eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.3هزار عکس
32هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 انفجار نارنجک در دست پسر جوان؛ جوانی‌اش برای هیچ رفت 💥 ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| ۳۵۹ 🏷️ اصلاح و تربیت نفس ┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄ ❁• وَ قَالَ عليه‌السلام يَا أَسْرَى اَلرَّغْبَةِ أَقْصِرُوا فَإِنَّ اَلْمُعَرِّجَ عَلَى اَلدُّنْيَا لاَ يَرُوعُهُ مِنْهَا إِلاَّ صَرِيفُ أَنْيَابِ اَلْحِدْثَانِ أَيُّهَا اَلنَّاسُ تَوَلَّوْا مِنْ أَنْفُسِكُمْ تَأْدِيبَهَا وَ اِعْدِلُوا بِهَا عَنْ ضَرَاوَةِ عَادَاتِهَا ┅───────────────┅ ☜ و درود خدا بر او، فرمود: اى اسيران آرزوها، بس كنيد؛ زيرا صاحبان مقامات دنيا را تنها دندان حوادث روزگار به هراس افكند. اى مردم كار تربيت خود را خود بر عهده گيريد و نفس را از عادت‌هايى كه به آن حرص دارد باز گردانيد. ─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─ ♻️ ترجمه فیض‌الاسلام: امام عليه السّلام (در دورى از خواهش نفس) فرموده است: (۱) اى گرفتارانِ خواهش نفس! باز ايستيد (از آن پيروى نكنيد) كه دلبندِ بدنيا را نمى‌ترساند مگر صداى دندانهاى مصيبتها و اندوهها (شنيدن اندوههاى سخت كه از روى خشم و تندى باشد چنانكه شخص هنگام خشم بر ديگرى دندان بهم مى‌سايد) (۲) اى مردم، خودتان به كردن و اصلاح نفسهاتان بپردازيد (پسنديده‌ها را شعار خويش نمائيد) و آنها را از جرأت و دليرى بر عادتها و خوها (ى ناشايسته) باز گردانيد (تا از كيفر رستخيز🔥 برهيد). 🇯‌ 🇴‌ 🇮‌ 🇳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 امام عليه السلام در اين گفتار حكيمانۀ خود به دو مطلب اشاره مى‌كند: نخست دنياپرستان را مخاطب قرار داده مى‌فرمايد: «اى اسيران حرص در دنيا بازايستيد»؛ (يَا أَسْرَى الرَّغْبَةِ‌ أَقْصِرُوا) تعبير به «اسير» بيان بسيار مناسبى است؛ زيرا دنياپرستانى كه گرفتار حرص در دنيا مى‌شوند به جايى مى‌رسند كه از خود اراده‌اى ندارند و همچون اسير، شب و روز در فكر به چنگ آوردن اموال بيشتر يا مقامات بالاترند و چقدر زشت است انسانى كه گُل سر سبد جهان آفرينش است چنان اسير حرص شود كه ارادۀ خود را از دست بدهد. افزون بر اين، تشبيه به «اسير» دليل بر بى‌ارزش بودن اين افراد است؛ زيرا همواره به اسيران با ديدۀ حقارت مى‌نگريستند و براى آن‌ها مقام و موقعيتى قائل نبودند و در بسيارى از موارد آن‌ها را به صورت بردگان خريد و فروش مى‌كردند. آن‌گاه امام عليه السلام دليلى براى دستور بازايستادن اسيران حرص ذكر كرده مى‌فرمايد: «زيرا افراد دلبستۀ به دنيا را جز صداى برخورد دندان‌هاى حوادث سخت، به خود نمى‌آورد»؛ (فَإِنَّ‌ الْمُعَرِّجَ‌ عَلَى الدُّنْيَا لَا يَرُوعُهُ‌ مِنْهَا إِلَّا صَرِيفُ‌ أَنْيَابِ‌ الْحِدْثَانِ‌) امام عليه السلام در اين‌جا تشبيه شگفتى