eitaa logo
مباحث
1.7هزار دنبال‌کننده
36.2هزار عکس
31.9هزار ویدیو
1.6هزار فایل
﷽ 🗒 عناوین مباحِث ◈ قرار روزانه ❒ قرآن کریم ؛ دو صفحه (کانال تلاوت) ❒ نهج البلاغه ؛ حکمت ها(نامه ها، جمعه) ❒ صحیفه سجادیه ؛ (پنجشنبه ها) ⇦ مطالب متفرقه ⚠️ برای تقویت کانال، مطالب را با آدرس منتشر کنید. 📨 دریافت نظرات: 📩 @ali_Shamabadi
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مباحث
با یک آرایش 🧖 با یک لاک 💅 با یک رنگ مو 💇🏼‍♀️ با یک شلوار تنگ با یک عشوه 💘 | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️مدار براندازی یا آندلسی‌سازی؟! 📍لیبرال‌های ایرانی و دموکرات‌های آمریکایی چه خوابی برای مهار ایران دیده‌اند؟ 📍پیاده‌سازی سناریوی انقلاب جنسی و پورنوکراسی توسط آقای‌مسیح‌علی‌نژاد❗ 🎙محمد جوانی؛ ۶آبان۱۴۰۱، افق | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
مباحث
رهبر انقلاب: در دوران هوش مصنوعی نمی‌توان با همان شیوه‌های ۴۰ سال پیش کار کرد بزرگ‌ترین توصیۀ امام
🎙 | فراموش‌ نکنیم ✏️ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای: «در دوران و کوانتوم و اینترنت و امثال این پیشرفتهای علمی، نمیشود با همان شیوه‌های چهل سال قبل، دوران تلفن‌های کذایی و ضبط‌صوت‌های کذایی، با آن ابزارها امروز کار کرد. ... امّا آنچه تغییر پیدا نمیکند جبهه‌‌بندی‌ها است. ... جبهه‌ی استکبار، جبهه‌ی زورگویی، جبهه‌ی صهیونیسم و قدرتمندان زورگو و متجاوز عالم، امروز هم مثل دیروز در مقابل ملّت ایران صف کشیده‌اند... ✏️ آنچه میتواند مثل درّه‌ی خطرناکی در مقابل حرکت ما بُروز بکند، این است که ما این دشمنی را فراموش کنیم، این جبهه‌بندی را فراموش کنیم. هر وقت فراموش کردیم، ضربه خوردیم.» 🗓️ ۱۴۰۲/۰۳/۱۴ 🎧 👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ نمونه ایرانی (Deepfake) ⛔️ : عکسهای پروفایل شما دسترسترین مورد برای سوء استفاده برای دیپ فیک است. 📍دیپ فیک یکی از فناوری‌های جنجالی ایجاد شده بر پایه برای ساخت "عکس و فیلم جعلی و ساختگی" است! 🎭 برای جایگزین کردن چهره یک فرد با چهره فرد دیگری آموزش داده شده‌اند. پیش‌بینی می‌شود قربانیان این فناوری در اغلب موارد سلبریتی‌ها و سیاستمداران باشند! ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عباس موزون: عاقل باشیم؛ هوش مصنوعی در راه است. این کلیپ را شخصاً با فناوری ساختم 🤖 ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کامل کردن یک عکس برش خورده توسط کم کم داره ترسناک میشه ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارگاه آموزشی ساخت اخبار 🤥 📡 اینترنشنال اینجوری حرف های رهبر انقلاب رو تقطیع می‌کنه و بعد یه مشت أحمق بدون تحقیق قبول میکنن و متأسفانه جمهوری اسلامی هم از لحاظ رسانه بسیار ضعیف عمل می‌کنه ... ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴علیرضا بیرانوند: عباس به من گفت مشکلت را با فلانی [ظاهراً دلال فوتبالی] حل کن تا مشکل ویزایت حل بشود
🔴 وقتی به دست رئیس جمهور می رسد...
