eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
یکی توی ناشناس گفت که چه چیزایی حالتو خوب میکنه وقتی خیلی داغونی؟! سوالتون خیلی کلی بود، خب خیلی چیز
مثلا من گاهی وقتا یهو یه مداحی قشنگ گوش میدم حالم خوب میشه:)! وقتی با رفیقم حرف میزنم حالم خوب میشه:)! وقتی قرآن میخونم حالم خوب میشه:)! وقتی نماز میخونم، توی قنوت یا سجده قطعا سریع خوب میشم:)! گاهی وقتی یه آهنگ گوش میدم خوب میشم:)! گاهی وقتی میشینم چیز مینویسم خوب میشم:)! من وقتی فندق کوچولومو بغل میکنم خوب میشم:)! گاهی وقتی کتاب میخونم:)! وقتی گریه میکنم:)! وقتی توی جمع هستم و تنها میشم حالم خوب میشه:)! گاهی وقتی به آیندم که قراره چه کارایی بکنم حالم خوب میشه:)! وقتی میرم گلستان شهدا:)! وقتی رفیقمو میبینم:)! وقتی حال خوب مامانمو میبینم:)! گاهی وقتی نعمتای خدارو میشمارم:)! وقتی با حضرت زهرا حرف میزنم:)! گاهی وقتی بیرون میرم حالم خوب میشه:)! گاهی وقتی میرم بیرون و فقط چند تا خیابونو پیاده راه میرم و فکر میکنم:)! گاهی وقتی فکر میکنم حالم خوب میشه:)! من وقتی زیارت عاشورا میخونم حالم خوب میشه:)! وقتی سوره یس میخونم حالم خیلی خوب میشه:)! وقتی میتونم یه نفرو خوشحال کنم:)! وقتی یه کار خوب میکنم و هدیه میدم به حضرت زهرا حالم خوب میشه:)! گاهی وقتی میشینم خاطرات بچگیمو میبینم:)! گاهی وقتی داد میزنم:)! گاهی وقتی دعوا میکنم با یه نفر حالم خوب میشه:)! واعی وقتی شعر میخونم حالم خوب میشه:)! گاهی وقتی شعر میگم:)! وقتی ماه و نگاه میکنم:)! وقتی شبه و میرم آسمونو میبینم:)! وقتی میرم زیر بارون و دعا میکنم:)! وقتی یه نفر درکم میکنه:)! واییی وقتی یه نفر میگه که سر نمازش دعام میکنه:)! وقتی مامانم دعام میکنه:)! وقتی حال کسیو میتونم خوب کنم:)! وقتی سلام به امام حسین میدم:)! وقتی لباسی که دوسدارمو میخرم:)! وقتی گل بو میکنم:)! وقتی با یه اهل دل میرم بیرونو راه میریم و حرف میزنیم:)! وقتی مامان نذری درست میکنه و میرم به همسایه ها میدم:)! وقتی کسی دوسم داره:)! وقتی کسیو دوسدارم:)! وقتی میرم پایین و به دیوار پر از عکسم نگاه میکنم:)! وقتی با عکسای روی دیوار حرف میزنم:)! وقتی کنار جانماز با چادر نماز بعد از نماز خوابم میبره:)! وقتی هدیه میدم به یه نفر:)! وقتی هدیه میگیرم از یه نفر:)! وقتی میتونم مهربونی کنم حالم خوب میشه:)! وقتی صدای عزیز قلبمو میشنوم:)! وقتی خنده های از ته دل اطرافیانو میشنوم حالم خوب میشه:)! وقتی برنامه کودک باب اسفنجی و پاتریک میبینم:)! وقتی میخوام برم مشهد حالم خوب میشه:)! وقتی عکسای سردار دلمو میبینم:)! وقتی یکی میشینه و برام حرف میزنه حالم خوب میشه:)! وقتی فندقم میخنده برام:)! وقتی تولد عزیز ترینای قلبم باشه حالم خوب میشه:)! وقتی دعای نور و میخونم:)! وقتی معنیه دعای کمیل و میخونم:)! وقتی مناجات امام علی و میخونم که چقدر دلبری کرده برا خدا :)! وقتی خداروصداش میکنم فقط:)! وقتی صبحای زود بیدار میشم:)! وقتی به روزی که امام زمان ظهور کرده فکر میکنم خیلی حالم خوب میشه:)! وقتی میتونم مفید باشم:)! وقتی از یه کار بد توبه میکنم و پشیمون میشم حالم خوب میشه:)! وقتی ساعت جفت میشه حالم برای یک لحظه ام که شده خوب میشه:)! دیگه نمیدونم چیزی الان(:! فعلا همینا:)!
ו🌿-/ با خـودم فڪر میۍڪنم اگـر مرا برنـجانۍباز هـݥ دوسـتت خواهـݦ داشت؟ و بـعد زخـݦ جدیدݥ را با ؏شق در آغـوش می‌کشـم :) •اهورافروزان !
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایاشکرت‌ ...!💚,(:
خدایاشکرت‌‌،‌‌ واسه‌همه‌ی‌اون‌اتفاقایی‌که‌افتاد‌‌ تا‌بودنتو‌بهتر‌بفهمیم ...!♥️,(:
ولی من هر شرایطی رو تجربه کردم تو هر شرایطی خودمو ثابت کردم هنوزم همونم؛ با همون رفتارا ولی فکر کنم دیگه این بار نوبت شماست. ثابت کنین حرفاتون راست بوده یا فقط حرف:)!