كرده؛ حوادث سخت را به حيوانات درنده‌اى شبيه مى‌داند كه به هنگام حمله دندان‌هايشان را به هم مى‌سايند و دندان قروچه مى‌كنند به‌گونه‌اى كه صداى دندان‌هاى آن‌ها شنيده مى‌شود. امام عليه السلام مى‌فرمايد: حوادث خطرناك هنگامى كه دامان آن‌ها را گرفت و همچون حيوان درنده‌اى كه لحظه‌اى پيش از حمله، دندان‌هايش را به هم مى‌سايد به آن‌ها حمله‌ور مى‌شود و هنگامى بيدار مى‌شوند كه كار از كار گذشته است. افراد زيادى را سراغ داريم يا در تاريخ نامشان آمده كه چنان غرق زرق و برق دنيا و هوا و هوس‌ها مى‌شدند كه هيچ موعظه‌اى در آن‌ها مؤثر نمى‌شد. تنها زمانى بيدار مى‌شدند كه حوادث سخت و خطرناك دامن آن‌ها را گرفته بود. علامۀ شوشترى رحمه الله در شرح نهج البلاغۀ خود ماجراى عبرت‌انگيزى از كامل ابن اثير نقل مى‌كند كه شبى از شب‌ها جعفر برمكى (وزير معروف و پرقدرت هارون) در مجلس عياشى خود نشسته بود و زن آوازه‌خوانى براى او آواز مى‌خواند از جمله اين شعر را در ميان آوازش خواند: وَ لَوْ فُوديتَ‌ مِنْ‌ حَدَثِ‌ اللَّيالي فَدَيْتُكَ‌ بِالطَّريفِ‌ وَ بِالتّلادِ اگر بتوانى از حوادث ناگوار شب‌ها رهايى يابى من جوايز زيبا و پرقيمتى را فداى تو خواهم كرد ...
سپس امام عليه السلام در نكتۀ دوم راه را به همۀ انسان‌ها نشان مى‌دهد و تمام مردم جهان را مخاطب ساخته مى‌فرمايد: «اى مردم! خودتان به نفس خويش بپردازيد و آن را از جاذبۀ عادت‌ها بازداريد»؛ (أَيُّهَا النَّاسُ‌، تَوَلَّوْا مِنْ‌ أَنْفُسِكُمْ‌ تَأْدِيبَهَا، وَ اعْدِلُوا بِهَا عَنْ‌ ضَرَاوَةِ‌ عَادَاتِهَا) اشاره به اين‌كه معلم و مربى انسان قبل از هركَس، بايد خود او باشد و تا انسان به تربيت خويش نپردازد تعليم و تربيت معلمان و پيشوايان و مربيان در او اثر نخواهد گذاشت. در خطبۀ 90 نيز امام عليه السلام تعبير جالبى در اين زمينه دارد مى‌فرمايد: «وَ اعْلَمُوا أَنَّهُ‌ مَنْ‌ لَمْ‌ يعَنْ‌ عَلَى نَفْسِهِ‌ حَتَّى يكُونَ‌ لَهُ‌ مِنْهَا وَاعِظٌ وَ زَاجِرٌ لَمْ‌ يكُنْ‌ لَهُ‌ مِنْ‌ غَيرِهَا لا زَاجِرٌ وَ لا وَاعِظٌ؛ بدانيد كسى كه بر ضد هواى نفس خود كمك نشود تا واعظ و رادعى از درون جانش براى او فراهم گردد، مانع و واعظى از غير خود نخواهد يافت». جملۀ (وَ اَعْدِلُوا بِها...) در واقع اشاره به يكى از طرق مهم تهذيب نفس است و آن اين‌كه بسيار مى‌شود انسان عادت‌هايى پيدا مى‌كند كه براى او كشش و جاذبۀ زيادى دارد و همين عادات، او را دائماً در هواپرستى غرق مى‌سازد؛ مانند عادت به شراب🍷 و يا حتى عادت به مواد مخدر🚬. امام عليه السلام دستور مى‌دهد خود را از جاذبۀ اين عادات سوء، رهايى بخشيد تا بتوانيد نفس خويشتن را اصلاح كنيد. «اسرى» و اسارى جمع اسير و «رغبت» به معناى حرص و ولع است. «الْمُعَرِّجَ‌» از ريشۀ عَرَج (بر وزن حرج) به معناى تمايل داشتن به چيزى است. «لا يروعه» از ريشۀ روع (بر وزن قول) به معناى ترساندن و ترسيدن آمده است. «صريف» به معناى صداى برخورد دندان‌ها و مانند آن است. «الحدثان» به معناى بلاها و حوادث ناخوشايند روزگار است و در بعضى از نسخ «حَدَثان» (بر وزن ضربان) آمده است. «ضراوة» به معناى جاذبه و كشش است. ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
