پشه آئدس در کشور وزیر بهداشت : 🔹افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و بالای ۶۵ سال که دچار نقص ایمنی هستند، باید در پایانه‌های مرزی اربعین واکسن سرخک دریافت کنند. 🔹با توجه به اینکه پشه آئدس در این کشور گزارش شده امکان انتقال بیماری وجود دارد و در صورتی که فعالیت جوی تغییر کند امکان رشد و تکثیر پشه است. 🔹اکنون با توجه به گرمایی که پایدار است، امکان رشد تخم‌ها وجود ندارد؛ چون این تخم‌ها در صورت بارندگی و رطوبت باز می‌شوند و در کشور هم در یک هفته اخیر پیشرفتی از این بیماری گزارش نشده است.
♦️ 🔹توصیه انگلیس به شهروندان خود در لبنان: فورا این کشور را ترک کنید. 🔹جاده چالوس مسدود شد. 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس: حادثه در ۱۷۳ مایل دریایی در جنوب غرب عدن یمن 🔹وزیر خارجهٔ مصر: از لبنان در برابر تهدیدها حمایت خواهیم کرد.
♦️ شرط دریافت کارت پایان خدمت سربازان غایب بالای هشت سال معاون نیروی انسانی سپاه بیت المقدس کردستان: 🔹با توجه به ابلاغ طرح انصار از ستاد کل نیروهای مسلح، تمام افراد مشمول غایب بالای هشت سال می‌توانند با استفاده از مزایای این طرح نسبت به دریافت کارت پایان خدمت اقدام کنند.
🔰دلیل‌اصلی‌مشکلات‌آقایون‌رو‌میشناسید؟ 1⃣ زودانزالی 2⃣ عدم‌نعوظ / اختلالات‌نعوذ 3⃣ اعتیاد 4️⃣ دیابت اگر‌قصد‌درمان‌دارید از طریق‌ لینک زیر اقدام‌کنید👇🙏 https://digiform.ir/w2acb7b8d اطلاعات کامل و رضایت تمام درمانجویان در کانال زیر میتونید مشاهده کنید https://eitaa.com/joinchat/3715432803C7b2284f80c ✅معتبر‌ترین‌کانال‌ایتا‌در‌زمینه‌طب‌سنتی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️نگرانی صهیونیست‌ها از پاسخ جمهوری اسلامی به ترور اسماعیل هنیه در تهران
♦️ 🔹نماینده ایران در سازمان ملل: حزب الله به عمق اسرائیل حمله خواهد کرد و تنها به اهداف نظامی محدود نخواهد شد. 🔹رسانه های اسرائیلی: ایران در ۷۲ ساعت گذشته ارسال تسلیحات با کیفیت بالا به خاک سوریه را دو تا سه برابر کرده است. 🔹رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیل در صورت حمله ایران پاسخ خواهد داد ولی پاسخی که منجر به جنگ نشود. 🔹ادعای وزیر خارجه اسرائیل: ایران و حزب الله می‌خواهند حمله‌ای همزمان به اسرائیل انجام دهند. 🔹مقاومت فلسطین پایگاه نظامی ناحل عوز در مجاورت نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داد.
♦️مردی که ادعا می‌کند می‌تواند رویدادهای جهان را پیش‌بینی کند، گفته است که جنگ جهانی سوم در راه است و با تاریخ شروع آن را  پنجم اوت (۱۴ مرداد) پیش‌بینی کرده است 🔹به گزارش میرور، کوشال کومار که «نوستراداموس هندی» نام دارد، رویدادهای جهان را پیش‌بینی می‌کند و اخیرا گفته است که با افزایش تنش‌ها بین اسرائیل و حماس، دو کشور کره شمالی و جنوبی، چین و تایوان و در آخر روسیه و ناتو، جهان با جنگ سراسری مواجه خواهد شد.
⚠️ بدون قرص و اسپری⚠️ ‼️بدون عوارض و کاملا طبیعی‼️ 🟢درمان قطعی و دائمی اختلالات آقایان زیر نظر متخصص حکیم پورحسين ☘️به راحتی اختلالات آقایان را درمان کنید و به رابطه استاندارد طولانی و با کیفیت برسید علاوه بر این قوای جسمی شما تقویت میشود تا رابطه بین ١۵ تا ٢۵ دقیقه ای را تجربه کنید ⭕فرم نوبت دهی به لینک زیر مراجعه نمایید 👇🏻 🛑 https://formafzar.com/form/hx0ft ⭕لینک کانال ایتا کلینیک بهشت https://eitaa.com/joinchat/83362660C0e847af634
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر(ع): خود را در دنیا چنان منزل ده که گویی ساعتی در آن منزل داری وسپس از آن کوچ می‌کنی. امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه ۲۹ محرم ۱۴۴۶ ۴ آگوست  ۲۰۲۴
♦️آتش سوزی در یک کشتی در خلیج عدن 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی در فاصله ۱۲۰ مایل دریایی در شرق عدن مورد اصابت یک پرتابه قرار گرفته و دچار آتش سوزی شده است. 🔹جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است.
🔴پورمحمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه شد 🔹رئیس جمهور در حکمی «سید حمید پورمحمدی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه منصوب کرد.
🔴طیب‌نیا مشاور عالی پزشکیان شد 🔹رئیس‌جمهور با صدور حکمی علی طیب‌نیا را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.
♦️تظاهرات هزاران نفر در ترکیه در اعتراض به ترور هنیه 🔹هزاران شهروند ترکیه‌ای با تجمع در استانبول ترور رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.