هدایت شده از جداح ❞ جامع تقریر حوزوی
🗄 تاریخ: ♨️
🗂 تاریخ تحلیلی اسلام:
ι📝 استاد طائب🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 تاریخ علوم: ♨️
🗂 تاریخ اصول فقه:
ι📝 استاد حسینی نسب
──────⊱✿⊰──────
🗂 تاریخ فلسفهی اسلامی:
ι📝 استاد امینی نژاد
ι📝 آیت الله خسروپناه
──────⊱✿⊰──────
🗂 تاریخ فلسفهی غرب:
ι📝 آیت الله خسروپناه
──────⊱✿⊰──────
🗂 تاریخ منطق:
ι📝 استاد بغدادی (دستنوشته) 🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 تفسیر: ♨️
🗂 تفسیر ترتیبی:
⊰✿⊱📂 آشنایی با قرآن:
ι📝 استاد شهید مطهری
⊰✿⊱📂 شرح تفسیر المیزان:
ι📝 استاد عابدینی 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 تفسیر موضوعی:
⊰✿⊱📂 آیات الاحکام:
ι📝 استاد صدیقی
⊰✿⊱📂 آیات عقائدی قرآن:
ι📝 استاد واسطی
⊰✿⊱📂 سورهی مجادله:
ι📝 آیت الله العظمی امام خامنهای
⊰✿⊱📂 طرح کلی اندیشهی اسلامی:
ι📝 آیت الله العظمی امام خامنهای
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 حکمت عملی: ♨️
🗂 کتاب الملة:
ι📝 استاد حشمت پور
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 خودشناسی: ♨️
🗂 دروس معرفت نفس:
ι📝 استاد صمدی آملی
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 روششناسی:♨️
🗂 روششناسی اجتهاد:
⊰✿⊱📂 روششناسی اجتهاد شیخ انصاری:
ι📝 استاد الهی خراسانی
⊰✿⊱📂 روششناسی استنباط احکام فقه پزشکی:
ι📝 آيتالله علیدوست
⊰✿⊱📂 روششناسی فقه تقنین:
ι📝 آیت الله علیدوست
⊰✿⊱📂 روششناسی کاربردی اجتهاد:
ι📝 استاد سیدمحمدرضا واعظی
⊰✿⊱📂 مهندسی استنباط:
ι📝 استاد حیدری فسایی
──────⊱✿⊰──────
🗂 منطق فهم قرآن:
ι📝 آیت الله رشاد
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 شرح ادعیه: ♨️
🗂 صحیفه سجادیه:
ι📝 استاد حاج علی اکبری ♻️
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 شرح الحدیث: ♨️
🗂 بحارالانوار:
ι📝 استاد بغدادی◀️باب موت و معاد 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 شرح توحید الصدوق (قاضیسعید):
ι📝 استاد حشمت پور 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 الشموس المضیئة:
ι📝 استاد عابدینی
──────⊱✿⊰──────
🗂 اصول کافی:
ι📝 استاد میرباقری◀️کتابالحجة ♻️
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 طبیعیات:♨️
🗂 الشفاء:
ι📝 استاد حشمت پور🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 عرفان عملی: ♨️
🗂 شرح منازل السائرین:
ι📝 استاد حشمت پور 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 عرفان در وادی عمل:
ι📝 استاد یزدان پناه♻️
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗂 عرفان نظری: ♨️
📂 مبانی و اصول عرفان نظری:
ι📝 استاد امینی نژاد ♻️
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 علوم انسانی اسلامی: ♨️
🗂 علم الاجتماع الاسلامی:
ι📝 استاد اراکی 🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 فلسفه: ♨️
🗂 حرکت جوهری:
ι📝 آیت الله العظمی جوادی آملی
──────⊱✿⊰──────
🗂 الحکمة المتعالیة فی الاسفار العقلیة الأربعة:
ι📝 استاد شهید مطهری 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 رسالة فی الوجود الرابط:
