eitaa logo
محمدمهدی
673 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
خب چه کسی گفته پهلوی رهبر گذار باشه و چه تضمینی هست که پهلوی به دولت تکنوکرات به قول خودت واگذار کنه؟ و چه تضمینی هست اکثریت این رو بپذیرن؟ اینا احتمالات خیلی بعیدیه که تو دوران خود پهلوی ما ندیدیم چه برسه به پسرش.. اون دولت تکنوکرات چطور انتخاب میشه ؟ اون مجلس توسط چه ارگان بی طرفی رأی گیری میشه و چه تضمینی هست مخالفای حکومت شما مثل رجوی اینو بپذیرن؟ حکومت جدید دین رو سرکوب نکنه آیا مردم دین دار میتونن با روی کار بودن طاغوت مبارزه نکنند که واجب شرعیشونه؟ آیا مردم جامعه ای که مسجد آتیش زدن باز هم با حضور اسلام موافقت میکنن؟ افراد دین گرا یا دیندار؟ پاسخ نقضی خنده داری دادی چون همین گروهک های تجزیه طلب چند روز پیش برای تجزیه ایران هم پیمان شدند و پاش برسه قطعا خیانت های هم‌پیمان های فعلی اوپوزیسون رو میبینیم. حکومت سوریه تروریستیه؟ قبول. اما مردم سوریه هم عیناً با شعار های شما با اسد مبارزه کردن و سوریه با اینکه موقعیت استراتژیکی نداره اینطوری عروس هزار شوهر شده چه برسه به ایرانی که همینطوریش هیچی نشده هجمه شرق و غرب سرش زیاده.. و منابع نفت و گازش برای غرب یه چشمک درشت میزنه. می‌خوام بگم سوریه اونچنان منبعی نداشته داره تحقیر میشه چه برسه به ایران.. انقلاب ملی شما که تا الان با اسلحه کشی رخ داده و نمیتونی ردش کنی که مردم مسلح بودند و با توحش خون‌ریزی کردند(البته ممکنه نپذیری چون براندازی چشم حقیقت رو کور می‌کنه) اون فرد واحدتون حداقل ۴۰ درصد از خودتون باهاش مخالفن و خود اطرافیانش قبولش ندارن و واقعاً ردای حکومت براش گشاده. ادامه...
محمدمهدی
خب چه کسی گفته پهلوی رهبر گذار باشه و چه تضمینی هست که پهلوی به دولت تکنوکرات به قول خودت واگذار کنه
فرد واحدی که میگید سرکرده تروریست ها نیست پس مناسبه قیاس واقعاً بی نمکیه. چون لازم نیست کسی اسلحه دست گرفته باشه. اول اینکه وقتی آدمی بدون قدرت های جهانی نمیتونه حرکت بزنه و روی همسرش غیرت نداره و اون جملات خنده دارِ شهر زیرزمینی رو پنل خورشیدی می‌کنیم ازش سرمیزنه و سوادش رو آموزش پرورش شاهنشاهی رد کرده و تو مجلس ختم داداشش جوک میگه یعنی این بیشتر از اینکه جنم و عرضه سرکردگی یه گروهک تروریستی رو داشته باشه عرضه خانواده داری و زندگی شخصی خودش هم نداره. پیشنهاد میکنم کتاب من و شاهزاده رو بخونید.. اینکه ایران متحد اروپا شه و فروش نفت آسون تر شه با توجه به اینکه در تاریخ برای حکومتی با آرمان های ایده آل شما در همین ایران شاهد داریم پاسخ دادن به این حرفت کاملاً ساده است. تو حکومت بعدی وابستگی به صادرات نفت رو افزایش میدید و همین باعث بروز یه مشکل اقتصادی بزرگتر میشه. و با بالا و پایین رفتن قیمت نفت سفره مردم بالا و پایین میشه. باز هم خیلی فضا رو آرمانی و شیک تصور کردید که هیچ جنگ خیابانی رخ نمیده
اگه فرد واحدتون به فکر آزادی مردم ایران و رفاه مردم ایرانه چرا از حمله به زیرساخت‌هایی که خودش قراره برش حکومت کنه حمایت می‌کنه؟ و چرا از تحریم ها حمایت می‌کنه؟ اگه هدف کسی آبادانی ایران هست تو همین حکومت بیاد کمک کنه. چطور به قول شما سرداران فعلی باید به غلبه بر تجزیه طلب ها کمک کنن و مردم باید از ایران دفاع کنن؟ در همین حکومت به ایران کمک کنید. شاهزاده خیلی دلسوز وضعیت اقتصادیه کاری نکنه که مردم ایران با تحریم های درخواستیش زجر بکشن
این فرد واحدی که معرفی کردید هیچ درکی، تأکید میکنم هیچ درکی از جامعه فعلی ایران نداره. کسی که ۴۷ ساله داخل ایران رو ندیده کسی که یک نظر کارشناسی شده نداده کسی که یک هزارم درصد اقتدار ازش ندیدیم کسی که دخترش فارسی بلد نیست کسی که هربار عکس زنش تو بغل هزارتا مرد بیرون میاد کسی که ناموس برادرش رو بُر زده کسی که پرستار های شخصیش رو بعد اون همه خدمت ، مفتی اخراج کرده کسی که پول رفقای وفادار پدرش رو نداده کسی که حاضر نیست رو در رو بین مردم داخل ایران حاضر شه و یا حتی تو دل امنیت آلمان نره پشت شیشه ضدگلوله چطور به این آدم اعتماد کنم که کشور دستش باشه و به دولت به قول خودتون تکنوکرات بده؟
چطور ممکنه بلافاصله تحریم ها برداشته شه و با اروپا متحد شیم و همه چی گل و بلبل بشه؟ این تو خود علم اقتصاد هم خنده داره. این تکنوکرات هایی که مبتنی بر سواد هست رو میشه معرفی کنید؟ بهشتی دارید یا شریعتی یا خامنه ای یا مصباح؟ دقیقاً باسواد قشر برانداز کیه؟ چه نظریه پرداز و اندیشمندی دارید؟ چه نیروی با ثباتی دارید؟ هر کسی از شما یه پرایوت نامبر رو گوشیش بیوفته عکس رهبری میذاره پروف کسی رو دارید که مثل نواب موقع تیربارانش الله اکبر بگه؟ کسی رو دارید که مثل خمینی خبرنگار ها جلوش صف بکشن؟ کسی رو دارید که یه پیامش مردم رو بلرزونه؟ ندارید. کسی رو دارید که جامعه ایران رو بشناسه جامعه‌شناسی خونده باشه قدرت اجماع سازی داشته باشه بین اقلیت ها برابر سازی ایجاد کنه ندارید.