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
تَخَفَّفُوا تَلْحَقُوا .. سَبک‌بار شوید تا برسید ... • نهج‌البلاغه، خطبه ۲۱ 🌱خیلی‌قشنگ‌بود:')
"نحن کهف لمن اِلتجاَ الینا" ما پناهگاهیم برای هر کس که به ما پناه آورد . . . •امام‌حسن‌عسکری(:! 🌱خدایی دلگرمی موج نمیزنه توی این جمله؟!
🌱دم اذانیه، برای فرج امام زمان دعا کنید:)!🌱 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدِ وَآلِ مُحَمَّد'🌿`
هدایت شده از خآتون| KHATOON✂️ 🪡
اندوه که از حد بگذرد جایش را می‌دهد به یک بی اعتنایی مزمن! دیگر مهم نیست.. بودن یا نبودن؛ دوست داشتن یا نداشتن … آنچه اهمیت دارد کشداری رخوتناک از حسی است… که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند! در آن لحظه فقط در سکوت غرق می شوی و نگاه میکنی و نگاه و نگاه….🚶🏻‍♀ -داࢪیـ‌خمٰاخ
این فندقمه(:!
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
"نحن کهف لمن اِلتجاَ الینا" ما پناهگاهیم برای هر کس که به ما پناه آورد . . . •امام‌حسن‌عسکری(:! 🌱خ
`گفتند که: هرکس خواهر من؛ معصومه را با معرفت زیارت کند، بهشت برای اوست . . . •آقای‌امام‌رضا‌جان(:! 🌱دورتون‌بگردم، دعا کنید لیاقت زیارت داشته باشیم :)
بچه ها، یه صلوات هدیه بدید به خواهر امام رضا جانمون🌱💚
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
ו🌿-/ با خـودم فڪر میۍڪنم اگـر مرا برنـجانۍباز هـݥ دوسـتت خواهـݦ داشت؟ و بـعد زخـݦ جدیدݥ را با ؏شق
٫٫🌿(؛! شما را جان هرڪهـ جانتان بر جان او وصل است ؛ ڪمـے دستـے ز‌‌ این شوریدھ حال‌ و‌ غرق در‌ مرداب ،‌ بردارید . . !:) •فاطمه‌نصیرۍ
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
/💜 کمی‌سخن‌از‌کنج‌دل💜/ دیدین یهو یسری شبا با تموم خستگیت هرکاری میکنی، هرچی تلاش میکنی بخوابی ولی
•🌱• کمی‌سخن‌از‌کنج‌دل•🌱• همیشه ناراحت که میشم اولش خیلی جوشی میشم، شاید بروز بدم ناراحتیمو به طرفم، شاید بهش بگم، ولی این ابرازه هم تا یجاییه، از یجایی به بعد دیگه هیچی نمیگم و هیچ واکنشیم نشون نمیدم :) میدونی چیه؟! آدما فکر میکنن ما یسری چیزارو متوجه نمیشیم، شاید برای همینه که به رفتارشون ادامه میدن؛ اگر چه من هیچوقت حاضر نیستم حتی اگه فهمیدم هم بگم به طرفم چون گفتن به یسری از آدما اینجوریه که تو ناراحتی و ازش شکایت میکنی ولی نهایتش این میشه که اون ناراحت میشه ازت^^ همینقدر جذاب!» گاهی جوری با تو رفتار میشه که تو از‌خودت متنفر میشی، عصبی میشی و اون لحظست که هرچی ناراحتیه آوار میشه روی سر خودت(:! من خیلی وقتا گفتم، خیلی وقتا بیان کردم و هربار بعد از ابراز حسم اوار تر شدم بجای آروم تر، بیتاب تر شدم، غمگین تر شدم و عمیقا بیشتر رفتم توی خودم(: دلم میخواست یبار به یکیشونم که شده بگم: هیچوقت تو نخواستی قبول کنی که من خر نیستم؛ منم میفهمم، منتها فرق من و تو اینه که من بلد نیستم الکی بیام دلگرمی بدم و قبولم نکنم این دلگرمی الکیه، من بلد نیستم مثل تو مدام از دوست داشتن حرف بزنم و بعد با یکی دیگه حالم خوش باشه، من بلد نیستم اگه تو برام مهم شدی با کس دیگه مثل تو برخورد کنم؛ آره عزیز من، من بلد نیستم اینجوری باشم!» و دلیل همه ی این سکوتام فقط یچیزه، من نمیتونم ببینم که تو دلت میشکنه، نمیتونم ببینم که تو خورد بشی جلوی من، واسه همین سکوت میکنم در برابرت و هربار سعی میکنم خودمو عادی نشون بدم!(: اما راستش من از این عادی بودنه میترسم، میترسم که یروزی کار دست دلم بده و نتونم مثل همیشه دوست داشته باشم :)! همه ی حرفایی که میزنم فقط واسه اینه که من دوست دارم و کاش‌ یروزی همه بفهمن که دوست داشتن جرم نیست و اونی که دوست داره کسیو مجرم نیست که هربار بابت دوست داشتنش عذاب بکشه و مجازات بشه بین شلاق رفتار و حرفای یسریا :) همین🚶🏻‍♀ _اندراحوالات