🔴 آدم از آفتابه آب بخوره این طور ضایع نشه 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 چقدر آدم میتونه حقیر باشه که برای زدن نظام و انقلاب از نام مقدس امام رضا و حضرت معصومه (علیهماالسلام) سوء استفاده کنه ... 🤔 علیمی مگه نگفته بود ممنوع المداحی شده! پس این چیه؟! 🔻 مداحی حمید علیمی در شب ولادت امام رضا علیه السلام: فقط زیارت قبر رضا و خواهرشان دلیل منطقی زندگی در ایران است !!! ✍ خُب برو عراق زندگی کن اونجا که قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام بیشتره! واقعاً خجالت آوره این طرز سوءاستفاده از نام مقدس اهل بیت علیهم السلام برای جفتک زدن به و انقلاب که افتخارش نوکری این خاندان مطهر است علیمی چند وقتی است با دشمنان همین اهل بیت علیهم السلام هم‌صدا و هم‌کاسه شده و کسانی که رسماً میگن ما طرفدار معاویه و یزید و عمروعاص هستیم، همراه با اونها داره با این نظام دشمنی میکنه... اون وقت هلالی و پویانفر میگن علیمی فقط منتقده ! همصدا شدن با دشمنان اهل بیت اسمش انتقاده؟! @Moohem ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 وای به روزی که بگندد نمک ! 🔻 اینجا سالن وزارت کشور است که پر از بی حجاب است... 📸‏تصویری از کنسرت سالار عقیلی در سالن وزارت کشور ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 این پوشش یعنی لگدمال کردن خون هزاران شهید 🔹 مسئول بی غیرت هم در این گناه بزرگ شریک است | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ سَر رو ببند پایینو ول کن... تبلیغ یک استایل با شلوار لی و پیراهن زنانه کوتاه! 🟤 پوشش ترکیه ای و لبنانی می‌خوان در ایران راه بندازن... 🔺اسلام سکولار و دنیاگرایی میشود همین... _____________ ضرر حجاب استایل ها واضحه سبک زندگی دینی رو همینجوری شیک و پیک تغییر میدن به بهانه تبلیغ حجاب! مثل کشورهایی که بالا رو سفت گرفتن؛ اما پایین رو ول کردن یا بلوز و شلوار میچرخن یا پای لخت و دامن میچرخن یکی دیگه از مشکلات حجاب استایل ها تجمّل هست! که به شدت توی دین اسلام نهی شده اگه ما به خاطر مسلمون بودنمون و به خاطر خدا حجاب داریم؛ پس به همین دلایل هم باید از تجمل دوری کنیم و البته که درست نیست توی زمانی که خیلی ها از مشکلات مالی رنج می‌برن، ما دارایی هامون رو به نمایش بذاریم و خودنمایی کنیم! ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✘ دولت‌ها نخواستند؛ مسئله‌ی حجاب را، بموقع و ریشه‌ای حل کنند! 🎬 استاد شجاعی | ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
تدوین کنندگان نسخه نهایی لایحه حجاب، در حال شوخی هستند یا جدی می گویند؟!! براساس ماده 1، الف نسخه جدید لایحه عفاف و حجاب ، به کسی که کشف حجاب می کند، در مرتبه اول، فقط تذکر داده می شود❗️ در صورت عدم توجه به تذکر و ادامه تخلف یا تکرار ( یعنی در مرتبه دوم) مرتکب معادل یک ششم حداکثر جزای نقدی درجه هشت جریمه می شود. در مرتبه سوم، معادل یک سوم حداکثر جزای نقدی درجه هشت جریمه می شود. آنگاه در مراتب بعدی، علاوه بر إعمال جریمه ای معادل یک دوم جزای نقدی درجه هشت مرتکب به مرجع قضائی معرفی و به جزای نقدی درجه هفت محکوم خواهد شد. ✍️ چند نکته: 1️⃣ اساساً با چه متر و معیاری تا ۳ بار برای کسی که اصرار بر بی حجابی دارد، تا این اندازه تسامح و تساهل نشان داده می شود❓ 2️⃣ کسی که کشف حجاب می کند در حال مبارزه است و مرتکب و سیاسی شده است! در حال آسیب به حیا و عفت جامعه است؛ مرتکب جرم شده است. 