حتی لشکر به قول خودتون آزادی خواه تکلیف مشخصی ندارن اونا حتی نمی‌دونن چی می‌خوان. پایگاه اجتماعی واقعی تو خاک ایران دارید؟ مساجدی که وجودشون حکومت رو بلرزونه دارید؟! نفس رهبری که پیامش ده سال کشور رو تو اعتراض ببره دارید؟؟ یا دوباره قراره بعد از چهلم جاویدنام های خیالی غیب بشید تا یکی دو سال دیگه که مردم بیشتری رو سلاخی کنید؟
آقای سیدعلی خامنه‌ای قبل از انقلاب یک اندیشمند و یک متفکر بود. کسی بود که چندین جلد کتاب و سخنرانی علمی داشت. کسی بود که چشمش رو در ایران باز کرد. در ایران موند و در ایران توسط حکومت سرکوب شد. کسی بود که از داخل هدایت میکرد نه از بیرون کشور. کسی بود که با فرهنگ ایرانی آشنا بود. حافظ خوانی و مولوی خوانی داشت. کتاب از دستش نمی افتاد.. کسی بود که با منطق ذهن مردم رو علیه رژیم کرد نه با احساس. حالا راجع به دوتا شبهه خنده‌داری که مطرح کردید. اول اینکه: چیزی که برانداز باهاش غریبه است همین تواضع و خودکوچک بینیه. چون مبانی براندازی بر ناسیونالیسم افراطی بنا شده و این قضیه کلا از شما توقع نمیره. این یعنی ملت ایران به اندازه ای بزرگه که من با این همه سواد و کتاب و... برای اداره اش کوچیکم اتفاقاً این حرف جواب خود شماست 😂 چطور آقای خامنه‌ای با اون همه پشتوانه علمی و اندیشه ای و نظریه پردازی ، با اینکه داخل ایران موند و تهدید شد و شکنجه شد خودش رو لایق اداره حکومت ندید. بعد رضا پهلوی مست و عیاشی که دو خط کتاب نخونده و دختراشم نمیتونن فارسی حرف بزنن لایق اداره ایران حتی در دوران گذاره؟ اما شبهه دوم. رفراندوم برای رهبر دوم از قبل اتفاق افتاده بود. چون قانون اساسی ایران میگه رهبر رو خبرگان انتخاب میکنن و خبرگان رو هم انتخاب می‌کنند. پس رفراندوم رخ داده.
ببین عموجان هر قدرتی برای دفاع از خودش حاضره همه کاری بکنه. بابای همین محمدرضا چه شکنجه هایی که نکرد چه خون هایی که نریخت. بی عرضه اید چون ایستادگی و مقاومت ندارید. حالا این بچه با پرایوت نامبر نترسیده ولی یه انفصال از خدمت که بهش بدن یه حذف حقوق اجتماعی که بهش بخوره میبینی تو 22 بهمن جانم فدای رهبر میگه😂
من اصلا کاری به این ندارم. حکومت باید بیاد بگه دوستان بیایید منو براندازی کنید؟ نه از خودش دفاع میکنه. هیچ حکومتی نمیخواد بره . شما که میخوایید بره نباید به اینا اعتراض داشته باشید. باید وایسید جلوش. فرار چیه؟ مگه 17 شهریور محمدرضا و جوی خون میدون لاله نبود؟ مگه محمدرضا تانک نیاورد تو خیابون؟ مگه به ارتش حکم تیر مستقیم نداد؟ چرا تسلیم نشدن؟ چون شجاع بودن. چون میدونستن میتونن کاری که میخوان رو انجام بدن. اما شما نمیتونید شما ترسو اید. اون آدمی هم که بردن مخل امنیت ملی بوده. خود حکومت گفت 18 و 19 دی خروج شما از منزل اقدام علیه امنیت ملیه. حالا شما آتیش هم نزدی ولی در راستای براندازی حکومت اقدام کردی و باید تاوان بدی
نمیدونم چرا توقع دارید حکومت بگه چون منو یه عده نمیخوان باید برم. این رفتن رو اون محمدرضا تو سر شما انداخت. تنها شاهی که فرار کرد رفت و حکومت رو واگذار کرد محمدرضا بود. اونم از ترس جونش بود. چون طلا ها رو برداشت رفت😂 جمهوری اسلامی قرار نیست بره. نارضایتی اقتصادی داریم؟ بله داریم و هست. مشکل رو حل میکنه. قرار نیست قدرت رو واگذار کنه
تو رو خدا بگید این رو از روی شوخی گفتید.
خدایا واقعاً چرا تو جایی زندگی میکنم که مردمش اینطوری ان..