eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز که اول محرمه چند تا نکته میگم دوست داشتید انجام بدین؛ 📌یه صدقه‌ی اول ماه کنار بگذارید برای اینکه این ماه پر برکت بگذره براتون! 📌یه چله رو شروع کنید، شده حتی چهل روز روزی یه صلوات بفرستید، فقط مداومت کنید روی این موضوع! 📌و در آخر سعی کنید این ماه بیشتر با اباعبدالله انس بگیرید؛ آخه میدونید که؟ انسان با چیزی که مانوس شده، محشور می‌شود :))
ای وصالت چاره‌سازِ درد بی‌درمانِ ما؛ مهدی جانم :)
هدایت شده از ʀᴇᴊᴇsᴛᴇᴅ
أنا متعب احضنّي:)
خانم سه ساله رو بخونیم؟
من از این بازی دنیا گله دارم بابا دل خون از سفر و فاصله دارم بابا
جای خلخال در این راه پر از شمر و سنان دور پاهام چرا سلسله دارم بابا؟
من که با پای پیاده ندویدم هرگز زیر پایم چقدر آبله دارم بابا
چشمت از خرمن موهام اگر کرده سوال دوسه تا سوخته گیسو، بله دارم بابا
محرمی نیست در این بادیه جز عمه و من ترس از بی کسی قافله دارم بابا ..
با یتیمی من این حرمله شوخی کرده من چه مقدار مگر حوصله دارم بابا :)؟