‹مـٰاهِ مَـڹ›
★☁️.• خبر دارین کسی که حتی شریک باشه تو اطعام غدیر، چقدر عزیزکردهی خدا میشه : ))؟ چون میدونم قلبت
،
عزیزانم برای غدیر فقط تا فردا ساعت ۱۲ ظهر مهلت هست واریز کنید!🌝
باید دیگه بعدش برم برای سفارش و پرداخت هزینه✨
.
چونانچه واریز نکردین، سریع یه حرکتی بزنید هرچند کم و ناچیز😌🎀
‹مـٰاهِ مَـڹ›
. 20 تومان #واریزی سی و هفتم🥹
.
110 تومان #واریزی سی و هشتم🥹
‹مـٰاهِ مَـڹ›
. 110 تومان #واریزی سی و هشتم🥹
.
60 تومان #واریزی سی و نهم🥹
‹مـٰاهِ مَـڹ›
. 60 تومان #واریزی سی و نهم🥹
.
163 تومان #واریزی چهلم🥹
و تمام،
قبول باشه دورتون بگردم.
امروز میرم سراغ کارای سفارش🌝
موجودی واریزی ها: 3.293 هزار تومان
سهم هر غذا 89 تومان
ان شاءالله 37 تا غذا تهیه میشه ♥️.
https://ble.ir/mardombot?start=66992470
برین این چالش رو انجام بدین و بیاین بگین شبیه کدوم یار امیرالمؤمنین هستین!
.
من شبیه به کسی بودم که بسیار دوستش میدارم ..
قرعه کشی هم داره تازه 🌝
.
عیدتون مبارك بچه شیعه های مهربون و حلال زاده🥹✨
من یکم دیگه میرم سراغ تحویل غذاها و پخششون🌝
-
مسخره بازی ایتا، انتها نداره.
گزارش تصویری آماده اس ولی نمیتونم ارسال کنم🤌🏻
محدودیت ایتا رفع بشه میفرستم.
قبول باشه نذرهای کم و زیادتون🥹