190 💫 سوره مبارکه برائت ✨ آیات مبارکه 21 - 26 🎧 تلاوت 🎞 تصویری 🎙 تفسیر 📖 ترجمه ┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈ ✨ثوابِ تلاوت این صفحه هدیه به محضر نورانی [صلوات الله و سلامه علیه] ✨ جهت سلامتی و تعجیل در فرج عجّل الله تعالی فرجه و علیه السلام و سلامتی و عزت و اقتدار نائب الامام امام خامنه‌ای مدّظله العالی صلوات ═════❖•°🌸 °•❖════ ✨ @Nafaahat ╰๛--- ‑ ‑ - -
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
┄═⊹❁❈【 ۱۹۰ 】 ❈❁⊹═┄ ╔═════════ يُبَشِّرُهُمْ رَبُّهُمْ بِرَحْمَةٍ مِنْهُ وَ رِضْوَانٍ وَ جَنَّاتٍ لَهُمْ فِيهَا نَعِيمٌ مُقِيمٌ ﴿ ۲۱ ﴾ خدا به آنان، از طرف خودش، مژدۀ رحمت و رضایت می‌دهد و نیز مژدۀ باغ‌های پردرختی که در آن، نعمت‌هایی پایدار نصیبشان می‌شود. خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ إِنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ ﴿ ۲۲ ﴾ و همیشه آنجا ماندنی‌اند. خداست که چنین پاداش‌های بزرگی در اختیار دارد. يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا آبَاءَكُمْ وَ إِخْوَانَكُمْ أَوْلِيَاءَ إِنِ اسْتَحَبُّوا الْكُفْرَ عَلَى الْإِيمَانِ ۚ وَ مَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ ﴿ ۲۳ ﴾ مسلمانان! درصورتی‌که پدران و برادرانتان بی‌دینی را بر دین‌داری ترجیح داده‌اند، با آن‌ها رابطۀ عمیق و عاطفی برقرار نکنید و آن‌ها را کَس‌وکار خود نگیرید. هریک از شما چنین ارتباطی با آن‌ها برقرار کند، به‌یقین بدکار است. قُلْ إِنْ كَانَ آبَاؤُكُمْ وَ أَبْنَاؤُكُمْ وَ إِخْوَانُكُمْ وَ أَزْوَاجُكُمْ وَ عَشِيرَتُكُمْ وَ أَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَ تِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَ مَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُمْ مِنَ اللَّهِ وَ رَسُولِهِ وَ جِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّىٰ يَأْتِيَ اللَّهُ بِأَمْرِهِ ۗ وَ اللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ ﴿ ۲۴ ﴾ ‌پیامبر! به مسلمانان گوشزد کن: «اگر پدران و مادرانتان، فرزندانتان، برادران و خواهرانتان، همسرانتان، قوم‌وخویشتان، اموالی که به‌دست آورده‌اید، کسب‌وکاری که از کسادی‌اش نگرانید و خانه‌هایی که به آن دل خوش کرده‌اید، برایتان دوست‌داشتنی‌تر از خدا و پیامبرش و جهاد در راه خداست؛ پس منتظر باشید که خدا مردمی را به صحنه می‌آورد که برایشان، خدا و پیامبرش و جهاد در راه خدا از هر چیزی دوست‌داشتنی‌تر است. خدا دست مردم منحرف