eitaa logo
‌‹مـٰاه‍ِ مَـڹ›
574 دنبال‌کننده
628 عکس
104 ویدیو
11 فایل
‹﷽› قسم به قلم¹ و آنچه می‌نویسد. . اینجا آرامگاه صاحب قلمی‌ست، که شوق رسیدن ابدی به أباالشهداء دارد .. . کپیِ نوشته‌ها با نام ‹ #زینبِ‌بهار › و #ماهك؛ و مطالبِ دیگر با ذکر‌صلوات برای فرج مهدیِ‌فاطمه :). . جانم؟ @Mahak_135
مشاهده در ایتا
دانلود
نذر کردم گر ببینم روی زیبای تورا؛ یکصدو ده بیت تنها خرجِ چشمانت کنم…
محموداحمدوند
بخونیم؟
ای دل صبور باش که غم های ما از اوست گر دوست اوست هرچه به ما می رسد نکوست
خاموشم و قنوت من آئینه غم است غم در زبان عشق، الفبای گفتگوست ..
ما را که از حجاب ظواهر گذشته ایم دل مسجد است و عشق نماز است و غم وضوست¡!
با من دم از عذاب قیامت مزن که من از عدل دوست هم بگریزم به فضل دوست؛
بفروش جان عاریتی را به صاحبش گر دوست مشتری‌ست چنین سودم آرزروست-!-
خود گفته است از همه نزدیک‌تر به ماست ‹بیچاره عاقلی که سرش گرم جستجوست((:›
•فاضل‌نظری !
«دوستای مامانم=ورژن کپی شده‌ی مامانم» به حدی زیاد مثل همه اخلاقیات و روحیاتشون که یهو مامان صداشون میکنم؛ چقدر این رفاقت قشنگِ‌برام″
پرم از سایه‌ی برگی در آب؛ چه درونم تنهاست .. 👤سهراب‌سپهری
- خب؛ لبخندِ عمیقی اومد روی لبام(:′ یعنی قراره هزار سال بعد کی خوشحال بشه با فهمیدن این خبر؟ پ.ن¹ وی میداند که من چقدر بی‌کلام دوست‌میدارم؛ پ.ن² وی میداند که هر اخبار راجب ماه‍ لبخند را روی لبانم میکارد؛ پ.ن³ وی شاید خودش نداند ولی همین چند پیام در تغییر حال من تاثیر بسزایی داشت؛ پ.ن⁴ خودت میدانی‌چه میخواهم بگویم ویِ بنده .