همه ی زیبایی های دنیا رو دوست دارم اما لبخندت رو بیشتر چون خالصانه ترینشونه
●
بخداا لطف داریددددد عشقمیدد😭🤏🤏
چشات رو دوست دارم اما نگاهی که با خندت بهم میکنی رو بیشتر 🛐🛐
●
الهی دورت بگردممم
اورونوف رو دوست دارم ولی مملی رو بیشتر ( منظورم اورونوف و مملی نبودن ) #زینبی
●
قربونت برممممممم بچم😭🤏🎀
چرا ثبات رفتار ندارم من؟
پیامای اینجارو پاک میکنم بعد پشیمون میشم بعد ویرایش میدم بعد بازم پشیمون میشم میرم پیوی زینب غر میزنم با خودم دعوا میکنم.