را نمی‌گیرد.» لَقَدْ نَصَرَكُمُ اللَّهُ فِي مَوَاطِنَ كَثِيرَةٍ ۙ وَ يَوْمَ حُنَيْنٍ ۙ إِذْ أَعْجَبَتْكُمْ كَثْرَتُكُمْ فَلَمْ تُغْنِ عَنْكُمْ شَيْئًا وَ ضَاقَتْ عَلَيْكُمُ الْأَرْضُ بِمَا رَحُبَتْ ثُمَّ وَلَّيْتُمْ مُدْبِرِينَ ﴿ ۲۵ ﴾ خدا در جبهه‌های مختلفی کمکتان کرده است، به‌ویژه در جنگ حُنَین که از کثرتِ نیروهایتان، ذوق‌زده و مغرور شده بودید؛ ولی نه‌تنها آن‌همه نیرو اصلاً به‌دردتان نخورد، بلکه در حملۀ غافلگیرانۀ دشمن، عرصه بر شما تنگ شد. دست‌آخر هم، پشت به دشمن کردید و فرار را بر قرار ترجیح دادید! ثُمَّ أَنْزَلَ اللَّهُ سَكِينَتَهُ عَلَىٰ رَسُولِهِ وَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ وَ أَنْزَلَ جُنُودًا لَمْ تَرَوْهَا وَ عَذَّبَ الَّذِينَ كَفَرُوا ۚ وَ ذَٰلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ ﴿ ۲۶ ﴾ آن‌وقت، خدا آرامشش را بر پیامبرش و بر مؤمنان حکم‌فرما ساخت و سپاهیان نامرئیِ خود را برای یاری‌شان فرستاد و دشمنان بی‌دین را به شکست مفتضحانه کشاند. سزای بی‌دین‌ها همین است! ══════❖•° 𑁍 °•❖══════ | | 🔗 مبـاحـث | فـقه و احـکام | تـلاوت | 🖱️ فـهرسـت سـور قـرآن کـریـم ╭══════════ ✨ @Nafaahat ╰๛--- ‑ ‑ - -
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رسم چهارشنبه سوری سند حماقت است... این سند حماقت را سال به سال تجدید نکنید / ⭕️ گزارش حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال در کشور ‌ ... __________________ تازه، شهید مطهری آتش پریدن را اینهمه نکوهش کرده وای به حال الان که جز سروصدا و انفجار و مزاحمت برای مردم چیز دیگری نمی بینیم! ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
مباحث
🎥 رسم چهارشنبه سوری سند حماقت است... این سند حماقت را سال به سال تجدید نکنید / #شهید_مطهری ⭕️ گزار
📖 قرآن فقط عقل‌گرایی و منطق‌گرایی را تأیید می‌کند؛ می‌گوید هر امر به اصطلاح قدیمی و هر سنت قدیمی را [پیروی کردن[ به دلیل این که گذشتگان ما چنین میکرده‌اند، نیاکان ما اینچنین بوده‌اند و ما باید راه نیاکان خودمان را برویم، این محکوم است، چرا؟ می‌گوید ممکن است نیاکانتان اشتباه کرده باشند، ممکن است نیاکانتان عقل و شعور نداشته باشند. این که دلیل نمی‌شود، نیاکان ما در گذشته چنین میکرده‌اند ما هم چنین می‌کنیم! چهارشنبه آخر سال شمسی و آخر اسفند می‌شود؛ بسیاری از خانواده‌ها ـ که باید بگوییم خانواده‌های نادان ـ آتشی و هیزمی روشن می‌کنند، بعد آدم‌های سُر و مُر و گنده با یک هیکل‌های چنین و چنان از روی آتش می‌پرند و می‌گویند: ای آتش «زردی من از تو، سرخی تو از من». این چقدر است! خُب چرا چنین می‌کنید؟ این یک سنتی است مال ما مردم، از قدیم پدران ما چنین می‌کردند. قرآن می‌گوید: أوَ لَوْ کانَ آباؤُهُمْ لایعْقِلونَ شَیئآ. اگر هم پدران گذشته‌تان چنین کاری می‌کردند، شما وقتی می‌بینید یک کار احمقانه است و دلیل نادانی پدران شماست روی آن را بپوشانید؛ چرا این را سال به سال تجدید می‌کنید؟! این فقط یک سند حماقت است که کوشش می‌کنید آن را همیشه زنده نگه دارید [و در واقع بگویید:[ ماییم که چنین پدر و مادرهای احمقی داشته‌ایم. أوَ لَوْ کانَ آباوُهُمْ لایعْقِلونَ شَیئآ. از طرف دیگر قرآن نمی‌گوید هر چه که سنت است پس باید در هم کوبید و هر چه که نو است [پس باید زنده نگه داشت.[ یک عده هم می‌گویند نوگرایی. این چطور است؟ نوگرایی هم درست نیست، به این معنا که هر نوی علامت رشد و تکامل و پیشرفت نیست. هر کهنه‌ای اول نو بوده است. هر سنت احمقانه‌ای یک روزی نو بوده است. آیا روز اوّلی که نو بود درست بود حالا که کهنه شده بد شده است؟ نه، روز اوّلی هم که نو بود چرند بود. قرآن می‌گوید: حقیقت‌گرایی، عقل‌گرایی، منطق‌گرایی؛ سنت را با مقیاس عقل و حقیقت بسنج، ببین درست است یا نادرست. اگر درست است گرایش پیدا کن، اگر درست نیست، چنانچه همه پدران چند هزار ساله تو هم به آن عمل می‌کردند پشت پا به آن بزن. نو هم همین طور است. می‌گوید هر نوی را هم با نقد عقل و حقیقت بسنج. نو بودن که دلیل درستی نیست؛ باز ببین این نو درست است یا غلط؛ اگر درست است به این نو گرایش پیدا کن، اگر غلط است گرایش پیدا نکن. 📚 استاد مطهری، خدا در زندگی انسان، صفحه 92 ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از نمای توچالِ تهران 🚨استاندار تهران: یکی از آرامترین شب‌های تهران را پشت سر گذاشتیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞️ استاد ازغدی درباره ریشه چهارشنبه سوری و اینکه چطور یک مراسم عبادی باستانی به فرم مضحک کنونی درآمده، توضیح می‌دهد. 🔸 از اینکه پیش از اسلام اصلاً آتشی که مقدس بوده چه طوری به چیزی تبدیل می شود که امروز از روی آن می پرند. ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمایی از خبرنگار صداوسیما از بازار شلوغ فروش مواد محترقه 💥 و وسایل در مولوی!😕 واردات آزاد! فروش آزاد! ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
✔ با یه ساپورت میاد خیابون سردش نمیشه!! 😏 اما گرمای تابستون اگه روسری سر داشته باشه از گرما هلاڪ میشه ! ✔ خانمه با ڪفش پاشنه بلند داخل خیابون پیچ و تاب خورون، جولان میده! 😏 اما جمع ڪردن یا مانتو بلند براش خیلی خیلی سخت شده ! ✔ ته ریش گذاشتن برای مد و ڪلاس میشه خوشتیپی! 😏 اما برای محرم و مسجد ڪه باشه میگن اُمل و شلخته ! ✔ نارنجڪ میزنه دیوار مردم نمی گه ڪسی مریض داره! 😏 بعد در سال فقط سه روز هیئت بیرون بیاد میگن مریضا آسایش ندارن ! التماس تفڪر ╭─── │ 📖 @feqh_ahkam ╰──────────
مباحث
این راننده مومنِ با #غیرت، برای اجرای حکم الهی #حجاب هزینه می‌دهد، آنوقت مسئولی که وظیفه اش حراست از
