اولین تایپوگرافی رسمیم باشه ؟(:
خودم خیلی دوسش میدارم ...
پر از ایراده ولی خب به بزرگی خودتون ببخشید
#تایپوبهار
هدایت شده از انتهایِخیابانِکشوردوست=)
متوجه شدم اینکه آدم های مورد علاقت دو طرفت بشینن و همزمان باهم داشته باشی شون واقعا حس جالبیه:)
مــأوا | 🇮🇷 𝐌𝐚𝐯𝐚
فرقی دگر ندارد ایام سخت و سَهلش ،
مارا غمحسین بس ، دنیا برای ِاهلش ..