eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
573 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
در آستانـه رفتـن در امتداد غـروب دعای من به تو تنها خدانگهدار است(:
کسی پس از تو خودش‌را‌ به دار خواهدزد کـه در گزینش این انتخاب ناچار است٫٫!٫٫
همان غروب غریبانه گریه خواهی کرد ‹برای خاطره هایی کــه زیرآوار است(:›
•محمد‌سلمانی🚶🏻‍♀
‹♥️.💜›
شایدبرای‌تو . . .

بلد نیستم، آسمون و ریسمون بافتنو ...!!
من از واقعیت حرف میزنم،
از واقعی ترین چیزایی که درکشون کردم،
از همه‌ی خاطره‌های خوب،
ازین اندی سالی که گذشت،
من از این چیزا صحبت میکنم . . .!

من آدم خیلی سر سختی شدم، ولی برات از لطیف ترین و مهربون ترین چیزا صحبت میکنم ..!
مثلا از خنده هام موقعی که خوشحالی، 
یا حتی از گریه هام موقعی که ناراحتی،
من از غصه خوردنات صحبت میکنم،
از حس درونت،
از نگرانیات،
از انگیزه دادنات ..!!

‹چقدر حرف دارم برات از خودت و فقط کمیشو الان، از خودت برات حرف میزنم:)›

اینقدر زمان زود میگذره، حس میکنم همین دیروز بود داشتم پیام تبریک تایپ میکردم♥️!!

میخوام بگم:
من یه مودی ناراحتم ازینکه یکسال دیگه گذشت،
یه مودی خوشحال:)
|_____________♥️🐘___________|

ببین دختر جون،
تو هرکی باشی و به هرجایی برسی لیاقتشو داری،
ولی برای من همیشه همونی هستی که 
موقع خوشحالیا دوسدارم اولین نفر بهش بگم تا ‹خوشحال بشه(:›
ببیین منو ..!!
من شاید نباشم، شاید یروزایی وجود نداشته باشم، شاید یروزایی اصلا نفهمم و نیام بپرسم حال و روزتو، ولی یادت نره، یادت نره که چقدر من برای‹تو› . . .
بیخیال اصلا، هیچی(:!

فقط مراقب خودت باش دختر بچه‌ی آخرین ماه بهار:›

🎈تولدت مبارک🎈

همین☝️🏻
هدایت شده از [ مَن ]
من به بغل های طولانی ، پیاده روی های شبانه و صحبت های اخر شب نیاز دارم‌.
آخیش:) حالا دیگه وقت دل کندنه . . .
میخونم براتون☝️🏻
نشستم روی ساحل حال دریا را نمیدانم من این پایینم و قانون بالا را نمیدانم . .
چرا اینقدر مردم از حقایق رویگردانند؟! دلیل این همه انکار و‌ حاشا را نمیدانم ..
تمام قصه‌های عاشقانه آخرش تلخ است دلیل وضع این قانون دنیا را نمیدانم ..!!