👈 آیا با سایر مجرمین هم در مرحله اول اینگونه برخورد می کنیم و پیامک و تذکر می دهیم؟! اگر کسی تخم مرغ دزدید، می توانند او را به کلانتری ببرند؛ آنگاه کسی که در حال فاسد کردن جامعه و آسیب به خانواده ها و حقوق مردم است، با یک تذکر و پیامک، مسأله سر هم آورده شود؟!😳 3️⃣ به چه دلیل در مرتبه اول هیچ اقدام بازدارنده ای صورت نمی گیرد و صرفاً به یک پیامک و تذکر ساده بسنده می شود. مگر تظاهر به فعل حرام و دهن کجی علنی به حکم خداوند، از منظر شرعی و قانونی ( مطابق ماده 638قانون مجازات اسلامی ) مشکل ندارد؟ مگر پلیس در نقاط مختلف دنیا، نصیحت کننده یا واعظ یا فرد معمولی است؟ 4️⃣ مگر با این جریمه ها می توان یک و یک فتنه تمام عیار فرهنگی را که به راه افتاده، جمع کرد؟ تا زمانی که هزینه ها و اقدامات بازدارنده و جدی برای هنجارشکن ایجاد نشود، این نوع اقدامات، درد به وجود آمده را دوا نخواهد کرد. 5️⃣ ظاهراً تدوین کنندگان، اینجا را با جریمه ها و هزینه های تخلف ساخت و ساز در شهرداری اشتباه گرفته اند! در اینجا به هنجارشکن، ۳ بار مهلت داده اند که با پرداخت پول، مرتکب بی حیایی شود و جامعه را فاسد کند❗️ 👈 از نظر آسیب وارد شدن به جامعه و خانواده ها، فرقی میان بار اول، دوم، سوم و ... نیست. کسی که کشف حجاب می کند، از همان مرحله اول در حال فاسد کردن جامعه است. آیا می خواهیم اجازه دهیم که تا مدت ها و برای سه بار جامعه را فاسد کند؟! اینطور لایحه نوشتن به شوخی شبیه تر است! | @Moohem ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔍 نقد علمی حقوقی « و » توسط حجت الاسلام مجتهدزاده ➖ حقوقدان ➖ دادستان سابق دادگاه ویژه قم ➖ قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور این نقد تخصصی را از دست ندهید 👇👇👇
تحلیل لایحه « حمایت از فرهنگ عفاف و » که به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۶۷۹۷/۹۰۰۰ مورخ ۷/۲/۱۴۰۲ قوه قضائیه در جلسه ۲۷/۲/ ۱۴۰۲ هیئت وزیران با قید فوریت با پانزده ماده و ده تبصره به تصویب رسیده و طی نامه شماره ۳۴۴۳۱/۶۱۲۳۶- ۳۱/۲/۱۴۰۲ / برای انجام تشریفات قانونی به ریاست مجلس شورای اسلامی ارسال شده است به شرح ذیل مورد بررسی قرار می گیرد؛ مقدمه امروز وضع قانون به عنوان یک فن و هنر شناخته می شود و ماحصل تقنین به مانند یک اثر هنری ارزشمند و دقیق است. یکی از اصولی که ضامن فهم صحیح قانون و اجرای حداکثری ان می باشد اصل شفافیت و صراحت قانون است. هرچه قانون شفاف تر و صریح تر و گویا تر باشد عمر بیشتری نموده و از تغییر و تفسیر در امان خواهد بود. بر این اساس بند ۹ سیاست