پیامی دیگر از رانندگان متشرع و غیرتمند اسنپ که می گوید بعلت تذکر رعایت یا لغو سفر بعلت مسافر، حساب کاربری‌شان تعلیق شده! از دولت و قوه قضائیه و‌... هم خیلی وقت است برای تنبیه این اپلیکیشن‌ها ناامید شده و دست شسته ایم. خود مؤمنین باید با تحریم اسنپ و اپلیکیشن‌های ضد اسلامی، این زالوهای پلید را سر جایشان بنشانند ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
مباحث
⭕️ خاک بر سر بر سر برخی مسئولین ما که در نظام اسلامی یک جوجه پولدار یک مجتمع اینقدر وحشی و وقیح شده
⭕️ پلمب الماس کریمخان مراحل اداری را طی میکند!! 🔻پلیس اماکن در پاسخ به خبرنگار جنس اول در موضوع قبح شکنی در تیزر تبلیغاتی یک مرکز خرید گفت: «پلمب این مرکز قطعی است و مراحل اداری را طی میکند!!» 🤔 بنظر میرسد با وقت کشی و سهل انگاری مسئولین مربوطه این بار نیز خبری از اقدام درخور و بازدارنده در این خصوص نخواهیم بود و باید منتظر ابتذال بیشتری در صنعت تبلیغات مراکز تجاری باشیم. @madare0120 ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞️ توضیحات عجیب مدیریت الماس کریمخان! 😳 🔹️ روز گذشته ویدئوی زنی بدون با لباسی زننده، در تیزر مرکز خرید الماس کریمخان تعجب همگان را برانگیخت. 🎬 ویدئوی یکی از مخاطبین جنس اول از صحبت با مدیر این مرکز خرید نکات جالبی را روشن میکند؛ 🔹️ او طبق معمول ابتدا میگوید که امروز صبح متوجه کلیپ شدیم و اینکه «چاره ای نیست، از دستمان در رفته بود!» 🔹️ بعدتر که وارد گفتگو میشود توضیح میدهد که از ابتدا در جریان تیزر بوده است و حتی کار را قبل از تدوین مشاهده کرده است! 🔹️ جالب اینجاست که وقتی دیگران به او میگویند این کار برایش دردسر ایجاد خواهد کرد با تعجب میگوید کجایش؟! 🔹️ بعد هم با اینکه به عنوان «مدیر» مرکز خرید چند بار به «ادمین» میگوید فیلم را حذف کن، فیلم را حذف نمیکند!! 😠 تا کی باید افراد سوء استفاده گر، دیگران را احمق فرض کنند و با بی اعتنایی به و احساسات مردم با تبلیغات جنسی، سود میلیاردی به جیب بزنند؟ 🔺️ آیا خط قرمزی مانده است که مسئولین را کمی به خود بیاورد، تا جلوی دومینوی تهوع آور دهن کجی به ارزشهای اسلامی و عمومی را بگیرد؟ @jahad_14 ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────
هدایت شده از فقه و احکام
مدظله العالی: " یک حکم شرعی و یک مسئله‌ی قانونی است و در این زمینه باید در درجه‌ی اول، دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران ‌آنها مراقبت کنند تا بر اساس عمل شود‌ " 🗓️ ۱۳۹۸/۰۵/۳۰ https://khl.ink/f/43310 ╭─── │ 📖 @feqh_ahkam ╰──────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حامیان وحشی و زن ستیز شعار زن زندگی آزادی ، چگونه حقوق زنان را رعایت میکنند 😔 خنده پلیس آمریکا و مرگ پیرزنی که از بیمارستان بیرون انداخته شد. لعن و نفرین ابدی بر کسانی که میخواهند کرامت نفس و عزت و آزادی زنان پاکدامن ایرانی را اینگونه آلوده کنند . ╭─── │ 🌐 @Mabaheeth ╰──────────