eitaa logo
خبرگزاریMRC
18هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
8.5هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام کاظم(ع): بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است. امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۱۴ صفر ۱۴۴۶ ۱۹ آگوست  ۲۰۲۴
📷آغاز دور جدیدی از افزایش دما از اواخر این هفته 🔹از اواخر این هفته شاهد آغاز دور جدیدی از افزایش دما در کشور خواهیم بود و بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی، مرکزی و نیمه غربی کشور شاهد افزایش دما خواهند بود‌‌. 🔹با وقوع این افزایش دما، شرایط دمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه نسبت به این روزها با افزایشی بین ۲ تا ۵ درجه سانتیگراد همراه خواهد شد و روزهای گرمی را رقم خواهد زد! 🔹اگرچه شدت گرما از دفعات قبل کمتر است، اما همچنان احتمال شکستن رکورد های مربوط به بیشینه دمای ماه شهریور در برخی از ایستگاه های هواشناسی کشور نیز وجود خواهد داشت.
♦️سازمان بازرسی به اعطای وام پیش ثبت‌نام خودرو ورود کرد 🔹بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به شبکه بانکی به موضوع اعطای وام پیش ثبت نام خودرو ورود کرد. 🔹همزمان با آغاز طرح ایران‌خودرو برای ثبت‌نام فروش خودرو، برخی بانک‌ها به منظور جذب سپرده به بهانه افتتاح حساب وکالتی، پرداخت وام ۸۰ تا ۱۳۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو را تبلیغ می‌کنند. 🔹بازرس کل امور بانک‌ها و بیمه سازمان بازرسی در ادامه بررسی‌های این نهاد نظارتی پیرامون موضوع فوق را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرده است: ضرورت دارد بانک‌ها از انجام اقدامات خارج از چارچوب حساب وکالتی امتناع کنند و پرداخت تسهیلات با رعایت کامل ضوابط و مقررات بانکی انجام پذیرد.
♦️زائران اربعین در صورت مفقودی گذرنامه، با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹زائران در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک بمب پنیری راحت درست کنید برای تهیه خمیر: 🔹۱دونه تخم مرغ 🔹۱ق خمیرمایه 🔹آب ۱/۲پیمانه 🔹شکر۱ق غ 🔹آرد به میزان لازم مواد میانی: 🔹گوجه ۱عدد 🔹قارچ 🔹سوسیس 🔹پنیر هم به اندازه کافی
♦️اتباع بدون مجوز برای سفر اربعین اقدام نکنند نماینده رئیس جمهور در ستاد اربعین حسینی: 🔹تمهیدات لازم برای اقدامات اولیه از سوی استانداری انجام شده لیکن توصیه می‌شود اتباع بدون مجوز برای سفر اربعین اقدام کنند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وزیر پیشنهادیِ دادگستری: از حقوق پایین کارمندان خجالت می‌کشم 🔹قضات تازه‌کار به اندازه کرایۀ منزل‌شان دریافتی ندارند. از دولت خواهش می‌کنیم احکام مربوطه در برنامۀ هفتم را برای قوه قضائیه اجرا کنید تا بتوانم به‌عنوان رابط قوه قضائیه و دولت انجام وظیفه کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️استعلام وزرا فقط شامل تابعیت و محکومیت است اسماعیل کوثری، نماینده تهران: 🔹وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره استعلام وزرا گفت که طبق قانون مشاغل حساس، استعلام وزرا الزامی نیست، لذا فقط تابعیت و محکومیت قضائی بررسی شده و دست وزارت اطلاعات در این زمینه بسته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کنعانی: واکنش کنعانی نسبت به تبادل پیام میان ایران و آمریکا سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: 🔹کانال های ارتباطی میان آمریکا و ایران وجود دارد و به تناسب موضوعات مختلف پیام هایی رد و بدل می‌شود 🔹تبادل پیام از طریق واسطه ها میان دو طرف وجود دارد.
♦️آدرس غلط بیوتی بلاگرها درباره تست SPF ضدآفتاب‌ها سازمان غذا و دارو: 🔹تست SPF تنها با دستگاه‌های مخصوص امکان پذیر است. 🔹آزمون‌های کارایی محصولات سلامت محور که در فضای مجازی توسط بلاگرها صورت می‌گیرد، غیرعلمی بوده و صرفا به دلیل جذب دنبال کننده است. 🔹مردم می‌توانند تمام محصولاتی را که دارای مجوز هستند با خاطر آسوده استفاده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️شوخی قالیباف با رسایی بعد از بگو و مگوی نوبت اول: دیگه نگی قالیباف همش با من...
