eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
‹و برای رنج هایم، تسکینی نمی‌یابم ..›
‹و برای حرف هایم، کسی را نمیخواهم ..›
‹هر چه غم در دل بماند، بهتر است ...›
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ساعت چهار ربع کم بود داشتم میمردم از خواب، ولی یهو وقتی دیدم اذان ساعت ⁴:²⁰ است، دلم نیومد بخوابم ..!! یعنی این موقع شب، میشه یه نفر مارو دعا کنه:)؟💚
🌱 برای‌تمام دلشوره‌های شبانه‌‌ . . .
اهم، دیرمون شده و من ریلکس دارم قدم میزنم...بعد حالا ریلکسم سر جلسه انگا میندازنم تو استخر اب یخ😐😬
نباید بدون اینکه کیفتونو ببینین پول توش هست یا نه، از خونه بیرون برین//:
نباید وقتی با یکی صحبت میکنین، بهش تیکه بندازین//:
میدونین کجا دارم میرم؟🙂