eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️شرایط فروش فوق العاده ساینا S 🔹شرایط فروش فوق العاده ساینا S ویژه ثبت نامی های سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.
♦️وقتی میگیم دین از سیاست جدا نیست دقیقا همچین هیئتی مدنظرمونه!
♦️حکم دادگاه بدوی شروین حاجی‌پور لغو شد مرکز رسانه قوه قضائیه: 🔹پروندهٔ محسن برهانی به‌دلیل کسوت روحانیت او در دادسرا و دادگاه ویژهٔ روحانیت مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و مراحل تجدید نظر را هم در شعبه اول دادگاه تجدید نظر ویژه روحانیت طی کرده است. 🔹دادگاه تجدید نظر، برهانی را در خصوص برخی از عناوین اتهامی تبرئه و نسبت به برخی دیگر مجرم شناخته است. او درخواست اعاده دادرسی داده که این درخواست پس از بررسی رد و رأی دادگاه تجدید نظر تأیید شده است. 🔹دادگاه تجدید نظر پس از اعتراض شروین حاجی‌پور نسبت به رأی دادگاه بدوی، این اعتراض را بررسی کرد و به‌دلیل اینکه مجازات‌های تکمیلی اشاره شده در رأی دادگاه بدوی را متناسب با حال متهم و جامعه تشخیص نداده، آن‌ها را لغو کرد و همچنین قرار تعلیق نیمی از مجازات حبس اشد او را نیز صادر کرده است.
🔹سازمان راهداری: کرایه‌های اتوبوس در اربعین ۳۰ درصد گران می‌شود. 🔹تعداد متقاضیان اربعین از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر گذشت. 🔹وزارت خارجه: همه ایرانیان در بنگلادش در سلامت هستند. 🔹سخنگوی قوه قضاییه: نقش آمریکا در ترور شهید هنیه انکارناپذیر است.
♦️ 🔹سخنگوی قوه‌قضائیه: تاکنون کسی در پروندهٔ ترور شهید هنیه دستگیر نشده است. 🔹مهلت بازگشت ارز پروانه‌های صادراتی، تا پایان ۳۰ مهر ماه تمدید شده است. 🔹اسرائیل هیوم: موشک‌های بالستیک پیشرفته ایران می‌توانند از سد پدافند ما عبور کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضور خانواده‌ای فلسطینی در برنامه "ازسرگذشت"! قصه شجاعت مادری که همراه ۴فرزندش، پس از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و طوفان الاقصی، بعد از طی مسیری سخت به ایران می‌رسد.
مــا زنــده ز لٰا اِلــهَ اِلّا اللّهـیـم شـیـعه و مسلمانِ رسـول اللهیم در وادی انتظارِ صاحــب الزّمان تـحـتِ لـوای عـلــی ولی اللهیم .
‌. چشمـات‌طلوع‌و‌غروبِ‌خورشید‌روزهای‌منـه•🥹🩶• .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️توضیحات سخنگوی قوه قضاییه درمود بازگشت فریب خوردگان اغتشاشات سال ۱۴۰۱ جهانگیر: 🔹دستگاه قضایی همیشه تاکید داشته است که صف فریب خوردگان از طراحان جریانات اغتشاشات جدا است. 🔹با پیشنهاد رییس قوه قضاییه از محضر مقام معظم رهبری شاهد عفو بسیار گسترده ای در سال ۱۴۰۱ بودیم. 🔹امروز کسانی که درخواست بازگشت به کشور را دارند باید مشخص شود که در کدام یک از این دسته ها قرار دارند. کسانی که نادم باشند و بازگردند، پرونده های آنها مورد لحاظ قرار خواهد گرفت.
♦️جزئیات پرونده بدهکار بانکی ۳۰ هزار میلیارد تومانی سخنگوی قوه قضاییه: 🔹برابر گزارش دادگستری کل استان تهران، بحث ۳۰ همتی مربوط به بدهکاران کلان بانکی در چند پرونده است. 🔹بخشی از این موضوع مربوط به بدهکاران بانکی گروه گلستان است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته، قریب به ۷ و نیم همت وصول شده است. 🔹با تلاش دادگستری تهران ۳ همت از بدهکاری بانکی گروه شرکت‌های ایروانی (عظام خودرو) هم وصول شده و ١٢ همتِ این گروه بلاوصول مانده است. 🔹در این پرونده با تلاش‌های دادگستری برای بازگشت حقوق بیت‌المال، متهم قصد همکاری داشت و به وی مهلت داده شد، اما چون همکاری نکرد، انشای حکم صورت گرفت و به ۲۵ سال حبس، رد مال، جزای نقدی و شلاق محکوم شد و در حال حاضر در حال تحمل کیفر است. 🔹وصول بدهی‌های بانکی در مورد پرونده‌های دیگر نیز در حال انجام است.
♦️آبشار اودال بوشهر
♦️اطلاعیه هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران تکذیب شد ‌‌‌ مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): 🔹امروز (سه‌شنبه، ۱۶ مردادماه) خبر صدور نوتام هشدار امنیت پروازی برای غرب ایران توسط سازمان هواپیمایی کشور شایعه شده که چنین هشدار وجود ندارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید حسن نصرالله: اگر کابینۀ نتانیاهو پیروز شود دیگر سخنی از فلسطینی‌ها نخواهد ماند و حتی مسجدالاقصی در معرض خطر شدیدی قرار خواهد گرفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سید حسن نصرالله: خطرات پیروزی صهیونیست‌ها دامن‌گیر مصر، اردن و کشورهای منطقه خواهد شد 🔹خطر بسیار زیاد است و نباید نادیده گرفته شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سیدحسن نصرالله: ایران ملزم است که پاسخ محکمی به ترور اسماعیل هنیه بدهد دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت فرمانده جهادی حزب الله لبنان، فواد شکر(سیدمحسن): 🔹همانطور که پس از حمله به کنسول گری ایران در دمشق، ایران ملزم به پاسخ دادن به اسرائیل بود الان هم ملزم است که به ترور اسماعیل هنیه پاسخ بدهد 🔹جبهه مقاومت هم خواهان پاسخ ایران هستند و حمایت خواهند کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سیدحسن نصرالله: اسرائیل الان منتظر پاسخ ایران و مقاومت است و حسابی ترسیده دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت فرمانده جهادی حزب الله لبنان، فواد شکر(سیدمحسن): 🔹اسرائیل خود را قوی ترین ارتش منطقه می داند ولی ترسیده است چون منتظر پاسخ ایران و سپاه و جریان مقاومت است 🔹قدرت و توان اسرائیل رو به افول است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️چه کسی در جنگ جهانی از استفاده کرد؟! 🔹 پشت پرده جنایت‌های جهانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گل دوم شباب الاهلی به سپاهان توسط یحیی الغسانی(۱۰۱) روی اشتباه فاحش نیازمند
♦️رایزنی تلفنی وزیر خارجه انگلیس با سرپرست وزارت خارجه ایران دیوید لمی: 🔹تشدید تنش بیشتر در خاورمیانه در جهت منافع هیچ طرفی نیست. با علی باقری کنی، سرپرست وزارت خارجه ایران گفت‌وگو کردم و هشدار دادم که هرگونه حمله ایران عواقب فاجعه‌بار برای منطقه دارد. ایران و تمام طرف‌های دیگر باید فورا تنش‌ها را کاهش دهند. /ایسنا
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام رضا(ع): عبادت‌ به روزه‌ داشتن‌ و نماز خواندن‌ نیست‌ و همانا عبادت‌ به اندیشه‌کردن‌ در امر خداست‌. امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه ۲ صفر ۱۴۴۶ ۷ آگوست  ۲۰۲۴
♦️محمد یونس رهبر موقت بنگلادش شد 🔹محمد یونس، دشمن سیاسی دیرین شیخ حسینه، نخست‌وزیر بنگلادش در پی اعتراضات در این کشور به عنوان رهبر موقت بنگلادش منصوب شده است. 🔹انتصاب این برنده جایزه نوبل صلح به عنوان مشاور ارشد دولت موقت، یک روز بعد از آن روی داده که شیخ حسینه بعد از چند هفته اعتراضات در این کشور از بنگلادش گریخت. 🔹یونس در سال ۲۰۰۶ به دلیل ابداع طرحی برای اهدای وام‌های خرد تجاری به فقرای بنگلادش برنده جایزه نوبل صلح شد. 🔹در سال ۲۰۰۷ همزمان با تلاش‌های یونس برای تشکیل حزب سیاسی خود،  بین او و شیخ حسینه، نخست‌وزیر شکاف ایجاد شد و در نهایت حسینه او را دشمن کشور خواند و یک دادگاه محلی اخیرا حکم حبس او را صادر کرد. 🔹دانشجویانی که رهبری اعتراضات در بنگلادش را بر عهده داشتند گفته‌اند دولت به رهبری نظامیان را نخواهند پذیرفت و از یونس خواستند رهبری دولت موقت را بر عهده بگیرد./رصد خبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تعابیر امام خمینی نسبت به خطرناک ترین دسته ها،در برابر کیان اسلام. نامه ای که گویی امروز صادر شده است.
♦️هریس فرق زیادی با ترامپ ندارد صباح زنگنه، کارشناس مسائل بین‌الملل در با خبرفوری: 🔹بعد از جایگزینی هریس به جای جو بایدن موجی از امیدواری در ایران به وجود آمد و اینطور عنوان شد که شانس پیروزی دونالد ترامپ کمتر شد، این در حالی است که نتیجه رای آمریکایی‌ها به چند روز منتهی به انتخابات بستگی دارد و از الان نمی‌شود برداشتی صحیح داشت. 🔹این درست است که ترامپ سابقه خروج از برجام دارد و ضدیتش با ایران روشن است، اما اگر سیاست کلی ایالات متحده در قبال ایران را موشکافی کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که ضدیت این کشور با ایرانی‌ها به کاخ سفید‌نشینی چهره‌ای جمهوری خواه یا فردی از حزب دموکرات ربطی ندارد. 🔹همان گونه که در دولت اوباما ایران با تحریم‌هایی بیشتری از جانب آمریکا مواجه شد. 🔹دولت پزشکیان باید با این ذهنیت دکترین سیاست خارجی را تبیین کند که آمریکا به هیچ وجه بنای تعامل حداقلی با ایران را ندارد، پس بهتر است راه حل‌های رابطه با کشور‌های اروپایی و کشور‌های صاحب اقتصاد برتر بررسی شود تا از این طریق بتوانیم از بحران عبور کنیم.