eitaa logo
مهارتهای فناوری حوزه خواهران
6هزار دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
9هزار ویدیو
920 فایل
بسمه تعالی 🏷آقا امام حسین علیه‌السلام: « اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَيْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَيْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ.» 🔸بحارالانوار/ جلد ۷۴/ آموزش فناورےبویژه سامانه آموزش مجازےمدرس به همراه بصیرت افزایی
مشاهده در ایتا
دانلود
📣📣فراخوان سراسری شناسایی و رتبه‌بندی 🔳 با مزایای؛ ✔️ ایجاد ظرفیت‌های مناسب تحقیقاتی ✔️ بهره‌مندی از خدمات، امکانات و تسهیلات مالی مراکز حوزوی و غیرحوزوی ✔️ حمایت از انتشار پژوهش‌های منتخب ✔️ پشتیبانی علمی با برگزاری دوره‏های دانش و مهارت‏افزایی متناسب با رتبه 🔗شرایط ثبت نام: 🔶 طلبه شاغل به تحصیل و دانش آموخته : داشتن حداقل گواهی پذیرش یک مقاله علمی تخصصی یا چاپ شده در نشریات علمی تخصصی معتبر و یا همایش های علمی؛ 🔶 طلبه شاغل به تحصیل و دانش آموخته : داشتن حداقل گواهی پذیرش دو مقاله علمی تخصصی یا چاپ شده در نشریات علمی تخصصی معتبر و یا همایش های علمی؛ 🔶 طلبه شاغل به تحصیل و دانش آموخته : داشتن حداقل گواهی پذیرش یک مقاله علمی پژوهشی یا یک کتاب علمی دارای ارزیابی. 🔶 اساتید: علاوه بر دارا بودن شرایط پژوهشی در دریافت مجوز، یک مقاله علمی پژوهشی یا کتاب علمی دارای ارزیابی. ⭕️ نکات قابل توجه جهت تایید مستندات ثبت شده: ▪️تکمیل دقیق و بی‌نقص تمامی فیلدهای سامانه ▫️ اطلاعات پژوهشگران صرفاً در صورت داشتن مستند تایید می‌شود. ▪️ مقالات در صورتی تایید می‌شود که در مستندات ثبت شده، درجه علمی و نوع آن مشخص باشد و یا دارای گواهی پذیرش یا گواهی معتبر از جشنواره و همایش باشد. ▫️ در بخش کتاب در صورتی که صفحه شناسنامه آن به عنوان مستند بارگذاری شده باشد، قابل تایید خواهد بود. 🔴 ورود اطلاعات و ثبت مستندات تا پایان ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه به آدرس؛👇👇 🌐 najm.whc.ir
♦️ طرح پروفایل غدیر خم 🖼تغییر پروفایل برای تکریم عید الله الاکبر غدیر خم
. 🔰 چرا حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب(علیهما السلام) را تحمل نمی کردند؟ 💠 این حکومتی که در یک مدت کوتاه، سه جنگ داخلی را بر حضرت تحمیل کردند؛ برای اینکه او زیر بار ظلم نمی رفت، نه تنها زیر بار زور! طلحه و زبیر یک چیزهایی از او خواستند، دیگران یک چیزهایی هم از او خواستند؛ اگر حضرت یک مقداری به اینها می داد، اینها را ساکت می کرد؛ دیگر جن گ جمل و بصره و امثال ذلک پیدا نمی شد، رخ نمی داد و آرام بود؛ امّا دیگر علی، علی نبود؛ این هم مثل خلفای دیگر بود! طلحه آمد، یک خواسته ای داشت؛ زبیر آمد، یک خواسته ای داشت؛ فرمود: نه. (اتامرونی ان اطلب النّصر بالجور)*، شما می خواهید من بر اساس اینکه " هدف وسیله را توجیه می کند "، از راه باطل به مقصد برسم؟ من اینجور نیستم. این به جایی رسیده است که دوست ها از ترس نتوانستند فضائل او را ذکر بکنند، دشمن ها هم تمام تلاش و کوشش را کردند که نام آن حضرت را خاموش بکنند؛ ولی مع ذلک شرق و غرب عالم را نام علی (سلام الله علیه) گرفت! وقتی از خلیل سئوال کردند، ار سائر ادبای بزرگوار سئوال کردند که شما درباره چه می گوئید؟ گفت: ما درباره (علیه السّلام) چه حرف بزنیم؟ دوستانش از ترس نمی توانستند نام او را ببرند، کسی نمی توانست نام بچه اش را (علی) بگذارد! امویان هم برای اهانت گاهی نام مبارک (علی) را روی نعل اسب هایشان حک می کردند؛ تا به اینجا رسیدند! سالیان متمادی هم همانطوری که ما الآن بعد از درود بر خاندان پیغمبر می گوئیم: ( و اللّعن علی اعدائهم اجمعین )، آنها به اسم وجود مبارک حضرت امیر را لعن می کردند؛ سالیان متمادی!! این بزرگوار می گوید به اینکه: دوستان حضرت امیر (سلام الله علیه) که از ترس نمی توانستند فضائل او را بازگو کنند، دشمنان او هم در نشر عداوت او کوتاهی نکردند؛ ولی مع ذلک فضائل علی (قد ملاء الخافقین). (خافق) یعنی کرانه و افق، (خافقین) یعنی این دو افق غرب و شرق. این (خافقین) را، یعنی این شرق و غرب را فضیلت حضرت امیر گرفت! اگر او با طلحه و زبیر کنار می آمد، اگر او هم می گفت (هدف وسیله را توجیه می کند)، اگر او می گفت ما فعلاً یک مقداری کنار بیائیم؛ دیگر علی، علی نبود!! 🌷🌷🌷 📌 نهج البلاغه / خطبه ۱۲۶ 📋 هفتمین همایش آموزشی _ فرهنگی دانشجویان سراسر کشور (کوثر) 📆 مشهد مقدس ؛ مرداد ۱۳۸۰ @rahighemakhtoom