های کلی نظام قانون گذاری مصوب ۲/۷ /۱۳۹۸ بر رعایت اصول قانون گذاری و قانون نویسی و تعیین سازوکار برای انطباق وقایع و طرح های قانونی با تأکید بر شفافیت و عدم ابهام قانون اشاره دارد. در واقع جهت تضمین توجه و احترام به قانون و اجرای عملی آن بایستی عموم مردم آن را درک کنند و عذری بر عدم اجرای آن باقی نگذارند. عدم اجرای احکام واجب الهی یا مسامحه در اجرای آن گناهی است فردی و اجتماعی. زمانی که فرد مرتکب ترک واجب یا انجام حرامی در حریم خصوصی خود می شود٬ مرتکب گناه فردی شده و فقط از سوی خداوند متعال بازخواست و اگر توبه نکند مجازات اخروی خواهد داشت. ولی اگر همان گناه را در بین مسلمین و علنی انجام دهد به لحاظ قبح شکنی٬ ترویج و اشاعه معصیت، مجازات خواهد داشت. به عنوان نمونه ٬ اگر کسی در منزل خود روزه خواری کند مرتکب معصیت شده و باید کفاره بپردازد مگر ان که عذر موجه داشته باشد. اگر همان فرد در بین مردم ( ملأ عام) مرتکب روزه خواری شود و عذر شرعی نداشته باشد برای ارتکاب روزه خواری یک تعزیر و برای قداست شکنی در جامعه تعزیر دیگری خواهد داشت. در مورد حجاب و نیز همین قاعده جاری است؛ بنابراین کسی حق ندارد در جامعه واجبات دینی یا هنجارهای قانونی را به لحاظ اغراض شخصی یا سیاسی نقض نماید. بدیهی است در جرائم مصرح در شرع مقدس اسلام٬ آموزش های لازم و زیرساخت‌های ارتقای فکری و معرفتی همراه با جرم انگاری ضروری است. بررسی لایحه عفاف و حجاب با گذشت ۴۴ سال از انقلاب پرشکوه اسلامی با وجود محیط های مساعد برای رشد فضائل اخلاقی لیکن زیرساخت های فرهنگی متناسب با زمان، ارتقای لازم نداشته است. انتظار می رفت رسانه ملی - آموزش و پرورش- دانشگاه ها- سازمان های فرهنگی و تبلیغی مطابق ظرفیت و امکانات خود برنامه ریزی کامل و جامعی برای رشد فضائل اخلاقی در جامعه تدوین نمایند لکن چنین امری ملاحظه نمی شود و عقب ماندگی آن به دلائل مختلف مبرهن می باشد. در موضوع حجاب و عفاف نیز که کاملا با معارف دینی و تقوای شخصی و اجتماعی مرتبط است دستگاه های ذیربط و خانواده ها کوتاهی هایی داشته اند و علی رغم شتاب پرتاب شبهات در افکار نسل های جدید از سوی فضای مجازی که به مثابه قتلگاهی عمل کرده است موضوع حجاب و عفاف به شکل تقلیدی و سنتی می باشد که لازم است همه مرتبطین تربیتی اعم از خانواده ها و دستگاه های ذیربط به نحو شبانه روزی کاستی ها را جبران نموده و با ارتقای فضای اخلاقی موضوع تعیین مجازات برای چنین اموری منتفی گردد. بررسی مواد این لایحه: در این لایحه به "هنجار اجتماعی از جمله حجاب" اشاره دارد. در ماده یک آمده است: ماده ۱.