eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از ‌مۍنویسم
ببین کار صهیونیست ها به کجا رسیده خاخام های یهودی میگن نماز هاتون به نیتِ نابودیِ برنامه های هسته ای ایران باشه! @Mi_nevisam
(•🌱•ان الصلاة تنها عن الفحشا و المنکر•🌱•) قطعا نمازه که شما رو از تموم بدی ها و خطاها دور میکنه:)! ❤️ @MahMan110
امشب یه دیقه بیشتر وجودتو حس کردم خدا:)!
آقای شاعر! چقدر دیگه «غم‌مخورم»؟! چرا یوسف گم گشته نمیاد پس:)؟
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
(-🌿-) من بہ‌روۍڪسۍنیاوردݦ اما زندگۍڪردن درحسرٺ اتفاقاٺ شدنۍ، صبر میخواهد، خیلۍصبر می‌خواهد":) •زین
×°🌿°| گمان مۍبرم کھ اگر خداوَند صد هزار گونھ خنده مۍآفرید اما رسمِ اشڪ ریختن را نمۍآموخت ؛ قلب حتۍ تابِ دھ روز تپیدَن را هم نمۍآورد :)! •نادرِ ابراهیمی
]|🌾|[ الکی به کسی حرفیو نزنین، قلب آدما گناه دارن:) •ماهِ‌مَن !
من وقتایی که یهو بدجوری گیر میکنم توی زندگیم، یا یه اتفاقی میفته یا به هرحال یکم داغونم، میرم گلستان شهدا:)
از قضا امروز یهو به سرم زد برم گلستان، و خداروشکر قسمت شد و رفتم و جای شماهم خالی بجای تک تکتون زیارت کردم، البته به شرط قبولی^^!»
حدود یک ماه و خورده ای پیش که رفته بودم گلستان، وقتی بالای سر یه شهید نشسته بودم، یه مامان شهید اومد یه نگاهی بهم کرد و گفت: سر حمید رضای منم بیا، پسرم تنهاست، مظلوم بود، آروم بود، خیلی ازش راضی بودم الهی خدا هم ازش راضی باشه، ولی هربار که یادش میفتم آب میشم از غصه‌ی مظلومیش(:!