کنار شهدا نفس کشیدن رو بیشتر دوست دارم :)
اینجا برگ درختا سبز تره ...
دنیا رنگی تره ...
حال آدما بهتره ... :)
#ازدیدِدوربینم
چقدر حرفِ نجوشیده در دلم دارم..
تو را کنارِ خودم، ای رفیق! کم دارم :)
سری به من بزن ای شعر! من دلم تنگ است..
کنارِ من بنشین؛ چایِ تازه دم دارم...