«... اشخاصی که در ملأ عام یا اماکن عمومی یا فضای مجازی اقدام به نقض هنجارهای اجتماعی از جمله می نمایند...» در این ماده به جای تعریف جرم به نقض هنجارهای اجتماعی اشاره شده که بسیار کلی است و شامل موارد زیادی است که در این ماده علی رغم اختصاص مواد آن به حجاب و عفاف٬ حجاب را به عنوان نمونه و یکی از مصادیق نقض هنجار ذکر کرده است. تعریف جرم اولاً در میان حقوق دانان کیفری معاصر کمتر کسی تردیدی در ضرورت ارائه تعریف رسمی و قانونی برای جرم در نظم حقوقیِ نوشته، ابراز می دارد. این موضوع در شرع مقدس اسلام به عنوان ضرورت بیان قُبح و زشتی اعمال ذکر گردیده که تا قُبح عمل ذکر نگردد مجازاتی برای آن تعیین نخواهد شد. اصل قانونی بودن جرم و مجازات به عنوان یکی از حقوق بنیادین بشری در کشورها شناخته شده که قاعده قبح عقاب بلابیان٬ قاعده ای منطقی و عقلایی است و بر این اساس در ابتدای هر لایحه یا طرحی برای جرم انگاری حدود و ثغور و مصادیق و مفاهیمِ آن جرم، کاملا واضح و روشن به نحوی که برای عموم٬ قابل فهم باشد باید تبیین گردد. در واقع در لایحه کشف حجاب باید تعریفی جامع از همه انواع مصادیق آن آورده شود که مانع ورود مصادیقی غیر مرتبط در دامنه و قلمرو ان گردد‌. همچنین استثنائاتی که در شرع مقدس برای کودکان، مجانین٬ پیرزن ها و روستاییان در نظر گرفته شده است، آورده شود. ادامه👇
ادامه ... تعریف دقیق جرم "نقض حجاب و عفاف" می تواند دامنه آزادی عمل شهروندان را مشخص نموده و نظم و انتظام اجتماعی را تضمین نماید. ثانیا ذکر عنوان "کشف حجاب" یا "برهنگی بخشی از بدن" جامع و مانع نیست و تمامی عناصر سه گانه جرم در این عناوین به عنوان تعریف نمی‌گنجد. بدین صورت که صرفاً به عنصر مادی اشاره دارد و عنصر معنوی در آن دیده نشده است و بحث مسئولیت کیفری و شرایط آن ذکر نشده به طوری که عامدانه یا غیر عامدانه بودن جرم از دل عنوان یا تعریف مذکور، بر نمی آید. البته مسأله ای که در جای خود باید به ان پرداخت این است که دادن عنوان جرم به برخی فعل ها یا ترک فعل ها در این موضوع که مستلزم اقدامات تأمینی و تربیتی اصلاحی ٬ درمانی باشد؛ محل تأمل است. ۲- هنجارهای اجتماعی هنجار در لغت نامه فارسی به راه و روش٬ قاعده و قانون به کار رفته است (ن.ک عمید؛۱۳۸۹: ۱۰۷۱) هنجار حقوقی: هنجاری است که نیازی از نیازهای اجتماعی را تأمین کرده و اساسا به همین دلیل وضع و معتبر می باشد. مرحوم علامه طباطبایی(رض) به عنوان نظریه پرداز شاخص در حوزه اعتباریات٬ دلیل ایجاد نهادهای اعتباری توسط عقل را نیل به اهداف مطلوب زندگی می داند( طباطبایی؛ بی تا ۲: ۲۲۹) نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران زنجیره و سلسله مراتبی از قواعد و هنجارهای حقوقی را در قانون اساسی و قوانین دیگر از قبیل فقه اسلامی- قانون اساسی- سیاست های کلی نظام- مصوبات شورای عالی امنیت ملی – قوانین عادی- مقررات و قوانین دیگر ترسیم نموده که مهم ترین هنجار حقوقی اجتماعی در نظام حقوقی کشور است و با این بسیط و گسترده بودن وضعیت هنجارهای مدون٬ جرم انگاری٬ با عنوان "نقض هنجارهای اجتماعی" مذکور در ماده یک لایحه؛ مبهم-کلی و غیر شفاف است، ضمن این که سایر مصادیق هنجارها مشخص نشده است. "بند ب" از ماده یک لایحه در صورت " بخشی از بدن" و یا "پوشیدن لباس های نازک بدن" و یا "چسبان...." مرتبه اول مشمول جریمه و.... در این بند؛ "برهنگی بخشی از بدن" روشن و مشخص نیست. اگر فردی پائین تنه اش یعنی "بین ناف تا زانو" برهنه باشد را می توان بخشی از بدن دانست! آیا از نظر حرمت شکنی با برهنگی کامل مندرج در بند بعدی فرقی دارد؟ این واژه گویا نیست و باید صریح و همه فهم باشد. پوشیدن لباس های نازک بدن نما و یا چسبان چه تفاوتی با قسمت دوم بند ج همین ماده دارد که اشعار می دارد: «... با پوششی ظاهر شوند که عرفا برهنگی کامل محسوب می شوند». آیا لباس چسبان یا لباس نازک بدن نما برهنگی محسوب نمی شود؟ در قداست شکنی و ارتکاب فعل حرام چه فرقی بین برهنگی بخشی از بدن که حساس است با برهنگی کامل می باشد آیا می توان در شرب خمر اندازه ای متصور بود که در این گناه تصور دیگری داشت؟ موضوع آن چنان روشن است که احتیاجی به توضیح بیشتر نیست. در تبصره یک، فرایند تعیین مجازات "توقیف خودرو به مدت ده روز" را پس از چهار مرتبه ارتکاب جرم اعلام کرده است، حال اگر پس از رفع توقیف مجدد مرتکب جرم شود چه مجازاتی خواهد داشت؟ در این مورد تصمیمی اتخاذ نشده است. تبصره ۴- ده روز اعتراض برای مرتکب و حداکثر دو ماه فرصت برای قاضی هیئت به منظور بررسی نسبت به اعتراض و نهایتا اظهار نظر در نظر گرفته شده است که به نظر می رسد، فرایند طولانی است و به آثار سو‌ء آن؛ در این بخش توجهی نشده است. تدوین کنندگان لایحه فوق در موارد جریمه و حبس به امکان یا عدم امکان تعلیق مجازات ها اشاره ای نکرده که در اجرای صحیح و اثرگذار آن می تواند مفید باشد. ماده ۸ این لایحه هرچند به نظر می رسد متناظر با ماده ۷ تدوین شده ولی هیچ جایگاهی ندارد؛ زیرا تجربه نشان داده کسانی که تقوا ندارند و اوامر الهی مانند را تعمدا زیر پا می گذارند و مرتکب و حرام سیاسی می شوند، برای آزار آمران معروف و ناهیان از منکر و فرار از مجازات خود متوسل به دروغ و تهمت می شوند که موارد متعدد و کثیری در محاکم صالحه تجربه شده و وجود دارد. لذا ماده ۸ بایستی حذف شود.❌ در پایان ضمن وجود ایراد شکلی از حیث وجود ۵ تبصره در ماده اول لایحه و عدم ذکر ماده 638 قانون مجازات اسلامی و تبصره آن که به نظر می رسد با این لایحه قصد نسخ آن را دارند؛به نظر می رسد تخلف دانستن گناه مسلّم شرعی و سیاسی و جرم زدایی از آن و متناسب نبودن جرم و مجازات و عدم بازدارندگی، اصولا در قانون نویسی به نکات اساسی نگارش توجه نشده است. امید است، نمایندگان انقلابی و فهیم مجلس شورای اسلامی با بهرمندی از قضات شریف، حقوقدانان و کارشناسان اهل فن آن چه مرضی خداوند متعال و مصلحت دین و دنیای مردم است را تدوین و تصویب نمایند. علی اصغر مجتهدزاده مستشار بازنشسته دیوانعالی کشور ۵خرداد ۱۴۰۲ @Tablighgharb ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────
🔴 اینکه از استقبال پرشور مردم تبریز از رئیس جمهور عصبانی هستید قابل درک است:) 🔹‌ اما اینکه طرح‌های مهم و راهبردی‌ای که افتتاح شد را هم بایکوت میکنید نشانه پست فطرتی شما است ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آقا چرا می خواین مردم رو به زور ببرید بهشت؟ 🎙️ استاد ازغدی پاسخ می دهد ╭────๛- - - - - ┅╮ │📱 @Mabaheeth ╰───────────