ι📝 استاد حشمت پور🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 الشواهد الربوبیة:
ι📝 استاد فربهی 🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 فلسفههای مضاف: ♨️
🗂 فقه شناسی:
ι📝 آیت الله العظمی هاشمی شاهرودی
──────⊱✿⊰──────
🗂 فلسفهی اصول:
ι📝 استاد میرباقری ♻️
──────⊱✿⊰──────
🗂 فلسفهی تربیتی اسلام:
ι📝 استاد اعرافی
──────⊱✿⊰──────
🗂 فلسفه تفسیر:
ι📝 استاد علیدوست
──────⊱✿⊰──────
🗂 فلسفهی فقه:
ι📝 استاد اعرافی
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 قواعد فقهیه: ♨️
ι📝 آیت الله العظمی سبحانی
ι📝 آیت الله العظمی علوی گرگانی (ره) (قاعده لاضرر)
ι📝 آیت الله العظمی مظاهری
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 کلام: ♨️
🗂 شوارق الإلهام:
ι📝 استاد حشمت پور🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 زیبایی شرور:
ι📝 علامه مصباح یزدی
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 منطق: ♨️
🗂 شرح المنظومة (بخش منطق):
ι📝 استاد حشمت پور 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 الشفاء (بخش برهان):
ι📝 استاد حشمت پور 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 منطق تکمیلی:
ι📝 استاد بغدادی
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 هدایت تحصیلی: ♨️
🗂 اسلوبهای تقریرنویسی علمای شیعه:
ι📝 استاد عبدی
──────⊱✿⊰──────
🗂 پژوهش در درس خارج:
ι📝 استاد میرمعزی
──────⊱✿⊰──────
🗂 تحصیلموفقدرخارج (اخلاقومعنویت)
ι📝 استاد شب زنده دار
──────⊱✿⊰──────
🗂 روش تحصیل رسائل و مکاسب:
ι📝 استاد بغدادی
──────⊱✿⊰──────
🗂 روش تحصیل شرح لمعه:
ι📝 استاد بغدادی (ناظر به فقه ۱ و۲)
ι📝 استاد محمد عابدی
──────⊱✿⊰──────
🗂 روش تحصیل عمیق پایههای ۱ تا ۳:
ι📝 استاد بغدادی🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 روششناسی تحصیل در خارج:
ι📝 استاد علیدوست
──────⊱✿⊰──────
🗂 نقشه کلان علوم اسلامی:
ι📝 استاد بغدادی
──────⊱✿⊰──────
🗂 حوزهی مطلوب از نگاه رهبری:
ι📝 استاد بغدادی 🖇
──────⊱✿⊰──────
🗂 نقش فقاهت در گام دوم انقلاب:
ι📝 استاد خسروپناه
──────⊱✿⊰──────
🗂 نقش علوم عقلی در گام دوم انقلاب:
ι📝 استاد خسروپناه
──────⊱✿⊰──────
🗂 نگاهی گذرا به کتاب "الأساس فی اصول الفقه":
ι📝 استاد عبدی
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
🗄 دروس طرح ولایت: ♨️
🗂 معرفت شناسی:
ι📝 استاد مجتبی مصباح یزدی🖇
─━━🔻━━⊱💠⊰━━🔺━━─
@jadah18
؛﷽
⚪️ ضرورت تقویت توجه قلبی به پیامبر (صلیاللهعلیهوآلهوسلم).
⚪️ تفکر و تمدن شبکهای
⚪️ @vaseti
2.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روزها رفت و فقط حسرت دیدارِ رُخت
مانده بر این دلِ یعقوبی ما آقا جان
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَج
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌱امام زمان عجلاللهتعالیفرجهالشریف:
مرا دعا کنید منم شما را دعا میکنم
#رهبر
#دعا
#امام_زمان
#اللّهمَّعَجِّلْلِوَلِیِّڪَالفَرَج
هدایت شده از پایگاه نمو
2.mp3
زمان:
حجم:
756.1K
🟢 عزیزان از خودتان در #معنویت و #تهذیب_نفس مراقبت کنید.
