eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
|•🌿-) بگذار اگڔ قراڔ اسٺ فاصلہ‌ای میاں من و ٺو باشد، باشد! اما من حتۍبہ دروغ هم ڪه شده، فڪر ڪنم هنو
،،🌿-\ من از همہ‌ی آنچه نداشته اݦ، اشبا؏ شده ام، لبریز شده اݥ، خسته شده ام"! همه‌ۍ آنچه نیسٺ، از من دارد سر مۍرود . . . آیا ڪسی حرف مرا مۍفهمد؟!":) •معین‌ِدهاز
هدایت شده از مـنـهـ بی طـ
نه خوابم میاد نه دلم میخواد بیدار باشم، نه حال بیرون رفتن دارم نه حوصله ی خونه نشستن، هم شکمم خالیه هم میلی به غذا خوردن ندارم، هم از بی تحرکی خسته ام هم حال تحرک ندارم، نه دوس دارم بمیرم نه از زنده بودن لذتی میبرم، نه میخندم نه گریه میکنم، شما جای من باشید چیکار میکنید؟ @man_bi_tooo
یه صلوات میفرستید:)؟
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#کمی‌پشیمانی خدایا ببخشید اگه دلم که شکست نیومدم مستقیم پیش خودت(:!
خدایا ببخشید که وسط نماز یسری وقتا حواسم پرت شدو یادم رفت اومدم با تو صحبت کنم (:!
هدایت شده از مُحْــــــــٰاق
تویی منتهای خواسته و آرزوی من ؛ در دنیا و آخرت . -دعای‌صباح‌امیرالمومنین
-_🌿_+ ‏؏شق اگر پیدا شد ڪہ دیگر عشق نیست، "معرفت است" ؏شق از آں رو هست، ڪه نیست! پیدا نیست و حس می‌شود':) •محمودِدولت‌آبادی !
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایا‌شکرت‌که‌قلب‌مامان‌داره میزنه ...!💛,(:
خدایا‌شکرت‌،‌ واسه‌حال‌خوبی‌که‌سر‌نماز‌بهمون‌میدی ...!💜,(:
سلام و نور خواستم از این فرصت استفاده کنم کتاب های آقای حائری شیرازی رو بهت معرفی کنم... برا خود من جزو اندک کتاب های عرفانی عقلانی جذاب بودن، نگاه آدم رو تغییر میدن به خیلی چیزا:) نمیدونم چرا ولی دوست داشتم بهت بگم کتاب تعلق و تفکر و تمثلات ایشون رو خوندم عااالی بودن ⁦♡⁩ دم شما گرم که😍 اتفاقا دارم یکی از کتاباشون رو میخونم! اونو تموم کردم چشم حتما تهیه میکنم کتابشو💜 سپاس از این کار قشنگتون♥️😌
یخ زده، دستام! چقدر سرده امشب . . .
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایا‌شکرت‌،‌ واسه‌حال‌خوبی‌که‌سر‌نماز‌بهمون‌میدی ...!💜,(:
یچیز خیلی خوبه، هستی خدا، دارمت خدا، میمونی خدا، هوامو داری خدا، ممنونم خدا، ممنونم خدا، ممنونم خدا ...!♥️,(: