#گفتینکه
https://eitaa.com/MahMan110/2726 «شریک غم محبوب شدن» شاید تنها کاری باشه که محب بتونه انجام بده...، و البته برایش عین لذته!... «لذتِ داغِ غم....» در شعرهای حافظ اومده، میگوید: درسته که غمه، و درسته که این غم داغ بر دل ما میگذارد، اما در عین حال لذت خودش را هم دارد... لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام...
#میگم
:)!
قشنگ بود تفسیرت
لذت غم
من همیشه لذت بردم:)
ولی نگران بقیه اطرافیانم بودم
<●•🌾•|
درست تو همون نقطه ای که داری بین خودت و خودت یکیو انتخاب میکنی و نمیدونی حق با کدوم منِ درونیته، همونجا گیر کردم :)
•ماهِمَن !
[⇧🌿•●|
آڊمیزاد فرامۅشڪاره ...
وقتۍدرد داڔه، قیݪ و داد مۍڪنه، داد میڪشه و بعد یادش ݥیره!
درد ڪه همیشہ درد نمۍمونہ، یا درموں مۍشہ یا آدم باهاش انس مۍگیرھ :)
•گلیِترقی !
هدایت شده از علیرضا پناهیان
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎 الله اکبر!
🔹تا حالا به معنای مهمترین ذکر نماز دقت کردید؟
#تصویری
@Panahian_ir
‹مـٰاهِ مَـڹ›
💎 الله اکبر! 🔹تا حالا به معنای مهمترین ذکر نماز دقت کردید؟ #تصویری @Panahian_ir
پیشنهاد شدید میکنم ببینین🙂
وقتی میبینین، حال و هوای دلتون عوض میشه:)!
‹مـٰاهِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایاشکرتبابتوجود موجودقشنگیبهاسم"مامان"...!💜'(:
#شڪرللّٰه
خدایاشکرتکهداریمت،
تویسختترینلحظهها ...!♥️,(:
یک و بیست دقیقه است:)!
آخ،
خوشبحال دلت!»
کاش دل ما یکی از سلولای قلب تورو داشت(:!
my #hero
‹مـٰاهِ مَـڹ›
•|✈️ کمیسخنازکنجدل✈️|• رویا، آرزو، هدف! همهی اینا خوبنا؛ من میگم ولی تا وقتی دلت گیر یچیز دیگس
/💜 کمیسخنازکنجدل💜/
دیدین یهو یسری شبا با تموم خستگیت هرکاری میکنی، هرچی تلاش میکنی بخوابی ولی خوابت نمیبره؟!
دلیلشو هیچوقت نفهمیدم اما اونموقعا اونقدر مغزم پر از یه حس آرزو و هدف و امید و پوچی و دلتنگی و خستگی بود که فقط دلم میخواست یکلحظه مغزم از کار بیفته و نتونم به هیچی فکر کنم :)
خیلی سخت میگذشت،
خیلی عذاب دهنده بود،
اونقدر غرق توی اقیانوس سرم بودم که وجود هیچکسو حس نمیکردم حتی وجود خودمو^^
جالبه مگه نع؟!
من فکر میکردم این حس و حال این حال و روز فقط برای منه، ولی وقتی میشنیدم یهو یه نفر اینجوری میشد یکم دلگرم میشدم که این حال و هوا مال من تنها نیست :)!
دلیلش میدونین چیبود؟!
گاهی دلتنگی، ترس یا استرس ولی من هیچ شبی مثل شبایی که دلم تنگ و بیتاب یچیز بود، بیشتر اینجوری نبودم!»
چقدر سخت گذشت،
چقدر بد گذشت،
چقدر عذاب دهنده بود،
تهشم هیچی به هیچی ...!
فقط حس میکنم امشب اون حال وسط تموم خستگیام اومده سراغمو تا از فکر تموم جونمو پر نکنه ول کن نیست :)
قراره بگذره مثل تموم شبایی که گذشت؛
مگه نه؟!
آقا دعا کنید،
تو دل شب دعا کردن خیلی لذت داره:)!
همین🚶🏻♀
_اندراحوالات