🎙امام خامنهای (مدظلهالعالی)
📤پیوند صوت
🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیهای، مهارتی و بصیرتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از پایگاه نمو
🔰آیت الله جوادی آملی (حفظه الله):
💠«آنکه میخواهد به اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) خدمت كند راه علامه امينی را برود.
اگر خواستی از ولايت حمايت كنی درس بخوان ملا شو و عالمانه كار بكن...
اين #هفته_وحدت را بايد خيلی گرامی داشت و استقبال كرد؛ شما دهها كتاب مثل الغدير بنويسيد.»
📆۱۳۷۳/۵/٢٨
🔻نمو | پایگاه تزکیهای، علمی، بصیرتی و مهارتی
🆔 @nomov_ir
هدایت شده از ریحانه
🎤 #تحلیل_و_تبیین | مروری بر سیاستهای فرزندآوری کشور؛ از تحدید تا تشویق
📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود
💻 بررسی سیاستهای فرزندآوری کشور در اداور مختلف و تأثیر ابلاغ سیاستهای کلی جمعیت در یادداشتی به قلم سرکارخانم آسیه ارحامی پژوهشگر ارشد مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
🔹حفظ جمعیت جوان یکی از مهمترین منابع ثروت ملی هر کشور و در حقیقت یک امتیاز ملی است. با این حال مرور شاخصهای متعدد در حوزه جمعیت و فرزندآوری چون رشد جمعیت، تعداد موالید، میزان ناخالص موالید، میزان باروری عمومی و زناشویی، مرتبه فرزند و ... نشان میدهد کاهش فرزندآوری به یک الگوی غالب در کشور تبدیل شده است.
🔹میزان موالید در کشور در سال ۱۴۰۲، یک میلیون و ۵۲ هزار و ۹۸۴ مورد گزارش شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، ۲درصد کاهش و در مقایسه با سال ۱۳۹۵ با ۳۱ درصد کاهش مواجه بوده که بسیار قابل تامل است.
🔹اگرچه عوامل مختلفی در کاهش نرخ فرزندآوری دخیل هستند اما سیاست ها و قوانین وضع شده در کشور در راستای تحدید موالید یکی از عوامل موثر بر این پدیده بودند.
🔍 ادامه را بخوانید:
khl.ink/f/56393
هدایت شده از ریحانه
🎤 #تحلیل_و_تبیین | چالش فرزندآوری؛ حساب بانکی یا سبک زندگی؟
📝 پرونده: بیست سال دیگر دیر خواهد بود
💻 بررسی جایگاه تحولات فرهنگی در تغییرات جمعیتی جامعه در یادداشتی به قلم سرکار خانم ریحانه رحمانیپور مدیر گروه زنان و خانواده مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
🔹نتایج یک بررسی نشان می دهد، هر چه میزان دینداری بالاتر، سکولار شدن جامعه پایینتر، فردگرایی پایینتر و ارزشهای خانوادگی بالاتر باشد، میزان باروری نیز بالاتر خواهد بود. در این بررسی که در سال ۱۳۹۳ صورت گرفته ۲۸ استان کشور بر اساس شاخص های مذکور رتبه بندی شدهاند و در میان متغیرهای عنوان شده، فردگرایی بیش از بقیه بر نرخ باروری اثر گذار بوده است.
🔹نکته دیگر نیز که مؤید این گزاره است تمایز مطلوبیت تعداد فرزندان از حیث وضعیت شغلی است. به گونه ای که نگرش افراد شاغل و بیکار در مطلوب دانستن تک فرزندی، دو فرزندی و چهار فرزندی بسیار به هم نزدیک است و علی رغم پیش فرض عدم درآمد افراد بیکار، نگرش مثبت به ۵ فرزندی در بین این گروه در نسبت با افراد شاغل بیشتر است.
🔎 ادامه را بخوانید:
khl.ink/f/56396
8.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢راهبرد عجیب حضرت آقا
برای مقابله با پیجر ها
باید افتخار کرد به وجود چنین رهبر حکیم و فرزانه ای.
#جهاد_تبیین
#نبرد_روایت_ها
#روشنگری
#جنگ_شناختی