eitaa logo
محمدمهدی
673 دنبال‌کننده
489 عکس
162 ویدیو
6 فایل
نظرات یک محمدمهدی ویراستی: https://virasty.com/Mahdi_151 ناشناس: https://eitaayar.ir/anonymous/P52p.a422z
مشاهده در ایتا
دانلود
این فرد واحدی که معرفی کردید هیچ درکی، تأکید میکنم هیچ درکی از جامعه فعلی ایران نداره. کسی که ۴۷ ساله داخل ایران رو ندیده کسی که یک نظر کارشناسی شده نداده کسی که یک هزارم درصد اقتدار ازش ندیدیم کسی که دخترش فارسی بلد نیست کسی که هربار عکس زنش تو بغل هزارتا مرد بیرون میاد کسی که ناموس برادرش رو بُر زده کسی که پرستار های شخصیش رو بعد اون همه خدمت ، مفتی اخراج کرده کسی که پول رفقای وفادار پدرش رو نداده کسی که حاضر نیست رو در رو بین مردم داخل ایران حاضر شه و یا حتی تو دل امنیت آلمان نره پشت شیشه ضدگلوله چطور به این آدم اعتماد کنم که کشور دستش باشه و به دولت به قول خودتون تکنوکرات بده؟
چطور ممکنه بلافاصله تحریم ها برداشته شه و با اروپا متحد شیم و همه چی گل و بلبل بشه؟ این تو خود علم اقتصاد هم خنده داره. این تکنوکرات هایی که مبتنی بر سواد هست رو میشه معرفی کنید؟ بهشتی دارید یا شریعتی یا خامنه ای یا مصباح؟ دقیقاً باسواد قشر برانداز کیه؟ چه نظریه پرداز و اندیشمندی دارید؟ چه نیروی با ثباتی دارید؟ هر کسی از شما یه پرایوت نامبر رو گوشیش بیوفته عکس رهبری میذاره پروف کسی رو دارید که مثل نواب موقع تیربارانش الله اکبر بگه؟ کسی رو دارید که مثل خمینی خبرنگار ها جلوش صف بکشن؟ کسی رو دارید که یه پیامش مردم رو بلرزونه؟ ندارید. کسی رو دارید که جامعه ایران رو بشناسه جامعه‌شناسی خونده باشه قدرت اجماع سازی داشته باشه بین اقلیت ها برابر سازی ایجاد کنه ندارید.
حتی لشکر به قول خودتون آزادی خواه تکلیف مشخصی ندارن اونا حتی نمی‌دونن چی می‌خوان. پایگاه اجتماعی واقعی تو خاک ایران دارید؟ مساجدی که وجودشون حکومت رو بلرزونه دارید؟! نفس رهبری که پیامش ده سال کشور رو تو اعتراض ببره دارید؟؟ یا دوباره قراره بعد از چهلم جاویدنام های خیالی غیب بشید تا یکی دو سال دیگه که مردم بیشتری رو سلاخی کنید؟
آقای سیدعلی خامنه‌ای قبل از انقلاب یک اندیشمند و یک متفکر بود. کسی بود که چندین جلد کتاب و سخنرانی علمی داشت. کسی بود که چشمش رو در ایران باز کرد. در ایران موند و در ایران توسط حکومت سرکوب شد. کسی بود که از داخل هدایت میکرد نه از بیرون کشور. کسی بود که با فرهنگ ایرانی آشنا بود. حافظ خوانی و مولوی خوانی داشت. کتاب از دستش نمی افتاد.. کسی بود که با منطق ذهن مردم رو علیه رژیم کرد نه با احساس. حالا راجع به دوتا شبهه خنده‌داری که مطرح کردید. اول اینکه: چیزی که برانداز باهاش غریبه است همین تواضع و خودکوچک بینیه. چون مبانی براندازی بر ناسیونالیسم افراطی بنا شده و این قضیه کلا از شما توقع نمیره. این یعنی ملت ایران به اندازه ای بزرگه که من با این همه سواد و کتاب و... برای اداره اش کوچیکم اتفاقاً این حرف جواب خود شماست 😂 چطور آقای خامنه‌ای با اون همه پشتوانه علمی و اندیشه ای و نظریه پردازی ، با اینکه داخل ایران موند و تهدید شد و شکنجه شد خودش رو لایق اداره حکومت ندید. بعد رضا پهلوی مست و عیاشی که دو خط کتاب نخونده و دختراشم نمیتونن فارسی حرف بزنن لایق اداره ایران حتی در دوران گذاره؟ اما شبهه دوم. رفراندوم برای رهبر دوم از قبل اتفاق افتاده بود. چون قانون اساسی ایران میگه رهبر رو خبرگان انتخاب میکنن و خبرگان رو هم انتخاب می‌کنند. پس رفراندوم رخ داده.