♦️رژیم غذایی ضد‌التهابی احتمال ابتلا به زوال عقل را کاهش می‌دهد 🔹یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که یک رژیم غذایی سالم که التهاب را در بدن کاهش می‌دهد، می‌تواند احتمال ابتلا به زوال عقل را کاهش دهد، به خصوص اگر از قبل عوامل خطر قلبی وجود داشته باشد. 🔹رژیم‌های به اصطلاح ضدالتهابی حاوی مواد غذایی مانند سبزیجات، میوه‌ها، غلات کامل، ماهی و لوبیا هستند و شامل رژیم‌های سالم برای قلب مانند رژیم مدیترانه‌ای می‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تصاویری از وضعیت عجیب نمایندگان در صحن علنی مجلس، حین صحبت کردن نمایندۀ مخالف وزیر پیشنهادی دادگستری! 🔹هیچکس به صحبت‌های نماینده گوش نمی‌دهد!!
♦️ 🔹اطلاعیه سامانه جامع تجارت: استفاده از بارنامه‌های دریافتی سامانه بارفرابران برای تعیین منشا ارز الزامی شد. 🔹وزیر پیشنهادی دفاع: ما ملت قهرمان ایران نشان دادیم امینت خط قرمز ما است، اگر دشمن از این خط قرمز عبور کند به هیچ عنوان با او مدارا نمی‌کنیم. 🔹ترامپ: با پیروزی هریس آمریکا شکست می‌خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️امیرنصیرزاده خطاب به نمایندگان: به شما قول می‌دهم انتقام خون شهید هنیه گرفته خواهد شد/ هیچ نگران نباشید وزیر پیشنهادی دفاع در صحن علنی مجلس: 🔹ما نشان دادیم امنیت ما مهم‌ترین موضوع هست. 🔹در امنیت ما خط قرمز وجود دارد هر کسی از آن عبور کند ما او را نمی‌بخشیم؛ اما در این مسیر عقلانیت حاکم است. 🔹حتما این کار انجام خواهد شد و هیچ نگران نباشید. 🔹بخش دفاعی و امنیتی به هیچ عنوان با دشمن در این راستا مدارا نخواهد کرد و ان‌شاءالله به شما قول می‌دهم همانطور که شما دوست دارید عمل خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 حضور بدلکار معروف بالیوودی در مسابقه قهرمان! اجرای حرکات جذاب و معروف بالیوودی روی آنتن شبکه سه
♦️چشم‌انداز غروب آفتاب در ‎استان گلستان
♦️ 🔹کمیسیون عمران و کمیسیون کشاورزی مجلس موافقت خود را با فرزانه صادق، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کرد. 🔹وزیر پیشنهادی دفاع: برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان برنامه داریم. 🔹قائم‌مقام وزیر جهاد: قیمت گوشت تا پایان سال متعادل می‌‌شود. 🔹دفتر نتانیاهو: دیدار با بلینکن «مثبت» بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️منان رئیسی، مخالف وزیر پیشنهادی راه: با توجه به ثبت نام تعداد بالای افراد موافق به خانم صادق بابت وزیر شدن تبریک می‌گویم!
♦️ شعارهای مراسم راهپیمایی اربعین در سال های مختلف....
♦️ 🔹قوه قضاییه: یک تیم حرفه ای کارچاق کن در پوشش یک موسسه حقوقی را بازداشت کردیم. 🔹صدور مجوز برگزاری تمام مسابقات لیگ‌‌برتر با VAR / چهار دستگاه VAR دیگر در راه ایران 🔹مخالف وزیر پیشنهادی راه: در ۲ سال پیاپی که خانم صادق دبیر شورای‌عالی شهرسازی بود رشد قیمت مسکن در تهران رتبۀ اولِ ۱۵۰ کلانشهرِ جهان شد 🔹فاطمه محمد بیگی، موافق وزیر پیشنهادی راه: از نظر اسلام هیچ محدودیتی برای مدیریت زنان وجود ندارد.
♦️تشکیل پرونده قضایی به منظور بررسی علت فوت دختر ۱۲ ساله در یک کلینیک دندانپزشکی در تبریز دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی: 🔹 شکایت اولیای‌دم به تازگی در دستگاه قضایی استان ثبت شده و بلافاصله پس از ثبت شکایت، دستورات قضایی لازم برای رسیدگی به این پرونده صادر شد. 🔹پزشکی قانونی استان معاینات و آزمایشات لازم را جهت تشخیص علت تامه فوت انجام داده و نتایج این آزمایشات را به دستگاه قضایی استان گزارش کند.
📷سید حسن خمینی از مرز خسروی عازم کربلا شد
28.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این ۲۴۰ ثانیه ناب‌ترین صحنه‌های نبردی ۳۰۰ روزه است... شجاعت و دلاوری‌ شیرمردان فلسطینی را ببینید 🔹آنها بیش از ۳۰۰ روز است در محاصره، نه فقط مقابل اسرائیل، که مقابل تمام حمایت‌ها و تسلیحات دولت‌های غربی و بی‌عملی دولت‌های عربی جنگیده‌اند و کم نیاورده‌اند...