eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
این در همیشه در صدف روزگار نیست می گویمت ولی توکجا گوش می کنی؟!
دستم نمی رسد که در آغوش گیرمت ای ماه با که دست در آغوش می کنی:)؟
در ساغر تو چیست که با جرعه ی نخست هشیار و مست را همه مدهوش می کنی-؟-
می جوش می زند به دل خم بیا ببین یادی اگر ز خون سیاووش می کنی -!!-
گر گوش می کنی سخنی خوش بگویمت بهتر ز گوهری که تو در گوش می کنی ..!!
جام جهان ز خون دل عاشقان پر است حرمت نگاه دار اگرش نوش می کنی٫٫!!٫٫
سایه چو شمع شعله در افکنده ای به جمع ‹زین داستان که با لب خاموش می کنی(:›
•هوشنگ‌ابتهاج🚶🏻‍♀
′🌙″ داشدم عربی میخوندم، یهو چشمم افتاد به این جمله: ‹الهی، عاملنا بفضلک:› یعنی خداجون به دیده‌ی بخشش خودت بهمون نگاه کن:)!! خیلی قشنگ بود خیلی^^!! 🌱
-🌱- از امام صادق(ع)پرسیدند: -بھتریندیدنۍدربهشتچیست؟ -فرمودند:تماشاڪردنحسینما، -لذّت‌بخش‌ترین دیدنۍبھشتاست:)
این پیج اینستا یه دنیاییه:) هر شب جمعه لایو بین الحرمین🙂💔 چقدر دلگیرم امشب🖤:)!!!
‹جبران نمی‌شوی، حتی به گریه‌های عمیق:)!!› هیچوقت یادم نمیره اون شب لعنتیو، دلشوره داشتم یچیزی داشت نابودم میکرد ..!! وقتی من دلشوره میگیرم همیشه یچیزی میشه، ولی اونشب خیلی بد بود خیلی!! صبح با صدای تلفن لعنتی پا شدم، صدا توی سرم انعکاس میشد...!!! -سررررردااااار سلیمانی شهید شده!!! +چی؟ مگه الکیه!! چرت و پرتا چیه میگی، خواب دیدی؟ -بزن شبکه خبر بخدا راس میگم:) ولی کاش دروغ میگفت، کاش خواب بود، کاش هیچوقت اصلا شب نمیشد💔🙂 تو دیگه نبودی، هنوزم نیستی، دیگه هیچوقت نیستی، دیگه هیچکسم مثل تو نیست ..!!(: هیچکس:› سردارِدلِ‌من:)! my ':)