eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مُحْــــــــٰاق
تویی منتهای خواسته و آرزوی من ؛ در دنیا و آخرت . -دعای‌صباح‌امیرالمومنین
-_🌿_+ ‏؏شق اگر پیدا شد ڪہ دیگر عشق نیست، "معرفت است" ؏شق از آں رو هست، ڪه نیست! پیدا نیست و حس می‌شود':) •محمودِدولت‌آبادی !
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایا‌شکرت‌که‌قلب‌مامان‌داره میزنه ...!💛,(:
خدایا‌شکرت‌،‌ واسه‌حال‌خوبی‌که‌سر‌نماز‌بهمون‌میدی ...!💜,(:
سلام و نور خواستم از این فرصت استفاده کنم کتاب های آقای حائری شیرازی رو بهت معرفی کنم... برا خود من جزو اندک کتاب های عرفانی عقلانی جذاب بودن، نگاه آدم رو تغییر میدن به خیلی چیزا:) نمیدونم چرا ولی دوست داشتم بهت بگم کتاب تعلق و تفکر و تمثلات ایشون رو خوندم عااالی بودن ⁦♡⁩ دم شما گرم که😍 اتفاقا دارم یکی از کتاباشون رو میخونم! اونو تموم کردم چشم حتما تهیه میکنم کتابشو💜 سپاس از این کار قشنگتون♥️😌
یخ زده، دستام! چقدر سرده امشب . . .
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه خدایا‌شکرت‌،‌ واسه‌حال‌خوبی‌که‌سر‌نماز‌بهمون‌میدی ...!💜,(:
یچیز خیلی خوبه، هستی خدا، دارمت خدا، میمونی خدا، هوامو داری خدا، ممنونم خدا، ممنونم خدا، ممنونم خدا ...!♥️,(:
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
-_🌿_+ ‏؏شق اگر پیدا شد ڪہ دیگر عشق نیست، "معرفت است" ؏شق از آں رو هست، ڪه نیست! پیدا نیست و حس می‌
|•🌿) «خۅشا به حاݪ آناں ڪہ خوب میدانند مهربانۍمنطقۍترين گفت ۅگوۍ زندگیست!» •محمدسادات‌ِاخوی !
•💜🌱• -گفت: احتیاج دارم به یه بمب انگیزه؛ یه انگیزه ی کافی که نماز خون بشم!» جواب دادم: چی قشنگتر ازاین که خدامنتظرته بری باهاش حرف بزنی:)؟ ••• بریم که صبح تالا خدا منتظره این لحظست که بریم ملاقاتش♥️-)
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#شڪرللّٰه یچیز خیلی خوبه، هستی خدا، دارمت خدا، میمونی خدا، هوامو داری خدا، ممنونم خدا، ممنونم خدا،
شکرت خدا و ممنونم بابت تموم قدرتی که به بابا دادی که بره کار کنه و نون حلال بیاره توی خونه ...!💛,(:
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
#کمی‌پشیمانی خدایا ببخشید که نعمتاتو ندیدیم و موقع مشکلات فقط بهت غر زدیم(:!
خدایا ببخشید اگه من اونی که تو میخواستی نبودم ولی تو همیشه بیشتر اونی بودی که من میخواستم(:!