eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.6هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🥇جدول مدال‌های المپیک پاریس 🔹ایران با برنز میرزازاده و مبینا نعمت‌زاده و طلای محمد هادی ساروی، به صورت مشترک با ازبکستان در رده ۴۳ ایستاد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️گنبد حرارتی امروز هم مهمان ایران است کارشناس هواشناسی: 🔹از بامداد فردا در نیمۀ شمالیِ کشور دمای هوا به‌طور نسبی کاهش می‌یابد ولی در نیمۀ جنوبی طی ۵ روز آینده کماکان هوای گرم تداوم دارد. 🔹در تهران امروز هم گرمای دیروز را داریم اما از فردا دما کاهش می‌یابد.
♦️ 🔹سازمان هواشناسی: بیشینه و کمینه هوای تهران امروز ۴۳ و ۳۱ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است. 🔹شاخص کیفیت هوای تهران پس از چند روز با قرار گرفتن بر روی عدد ۹۱ در وضعیت قابل قبول است. 🔹نایب‌رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران: مالکان حاضربه اجاره ملک خود با افزایش ٢۵ درصدی نیستند. 🔹دانشگاه تهران مبینا نعمت‌زاده مدال‌آور المپیک ۲۰۲۴ را بدون کنکور پذیرش می‌کند.
کانال ترش و شیرین زندگی http://eitaa.com/joinchat/1468530690C20079a2e12 زندگی روزمره و طریق آرامش ☺️و انگیزشی، معلومات و و 😁 با مطالب گوناگون و دست چین شده 😍 یا اباعبدالله یا مهدی 🇵🇸 @torshoshirin لحظه هایی برای رفع خستگی و یاد گیری و دانستن و شاد بودن😊
♦️بارش شهابی برساوشی را در ایده‌آل‌ترین شرایط ببینید 🔹بارش شهابی برساوشی، شامگاه ۲۱ مرداد تا صبحگاه ۲۲ مرداد به اوج خود می‌رسد. برای تماشای این پدیده هیجان‌انگیز فقط کافی است به منطقه‌ای تاریک بروید تا به دور از آلودگی نوری، درخشش شهاب‌ها در آسمان را مشاهده کنید./دیجیاتو
🥇نگاه‌‌ خاص «مبینا نعمت‌زاده» به مدال برنز ارزشمندش در مراسم اهدای مدال
زیارت ضروری ....🥺🖤 .
_ وقتی یکی ازتون پرسید همدیگرو دوست دارید؟! بهش بگید: «جانش جانِ من است و جانم جانِ او» به همین شیرینی^^♥️🫂🙈 بخیر
🥇ثبت تصویری زیبا در پایان مسابقه ناهید کیانی ٠۲۴
♦️ساخت نانوسیم‌هایی از طلا که می‌‌توانند در سیستم عصبی انسان قرار بگیرند 🔹محققان نانوسیم‌های طلایی را طراحی کرده‌اند که نرم و کششی هستند و می‌توانند به سیستم عصبی متصل شوند و راه را برای انواع جدیدی از ایمپلنت‌ها و رابط‌های پزشکی هموار کنند. این دستاورد می‌تواند برای درمان بیماری‌هایی مانند صرع، پارکینسون، فلج یا درد مزمن سودمند باشد. 🔹محققان برای ایجاد الکترودهای خود، رشته‌های بسیار نازک طلا را در لاستیک سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر جاسازی کردند که تقریباً ۱۰۰۰ برابر باریک‌تر از موی انسان است. سیلیکون درحال‌حاضر برای ایمپلنت‌هایی مانند پروتز سینه استفاده می‌شود و طلا و پلاتین نیز در دستگاه‌های پزشکی رایج هستند.
🥇سنگ‌نورد ایرانی در جمع رکوردداران زیر ۵ ثانیه! 🔹رضا علی‌پور نماینده کشورمان در سنگنوردی، توانست با ثبت زمان ۴:۸۴ ثانیه ضمن شکستن رکورد ایران به میزان ۰.۲۱ ثانیه، به جمع ورزشکاران جهان که رکورد زیر ۵ ثانیه دارند ملحق شود. رکورد پیشین علی‌پور ۵.۰۵ بود که در مسابقات انتخابی المپیک در شانگ‌های چین به ثبت رسیده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️موشک‌باران گسترده شمال فلسطین اشغالی 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی از جمله شلومی، گیشرهزیف و نهاریا خبر دادند. 🔹این رسانه‌ها از شلیک گسترده موشک به سمت نهاریا و شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در این منطقه خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇ناهید، ستاره پرنور المپیک/«ناهید کیانی» به فینال رسید 🔹 ناهید کیانی در مرحله نیمه‌نهایی وزن -۵۷ کیلوگرم مسابقات تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مقابل حریف لبنانی خود به برتری رسید و راهی فینال شد. 🔹او به اولین بانوی تاریخ ایران تبدیل شد که به فینال رقابت‌های المپیک راه پیدا کرده است. ٠۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥇ناهید کیانی: هنوز کارم تمام نشده است/ امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال مردم کشورم را خوشحال کنم
♦️ پایان کار مدافع ۴۱ ساله پرتغالی/ په‌په از فوتبال خداحافظی کرد! 🔹په‌په، مدافع ۴۱ ساله تیم ملی پرتغال، از فوتبال خداحافظی کرد. 🔹په‌په سابق بازی در رئال مادرید، بشیکاش و پورتو را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرد و همچنین ۳ بار با مادریدی‌ها به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید. 🔹په‌په ۱۴۱ بار برای تیم ملی پرتغال نیز به میدان رفت و قهرمانی یورو ۲۰۱۶ و لیگ ملت‌های اروپای ۲۰۱۹ را نیز تجربه کرد.