eitaa logo
مهارتهای فناوری حوزه خواهران
5.9هزار دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
11.7هزار ویدیو
1هزار فایل
بسمه تعالی 🏷آقا امام حسین علیه‌السلام: « اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَيْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَيْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ.» 🔸بحارالانوار/ جلد ۷۴/ آموزش فناورےبویژه سامانه آموزش مجازےمدرس به همراه بصیرت افزایی
مشاهده در ایتا
دانلود
🗄 تاریخ: ♨️ 🗂 تاریخ تحلیلی اسلام: ι📝 استاد طائب🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 تاریخ علوم: ♨️ 🗂 تاریخ اصول فقه: ι📝 استاد حسینی نسب ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ فلسفه‌ی اسلامی: ι📝 استاد امینی نژاد ι📝 آیت الله خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ فلسفه‌ی غرب: ι📝 آیت الله خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 تاریخ منطق: ι📝 استاد بغدادی (دست‌نوشته) 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 تفسیر: ♨️ 🗂 تفسیر ترتیبی: ⊰✿⊱📂‌ آشنایی با قرآن: ι📝 استاد شهید مطهری ⊰✿⊱📂 شرح تفسیر المیزان: ι📝 استاد عابدینی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 تفسیر موضوعی: ⊰✿⊱📂 آیات الاحکام: ι📝 استاد صدیقی ⊰✿⊱📂 آیات عقائدی قرآن: ι📝 استاد واسطی ⊰✿⊱📂 سوره‌ی مجادله: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ⊰✿⊱📂 طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی: ι📝 آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 حکمت عملی: ♨️ 🗂 کتاب الملة: ι📝 استاد حشمت پور ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 خودشناسی: ♨️ 🗂 دروس معرفت نفس: ι📝 استاد صمدی آملی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 روش‌شناسی:♨️ 🗂 روش‌شناسی اجتهاد: ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی اجتهاد شیخ انصاری: ι📝 استاد الهی خراسانی ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی استنباط احکام فقه پزشکی: ι📝 آيت‌الله علیدوست ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی فقه تقنین: ι📝 آیت الله علیدوست ⊰✿⊱📂 روش‌شناسی کاربردی اجتهاد: ι📝 استاد سیدمحمدرضا واعظی ⊰✿⊱📂 مهندسی استنباط: ι📝 استاد حیدری فسایی ──────⊱✿⊰────── 🗂 منطق فهم قرآن: ι📝 آیت الله رشاد ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 شرح ادعیه: ♨️ 🗂 صحیفه سجادیه: ι📝 استاد حاج علی اکبری ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 شرح الحدیث: ♨️ 🗂 بحارالانوار: ι📝 استاد بغدادی◀️باب موت و معاد 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 شرح توحید الصدوق (قاضی‌سعید): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشموس المضیئة: ι📝 استاد عابدینی ──────⊱✿⊰────── 🗂 اصول کافی: ι📝 استاد میرباقری◀️کتاب‌الحجة ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 طبیعیات:♨️ 🗂 الشفاء: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 عرفان عملی: ♨️ 🗂 شرح منازل السائرین: ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 عرفان در وادی عمل: ι📝 استاد یزدان پناه♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗂 عرفان نظری: ♨️ 📂 مبانی و اصول عرفان نظری: ι📝 استاد امینی نژاد ♻️ ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 علوم انسانی اسلامی: ♨️ 🗂 علم الاجتماع الاسلامی: ι📝 استاد اراکی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فلسفه: ♨️ 🗂 حرکت جوهری: ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی ──────⊱✿⊰────── 🗂 الحکمة المتعالیة فی الاسفار العقلیة الأربعة: ι📝 استاد شهید مطهری 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 رسالة فی الوجود الرابط: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشواهد الربوبیة: ι📝 استاد فربهی 🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 فلسفه‌های مضاف: ♨️ 🗂 فقه شناسی: ι📝 آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی اصول: ι📝 استاد میرباقری ♻️ ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی تربیتی اسلام: ι📝 استاد اعرافی ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه تفسیر: ι📝 استاد علیدوست ──────⊱✿⊰────── 🗂 فلسفه‌ی فقه: ι📝 استاد اعرافی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 قواعد فقهیه: ♨️ ι📝 آیت الله العظمی سبحانی ι📝 آیت الله العظمی علوی گرگانی (ره) (قاعده لاضرر) ι📝 آیت الله العظمی مظاهری ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 کلام: ♨️ 🗂 شوارق الإلهام: ι📝 استاد حشمت پور🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 زیبایی شرور: ι📝 علامه مصباح یزدی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 منطق: ♨️ 🗂 شرح المنظومة (بخش منطق): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 الشفاء (بخش برهان): ι📝 استاد حشمت پور 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 منطق تکمیلی: ι📝 استاد بغدادی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 هدایت تحصیلی: ♨️ 🗂 اسلوب‌های تقریرنویسی علمای شیعه: ι📝 استاد عبدی ──────⊱✿⊰────── 🗂 پژوهش در درس خارج: ι📝 استاد میرمعزی ──────⊱✿⊰────── 🗂 تحصیل‌موفق‌در‌خارج (اخلاق‌ومعنویت) ι📝 استاد شب زنده‌ دار ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل رسائل و مکاسب: ι📝 استاد بغدادی ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل شرح لمعه: ι📝 استاد بغدادی (ناظر به فقه ۱ و۲) ι📝 استاد محمد عابدی ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش تحصیل عمیق پایه‌های ۱ تا ۳: ι📝 استاد بغدادی🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 روش‌شناسی تحصیل در خارج: ι📝 استاد علیدوست ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقشه کلان علوم اسلامی: ι📝 استاد بغدادی ──────⊱✿⊰────── 🗂 حوزه‌ی مطلوب از نگاه رهبری: ι📝 استاد بغدادی 🖇 ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقش فقاهت در گام دوم انقلاب: ι📝 استاد خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 نقش علوم عقلی در گام دوم انقلاب: ι📝 استاد خسروپناه ──────⊱✿⊰────── 🗂 نگاهی گذرا به کتاب "الأساس فی اصول الفقه": ι📝 استاد عبدی ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ 🗄 دروس طرح ولایت: ♨️ 🗂 معرفت شناسی: ι📝 استاد مجتبی مصباح یزدی🖇 ─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─ @jadah18
؛﷽ ⚪️ ضرورت تقویت توجه قلبی به پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلم). ⚪️ تفکر و تمدن شبکه‌ای ⚪️ @vaseti
؛﷽ ⚪️ عشق خیر و بغض شر. ⚪️ تفکر و تمدن شبکه‌ای ⚪️ @vaseti
﷽؛ 💎پیامبر اكرم(صلّی‌‌الله‌‌عليه‌‌‌وآله): منْ سَرَّهُ أَنْ يَسْتَجِيبَ اَللَّهُ لَهُ فِي اَلشَّدَائِدِ وَ اَلْكُرَبِ فَلْيُكْثِرِ اَلدُّعَاءَ عِنْدَ اَلرَّخَاءِ هر كه دوست دارد كه خداوند، در سختى‌ها و گرفتـارى‌ها دعايش را بپذيرد، در هنـگام آسايش و خوشى، بسيار دعا كند. 📚 نهج‌الفصاحه، ح ۳۰۲۳
2.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روزها رفت ‌و ‌فقط حسرت دیدارِ رُخت مانده بر این دلِ یعقوبی ما آقا جان
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف: مرا دعا کنید منم شما را دعا میکنم
هدایت شده از پایگاه نمو
2.mp3
زمان: حجم: 756.1K
🟢 عزیزان از خودتان در و مراقبت کنید. 🎙امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) 📤پیوند صوت 🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیه‌ای، مهارتی و بصیرتی 🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
🔰آیت الله جوادی آملی (حفظه الله): 💠«آن‌که می‌خواهد به اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) خدمت كند راه علامه امينی را برود. اگر خواستی از ولايت حمايت كنی درس بخوان ملا شو و عالمانه كار بكن... اين را بايد خيلی گرامی داشت و استقبال كرد؛ شما ده‌ها كتاب مثل الغدير بنويسيد.» 📆۱۳۷۳/۵/٢٨ 🔻نمو | پایگاه تزکیه‌ای، علمی، بصیرتی و مهارتی 🆔 @nomov_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ریحانه
🎤 | مروری بر سیاست‌های فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق 📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود 💻 بررسی سیاست‌های فرزندآوری کشور در اداور مختلف و تأثیر ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در یادداشتی به قلم سرکارخانم آسیه ارحامی پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی 🔹حفظ جمعیت جوان یکی از مهم‌ترین منابع ثروت ملی هر کشور و در حقیقت یک امتیاز ملی است. با این حال مرور شاخص‌های متعدد در حوزه جمعیت و فرزندآوری چون رشد جمعیت، تعداد موالید، میزان ناخالص موالید، میزان باروری عمومی و زناشویی، مرتبه فرزند و ... نشان می‌دهد کاهش فرزندآوری به یک الگوی غالب در کشور تبدیل شده است. 🔹میزان موالید در کشور در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۹۸۴ مورد گزارش شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲درصد کاهش و در مقایسه با سال ۱۳۹۵ با ۳۱ درصد کاهش مواجه بوده که بسیار قابل تامل است. 🔹اگرچه عوامل مختلفی در کاهش نرخ فرزندآوری دخیل هستند اما سیاست ها و قوانین وضع شده در کشور در راستای تحدید موالید یکی از عوامل موثر بر این پدیده بودند. 🔍 ادامه را بخوانید: khl.ink/f/56393
هدایت شده از ریحانه
🎤 | چالش فرزندآوری؛ حساب بانکی یا سبک زندگی؟ 📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود 💻 بررسی جایگاه تحولات فرهنگی در تغییرات جمعیتی جامعه در یادداشتی به قلم سرکار خانم ریحانه رحمانی‌پور مدیر گروه زنان و خانواده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی 🔹نتایج یک بررسی نشان می دهد، هر چه میزان دینداری بالاتر، سکولار شدن جامعه پایین‌تر، فردگرایی پایین‌تر و ارزش‌های خانوادگی بالاتر باشد، میزان باروری نیز بالاتر خواهد بود. در این بررسی که در سال ۱۳۹۳ صورت گرفته ۲۸ استان کشور بر اساس شاخص های مذکور رتبه بندی شده‌اند و در میان متغیرهای عنوان شده، فردگرایی بیش از بقیه بر نرخ باروری اثر گذار بوده است. 🔹نکته دیگر نیز که مؤید این گزاره است تمایز مطلوبیت تعداد فرزندان از حیث وضعیت شغلی است. به گونه ای که نگرش افراد شاغل و بیکار در مطلوب دانستن تک فرزندی، دو فرزندی و چهار فرزندی بسیار به هم نزدیک است و علی رغم پیش فرض عدم درآمد افراد بیکار، نگرش مثبت به ۵ فرزندی در بین این گروه در نسبت با افراد شاغل بیشتر است. 🔎 ادامه را بخوانید: khl.ink/f/56396
8.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢راهبرد عجیب حضرت آقا برای مقابله با پیجر ها باید افتخار کرد به وجود چنین رهبر حکیم و فرزانه ای.