‹﷽›
قسم به قلم¹ و آنچه مینویسد.
.
اینجا آرامگاه صاحب قلمیست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد ..
.
کپیِ نوشتهها با نام ‹ #زینبِبهار › و #ماهك؛
و مطالبِ دیگر با ذکرصلوات برای فرج مهدیِفاطمه :).
.
جانم؟
@Mahak_135
′🌙″
داشدم عربی میخوندم،
یهو چشمم افتاد به این جمله:
‹الهی، عاملنا بفضلک:›
یعنی خداجون به دیدهی بخشش خودت بهمون نگاه کن:)!!
خیلی قشنگ بود خیلی^^!!
#اݪݪّٰهجانم🌱