eitaa logo
محمدمهدی
675 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
به نظرتون اگه آمریکا تخت جمشید یا مقبره کوروش بزرگ رو بزنه کسی میاد بگه اونجا شهر موشکی بوده؟ یا شما زورتون به بیمارستان ها و مدارس میرسه؟
🌱وَ تَتَحَبَّبُ إلَيَّ فَأَتَبَغَّضُ إلَيْكَ و با من دوستي مي ورزي و من با تو دشمني مي كنم... ✍گاهی اوقات حس میکنیم خیلی خدارو دوست داریم. درحالی که نمیدونیم همون حس رو خدا چند برابر بیشتر نسبت به خود ما داره. و بعضی موقع ها با این خدای مهربون دشمنی هم میکنیم... 🥀اعوذبالله من شرور انفسنا 🌙دعای افتتاح eitaa.com/BorhaneQalam
محمدمهدی
🌱وَ تَتَحَبَّبُ إلَيَّ فَأَتَبَغَّضُ إلَيْكَ و با من دوستي مي ورزي و من با تو دشمني مي كنم... ✍گاه
دوستان یه محبت کنید کانال این رفیقمون عضو شید ما که خیلی چیزی بارمون نیست ولی ایشون چرا❤️
هدایت شده از بیداری مدیا
❌️‌اکانت مملکته یه توییت زده گل به‌خودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکان‌ها قتل عام شدند! حالا کجاست؟ کلانتری و مقرهای نظامی! آهان پس قصدتون ورود به اسلحه خانه بوده! در زنجان می‌خواستند برن داخل کلانتری که ۵۰۰ تا اسلحه داشته! انتظار هم داشتن پلیس بگه خوش آمدید! حرومی‌ها.. ✍آزوف 🎬 برای بیداری وجدانها @Bidari_Media
محمدمهدی
❌️‌اکانت مملکته یه توییت زده گل به‌خودی محض! نوشته افرادی که در نزدیکی این مکان‌ها قتل عام شدند! حال
حروم...لا اله الا الله (حیف زبونی که به شما نجاست پرستا فحش بده) تو هر قبرستونی تو این دنیا پیدا کنی به کسی که به کلانتری حمله می‌کنه گل نمیدن والله
جالبه یه قطره خون از دماغ یه سطلی ریخته نشده بعد در مقابل سر چندتا از مخالفانشونو شکستن و افتخار می‌کنن که کورشون کردیم در عین حال هم می‌گن شما اسلحه دارین و ما مظلومیم!!! یهودصفتی در مغز و گوشت و استخوان جریان سطلنت‌طلبی ریشه کرده 🗃 Join Us : @Memeocrocy
یک سوال از حامیان براندازی نظام جمهوری اسلامی که می‌خوام تو ناشناس پاسخ بدن: فرض کنید شما نتوانستید انتظارات مردم رو برآورده کنید و جمعیت زیادی علیه شما به خیابان ها و دانشگاه ها ریختند و علیه شخص اول حکومت آینده شما شعار های ساختار شکنانه دادند و در فضای مجازی به نوامیس و عزیزان شما حامیان حکومت آینده فحاشی کردند و در خیابان شما و هم فکرانتان را به آتش کشیدند و پرچم ملی حکومت آینده را به آتش کشیدند، شما به عنوان متولیان و حامیان براندازی حکومت جمهوری اسلامی ایران چه برخوردی را مناسب مخالفان خودتان می دانید؟ در ناشناس بفرمایید 👇 https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z دست به دست کنید به دست مخالفین برسه
محمدمهدی
یک سوال از حامیان براندازی نظام جمهوری اسلامی که می‌خوام تو ناشناس پاسخ بدن: فرض کنید شما نتوانستید
حرف شما خیلی زیبا و شیرینه اما آیا حکومتی خودش رو به رفراندوم گذاشته؟ آیا مردمی که تو خیابون عصبانی ان با عذرخواهی شما آروم میشن؟ آیا کنار رفتن یک حکومت حتی غلط بدون جایگزین باعث هرج و مرج بیشتر نمیشه؟ توضیحات بیشتر رو از دوست عزیزم رفیق حسین فوروارد میکنم براتون👇
هدایت شده از رِفیقِ حُسِین
رفراندوم