eitaa logo
مهارتهای فناوری حوزه خواهران
5.9هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
8هزار ویدیو
870 فایل
بسمه تعالی 🏷آقا امام حسین علیه‌السلام: « اعْلَمُوا أَنَّ حَوَائِجَ النَّاسِ إِلَيْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللَّهِ عَلَيْکُمْ فَلَا تَمَلُّوا النِّعَمَ.» 🔸بحارالانوار/ جلد ۷۴/ آموزش فناورےبویژه سامانه آموزش مجازےمدرس (مرکز فناورے حوزه علمیه خواهران)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ندای تهذیب
خلاصه کتاب ارکان تعليم و تربيت- محمدتقي جعفري.docx
63.3K
📗خلاصه ارکان تعلیم و تربیت ✍️ ▫️مبانی ▫️اهداف ▫️مربی ▫️متربی 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
؛༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀. •••‌‌‌‌‌‌‌═━🍃❀💠❀🍃━═•• 🕊حسینیه مجازی حوزه های علمیه خواهران استان همدان 🕊 ⌛️ روزچهارم محرم الحرام ۱۴۴۵ 🎙سخنران : حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حسینی یمین 🚩با موضوع : تربیت فرزند 🖥با مراجعه به :⤵️ 🌐https://eitaa.com/Hosseiniehmajazi_hawzah_khaharan ⟨⟨کانال حسینیه مجازی حوزه های علمیه خواهران استان همدان ⟩⟩ 📲 جهت مشاهده در ایتا، ضروری است که آخرین نسخه این نرم‌افزار بر روی دستگاه شما نصب شده باشد. •••‌‌‌‌‌‌‌═━🍃❀💠❀🍃━═••
هدایت شده از پایگاه نمو
موضوعات اخذ شده مدارج علمی 1402.04.28.xlsx
1.13M
📌موضوعات أخذ شده پايان‌نامه طلاب محترمی كه قصد نوشتن پايان‌نامه سطح ۳ و ۴ را دارند، قبل از انتخاب موضوع رساله خود، حتماً از تکراری نبودن موضوع پیشنهادی اطمینان حاصل نمایند. 🖇منبع: @sotohaali 🔻نمو | پایگاه علمی، تزکیه‌ای، مهارتی و بصیرتی 🆔 @nomov_ir
هدایت شده از ندای تهذیب
66_شناسنامه مشاغل حوزوی1.pdf
1.07M
📚شناسنامه مشاغل حوزوی1 🔸کلیات و مؤلفه ها🔸 ✍️مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه 📎اندیشکده دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی حوزه 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📩 پیام رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد: 📢 اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است 🔹 حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. 📝 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به سوی خود جلب کرده است. وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد. توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند. والله غالبٌ علی اَمرِه سیدعلی خامنه‌ای ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ سخنان قابل تأمل آیت الله جوادی آملی درباره تفاوت امر به معروف و نهی از منکر با تعلیم و تبلیغ 🔻مسأله امر به معروف، غیر از مسأله تعلیم و تبلیغ و امثال ذلک است. تعلیم برای این است که ما جاهل را عالم کنیم. تبلیغ برای این است که اگر به او نرسیده، به او برسانیم. تنبیه غافل این است که اگر او غفلتی دارد، متوجه‌اش کنیم . 🔻اما امر به معروف برای این است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. او که جاهل نیست، او که غافل نیست، او که ساهی [سهو کننده] و ناسی [فراموش کننده] نیست ما آیه و روایت بخوانیم. هر کدام از اینها باشد، دیگر داخل در مسأله امر به معروف و نهی از منکر نیست. 