‹مـٰاهِ مَـڹ›
[💚 کمیسخنازکنجدل💚] نمیدونم، ولی من خیلی وقت بود فکر میکردم آدمای زندگیم که دارمشون بهترین ادمای
•|✈️ کمیسخنازکنجدل✈️|•
رویا، آرزو، هدف!
همهی اینا خوبنا؛
من میگم ولی تا وقتی دلت گیر یچیز دیگس، اینا برات فقط یه جک مسخرس(:
هی میگن آرزوهاتو، هدفاتو، رویاهاتو دنبال کن؛ هیچکس هیچوقت نگفت چی میخوای، راه رسیدن به اینی که تو میخوای این راهی نیست که همه میرن!
راهش اینه، ازین راه باید بری تو، ممکنه تو راه تنها باشیا ولی حالت لااقل خوبه!(:
مسخرم کردن، توهین بهم کردن، قضاوتم کردن، فحش و ناسزا دادن بهم، ولی محض رضای خدا یکم نیومدن بجای اینهمه انرژی که صرف تخریب میکنن یکم انرژی بذارن درک کنن ...!
من حالم خوبه، عالیم، واسه اینکه هیچوقت اینقدر به خدا فکر نکردم توی زندگیم(:
دارم فکر میکنم چقدرحس قشنگی داره وقتی تنهایی و یه نفر از سر اینکه نیاز بهت داره صدات میکنه!(:
کاش یکم حال و روز ما بنده هام به خدا میرفت...
اونوقت شاید اینقدر اذیت نمیشدیم^^
مگه نع؟!(:
این روزا یچیزی که مکرر تکرار میکنم اینه:
«خدایا منو نسپر دست این بنده هات»
همین🚶🏻♀
_اندراحوالات
خڊاجۏںݦ؟
چڪارمیخواۍبکنۍ با دڶ بنده هاییٺ که خورد شده از ناراحتی؟!
هنوزݦ سر میزنۍ به دلشوں دیگه آره؟ :)!
﴾🌿-`|
گاهۍ وقت ها بايد رفٺ، رفٺ، رفٺ!
يڪ خياباں دراز را گرفٺ تا آخريڹ نفس رفٺ، پيچيد به يڪ ڪوچهۍباريڪ و ناپديد شد :)
•عباسِ معروفى !
‹مـٰاهِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایاشکرتصبردادیبهمکهاگهدیدم بتونمتحملکنم ...!❤️,(:
#شڪرللّٰه
خدایاشکرتبابتوجود
موجودقشنگیبهاسم"مامان"...!💜'(:
#گفتینکه
https://eitaa.com/MahMan110/2726 «شریک غم محبوب شدن» شاید تنها کاری باشه که محب بتونه انجام بده...، و البته برایش عین لذته!... «لذتِ داغِ غم....» در شعرهای حافظ اومده، میگوید: درسته که غمه، و درسته که این غم داغ بر دل ما میگذارد، اما در عین حال لذت خودش را هم دارد... لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام...
#میگم
:)!
قشنگ بود تفسیرت
لذت غم
من همیشه لذت بردم:)
ولی نگران بقیه اطرافیانم بودم
<●•🌾•|
درست تو همون نقطه ای که داری بین خودت و خودت یکیو انتخاب میکنی و نمیدونی حق با کدوم منِ درونیته، همونجا گیر کردم :)
•ماهِمَن !
[⇧🌿•●|
آڊمیزاد فرامۅشڪاره ...
وقتۍدرد داڔه، قیݪ و داد مۍڪنه، داد میڪشه و بعد یادش ݥیره!
درد ڪه همیشہ درد نمۍمونہ، یا درموں مۍشہ یا آدم باهاش انس مۍگیرھ :)
•گلیِترقی !
هدایت شده از علیرضا پناهیان
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 الله اکبر!
🔹تا حالا به معنای مهمترین ذکر نماز دقت کردید؟
#تصویری
@Panahian_ir
‹مـٰاهِ مَـڹ›
💎 الله اکبر! 🔹تا حالا به معنای مهمترین ذکر نماز دقت کردید؟ #تصویری @Panahian_ir
پیشنهاد شدید میکنم ببینین🙂
وقتی میبینین، حال و هوای دلتون عوض میشه:)!
‹مـٰاهِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایاشکرتبابتوجود موجودقشنگیبهاسم"مامان"...!💜'(:
#شڪرللّٰه
خدایاشکرتکهداریمت،
تویسختترینلحظهها ...!♥️,(: