eitaa logo
محمدمهدی
674 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
حرف من اینه که به ادعای شما جمهوری اسلامی جوی خون راه انداخته به مردم گفته داعش. در حالی که در واقعیت غیرقابل انکار میبینیم حملات سازماندهی شده به اماکن نظامی مثل کلانتری ها صورت گرفته که خطر تبدیل اعتراض خیابانی به جنگ خیابانی رو داشته. حرف من اینه. اگه واقعاً مردم علیه حکومت آینده قیام کنن و به قول جمهوری اسلامی نیرو های موساد جریان رو هدایت کنن و یا به قول شما خشم مردم اونارو به مرز توحش برسونه، برخورد شما چه خواهد بود؟ برخوردی که ایران رو از خطر جنگ شهری نجات بده برخوردی که از کشته شدن افراد بیگناه جلوگیری کنه برخوردی که سرویس های اطلاعاتی ضد ایرانی رو ناامید کنه و برخوردی که از شعله ور تر شدن اوضاع جلوگیری کنه
احسنت پس باید از اماکن نظامی محافظت کرد اما اگه جمعیت چند ده هزار نفری به قصد حمله به کلانتری یورش ببرن وظیفه پلیس چیه؟ آیا وسط آشوب و در جایی که مردم به قصد کشتار یک پلیس وارد خیابان شدن اون هم با سنگ و قمه و مولوتوف، حکومت شما چطور معترض واقعی رو از آشوبگر تشخیص میده؟
به لفظ انتقام شخصی توجه نداشتی متاسفانه انتقام شخصی یعنی یک آدمی از غیر جریان مسئول حمله کنه به یه آدم عادی مثلاً یه بسیجی و اون رو بکشه. چیزی که در خیابان ها شاهد بودیم. انتقام شخصی اینه. اما راجع به خلخالی که سران و موثران و حامیان بزرگ حکومت سابق رو اعدام کرد انتقاد ها و نظرات مختلف بسیاره. اما در ادامه دیدیم که ارتش حفظ شد و ارتش و نظامیان اون موقع که در سرکوب انقلاب ۵۷ شرکت داشتند منحل نشد و صیاد ها و قرنی ها رو به ایران داد. ضمن اینکه باید ذکر کرد برخورد با سران حکومت سابق ایدئولوژیک بود و آلترناتیو آینده ایران(؟) ایدئولوژی خاصی نداره که طبق اون کسی رو اعدام نکنه. چیزی که ما در ۵۷ دیدیم این بود که میگفتن برادر ارتشی و گل می‌دادند و همین باعث شد روز های آخر ارتش به مردم بپیونده اما در به اصطلاح انقلاب فعلی حمله همه جانبه به نیروی نظامی و انتظامی رو شاهدیم. درحالی که سال ۵۷ اصلا خبری از این ها نبود.. شما هم باز از چهارچوب سوال خارج شدید و بحث رو بردید روی علل مشکلات و انقلاب ۵۷ لطفاً روی متن سوال من تمرکز کنید
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نتیجه این شد که تو برانداز حکومت نیستی و منتقد حکومتی. که چرا این حکومت زودتر به حرف مردم گوش نکرد و چرا کار رو به اینجا رسوند. این حرف همه طرفداران جمهوری اسلامیه. و تو هم نظری غیر از این ازت ندیدم. در واقع اکثر اونایی که توهم براندازی دارن برانداز نیستند. منتقدند. افرادی هستند که اگه وضعیت معیشت بهبود بیابه یا به قول دوستمون، تحریم ها برطرف بشه تهش پای این حکومت هستند هرچند به طور کامل باب میلشون نباشه. هیچی همین :)
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
اون شلیک هم خواسته ابتدایی هیچ حکومتی نیست همون‌طور که خودت اقرار کردی. آشوب باعث این میشه که حکومت به این راضی شه. وگرنه در اعتراضات اصل اول هر حکومتی خارج نشدن از چهارچوبه مثل چیزی که ما از ۸ تا ۱۸ دی دیدیم و در اکثر اعتراضات مردم مسلح نبودن و پلیس هم از اسلحه استفاده نکرد. حتی همون ۱۸ دی هم تا به آشوب کشیده نشد از اسلحه استفاده نشد.
محمدمهدی
اعترافی که میخواستم رو ازت گرفتم. فارغ از اینکه چه اتفاقاتی باعث این شده تهش به شلیک رضایت دادی. نت
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ از لحظه اعلام سرنگونی تا استقرار حکومت جدید لحظه به لحظه برام روایت کن.
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
ذات براندازی غلط اینه ها.. حرفش تو مصداقه ولی میخواد مبنا رو بزنه😂🤦‍♂ من به دکوراسیون این ساختمون نقد دارم و به لوله کشی گاز چون چند نفر رو کشته. به نظرم به جای اصلاح لوله کشی و چندتا مورد دیگه کل ساختمون رو منفجر کنیم
محمدمهدی
خب .. اوکی.. هنوز اون ذات براندازی زنده است. میرسیم به سوال بی جواب هر براندازی: اینا برن کی بیاد؟ ا
برام عجیب بود که چرا یه برانداز بدون توهین صحبت کرده که دیدم نوشته عستاد😂😂😂
پس با این اوصاف اگه کسی به قصد کشت با قمه و اسلحه حمله کرد شما باید آب بپاشید ممنون😂
شما چه کار بقیه دارید جنبش گفتار نیک نباید یه فحش کوچیک هم بده خب ☺️ با اشتباه دیگران اشتباه خودتون رو توجیه نکنید