ولی حال و هوای ماه مهمانی خدا:)
شهید رفت...
اما راهش ماند.
لبخندش ماند.
دلهایی که با یادش گرم میشود ماند.
سالگرد شهادتت مبارک، مردِ آرامِ خدا.
داشتم به این فکرمیکردم که چقدر باید منتظرش بمونم تا بیاد که وقتی رسیدم خونه دیدم اومده🥹✨️