.
عاشق شب هشتمم
فقط میشه کم نزارید جنازم رو تو روضۀ علی اکبر بیارید ؟(:
.
.
تهروضه میدونی کجاست؟
اونجا که امامحسین به علیاکبر میگه:
علی جانم، ریز ریزی ، از بغلم میریزی (:
.
.
ای کاش که
« اصلا میشنوی این صدامو »
هامون تبدیل شه به
« شنیدی آخرش صدامو؟(: »
.
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
شهادتت مبارک آقا سیدمحمدباقرهاشمی:) دست مارو هم بخاطر گریه هایی که پای روضه شما کردیم:) مثل حضرت قاس
شب علیاکبر بود دلمون برات تنگ شد:)