🔻امر به معروف برای جایی است که کسی عالماً عامداً دارد گناه می‌کند. آن وقت ما دیگر معلم نیستیم؛ ما مرشد نیستیم؛ ما مبشر نیستیم؛ ما منذر نیستیم؛ ما فرمانده‌ایم؛ امر می‌کنیم. بر او واجب است که حرف ما را گوش دهد. چون ما داریم امر می‌کنیم. 🔻اگر ما به کسی گفتیم را رعایت بکن، رعایت نکرد، دو تا گناه کرد؛ یکی "قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ" را عمل نکرد. یکی فرمان ما را اطاعت نکرد. این که فرمود: "المُؤمِنونَ وَالمُؤمِناتُ بَعضُهُم أَولِياءُ بَعضٍ" ما ولایت داریم نسبت به یکدیگر؛ ولی یکدیگر هستیم. مولّی علیه باید حرف ولی را گوش دهد. 🗨️ نصب ویراستی هم‌اکنون https://virasty.com/r/VjY
با عرض سلام و ادب و احترام به نیت شفای عاجل تمامی بیماران ♦️همگی باهم زمزمه میکنیم 🔵 5 مرتبه ایه ی شریفه ی .أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَیکشِفُ السُّوءَ... 🔸 🔹 سوره مبارکه حمد به نیت شفای بیماران پیامبر خدا صلی الله علیه وآله وسلم به جابر فرمود: ای جابر! آیا بهترین سوره را که خدا در قرآن نازل کرده به تو یاد دهم؟ جابر گفت: بلی پدر و مادرم فدای تو باد آن را به من بیاموز. پیامبر سوره حمد را به جابر آموخت و فرمود: ای جابر آیا صفت و عظمت این سوره را برای تو بگویم؟ جابر گفت: بله پدر و مادرم فدای تو باد آن را بیاموز. حضرت فرمود: سوره حمد هر مرضی را شفا می دهد برای شرکت در تلاوت سوره حمد روی آدرس آبی رنگ لمس بفرمایید وگزینه ثبت را بزنید و سپس تعداد سوره حمد مدنظر را در کادر یادداشت بفرمایید. 🔰🔰 📌https://EitaaBot.ir/counter/pb2sl به نیت شفای بیماران اللهم اشف کل مریض از محضرهمه شما التماس دعای فرج دارم .
📸 سید مسعود شجاعی طباطبایی، کاریکاتوریست و گرافیست، با اثر تازه‌ای هتاکی به ساحت قرآن کریم را محکوم کرد. 🆔 @YjcNewsChannel
سلام بر آنکه حُرمت خیمه‌گاهش دریده شد. 🏴 زیارت ناحیه مقدسه | @farhangi_esf
هدایت شده از تنها علاج
به بهانه تعظیم قرآن در این شبها 📚 معرفی کتب برای مطالعات حوزه "قرآن و امام حسین" بخش @tanhaelaj
هدایت شده از تنها علاج
📚 معرفی کتب برای مطالعات حوزه "قرآن و امام حسین" بخش @tanhaelaj
هدایت شده از ریحانه
4_457294646997942462.mp3
3.82M
🏴 📼 فصل اول؛ امتحان ✔️ نقش 🏴 @Khamenei_Reyhaneh
هدایت شده از ریحانه
4_457294646997942466.mp3
3.42M
🏴 📼 فصل سوم؛ شبیه ماه ✔️ نقش 🏴 @khamenei_reyhaneh
هدایت شده از ریحانه
4_457294646997942467.mp3
3.21M
🏴 📼 فصل چهارم؛ خاک و خون ✔️ نقش 🏴 @khamenei_reyhaneh
هدایت شده از ادیان و فرق عصر
37.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😱استراتژی مرگ با ضربات چاقو 😧نگاهی به تنوع فرقه ها و جریان‌هایی که به ریشه دین و انقلاب افتاده اند... 😎آنچه برخی نمی‌خواهند ببینند... 🤫کدام نهاد و دستگاهی به مردم پاسخ می‌دهد و مسؤولان خائن چه کسانی هستند... 🌀 رسانه عصر باشید @AsrAdyan «مؤسسه فرهنگی پژوهشی آموزشی ادیان و فرق عصر» 📽 دیدن فیلم با کیفیت عالی در کانال آپارات عصر https://aparat.com/v/eSdj8