ببین عموجان هر قدرتی برای دفاع از خودش حاضره همه کاری بکنه. بابای همین محمدرضا چه شکنجه هایی که نکرد چه خون هایی که نریخت. بی عرضه اید چون ایستادگی و مقاومت ندارید. حالا این بچه با پرایوت نامبر نترسیده ولی یه انفصال از خدمت که بهش بدن یه حذف حقوق اجتماعی که بهش بخوره میبینی تو 22 بهمن جانم فدای رهبر میگه😂
من اصلا کاری به این ندارم. حکومت باید بیاد بگه دوستان بیایید منو براندازی کنید؟ نه از خودش دفاع میکنه. هیچ حکومتی نمیخواد بره . شما که میخوایید بره نباید به اینا اعتراض داشته باشید. باید وایسید جلوش. فرار چیه؟ مگه 17 شهریور محمدرضا و جوی خون میدون لاله نبود؟ مگه محمدرضا تانک نیاورد تو خیابون؟ مگه به ارتش حکم تیر مستقیم نداد؟ چرا تسلیم نشدن؟ چون شجاع بودن. چون میدونستن میتونن کاری که میخوان رو انجام بدن. اما شما نمیتونید شما ترسو اید. اون آدمی هم که بردن مخل امنیت ملی بوده. خود حکومت گفت 18 و 19 دی خروج شما از منزل اقدام علیه امنیت ملیه. حالا شما آتیش هم نزدی ولی در راستای براندازی حکومت اقدام کردی و باید تاوان بدی
نمیدونم چرا توقع دارید حکومت بگه چون منو یه عده نمیخوان باید برم. این رفتن رو اون محمدرضا تو سر شما انداخت. تنها شاهی که فرار کرد رفت و حکومت رو واگذار کرد محمدرضا بود. اونم از ترس جونش بود. چون طلا ها رو برداشت رفت😂 جمهوری اسلامی قرار نیست بره. نارضایتی اقتصادی داریم؟ بله داریم و هست. مشکل رو حل میکنه. قرار نیست قدرت رو واگذار کنه
تو رو خدا بگید این رو از روی شوخی گفتید.
خدایا واقعاً چرا تو جایی زندگی میکنم که مردمش اینطوری ان..
من دوتا پیام میدم و از اتلاف وقت خودم با این دوستان باعرضه جلوگیری میکنم
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
پادپخش مناهجشاهزاده کم حجم .mp3
زمان: حجم: 49.8M
🌀 شاهزاده: روایت کامل زندگی ولیعهد رضا پهلوی 📚 خلاصه کتاب «من و خاندان پهلوی» نوشته احمدعلی انصاری (پسرخاله فرح) 💎 آنچه در این پادکست جذاب خواهید شنید: 🇺🇸 طرح سرّی امریکا برای تصرف چرا شکست خورد؟! 🔹 چرا شاه، همسران خود را طلاق می‌داد؟! 🔹 نگرانی شاه از بهره هوشی شاه‌زاده به روایت وزیر پهلوی ❌ فسادهای حیرت‌انگیز ولیعهد و خودکشی برادر شاه‌زاده ⚫️ چرا مادر شاه بعد مرگ دفن نشد؟! 🔴 یاسمین امینی (پهلوی) و ناگفته‌های زندگی او ✅ دریافت کتاب از قائمیه 💎 حمایت مالی از ساخت پادکست👇
6037997750016314
📻 رادیو مناهج؛ راه نوین دانایی👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/2812674312C2b3579343e
محمدمهدی
🌀 شاهزاده: روایت کامل زندگی ولیعهد رضا پهلوی 📚 خلاصه کتاب «من و خاندان پهلوی» نوشته احمدعلی انصاری
اول این رو گوش بدید ببینید چه شخصی قراره رهبر گذار بشه. سند هم داره میتونید سرچ کنید ببینید. (اگه هم میگید دروغه کار خودشونه به این فکر کنید چرا شبهاتی که علیه سران جمهوری اسلامی میگن کار خودشون نیست)