حس می کنم تازه می فهمم غروب عاشورا چه طوری بود...
همون موقع که هیچکس باقی نمونده بود...
بچه ها ولی فهمیدین مشکل کارمون کجاست؟
هزار ساله امام زمان نیستش:)
هیچکس عین خیالش نیست!
آقا الان یه شبانه روزه رفته:)
همه شاکییم چرا ما الان ده دقیقه بدون آقا زنده ایم:)
اگر یه ذره در مورد امام زمان این دیدگاه رو داشتیم بخدا اینجوری نمیشد:)
مثلِ یک کابوسِ
چشامو میبندم کمتر بفهمم چیشده
اما هربار با سیلی محکم تر بیدارمیشم
هربار با دیدنش توی خواب مثلِ عزیزِ از دست داده ای که عمری در کنارش زندگی کردم و حالا نمیتونم با غم از دست دادنش کناربیام میپرم و دوباره وارد دنیای غم میشم
- بدانیم تسبیحات بر تسلیحات
پیروز است؛ این قائده الهی است.
- شهیدآیتاللهخامنهای(ره) -