eitaa logo
کَفیل؛
1.3هزار دنبال‌کننده
484 عکس
58 ویدیو
1 فایل
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . . هر آنچه از دل برآید اینجا گفته می‌شود کَفیل قلبی؟ آقای ابوفاضل کپی؟به جز عکسا؛ حلالت ‌. بفرمائید اَشک؛ https://eitaa.com/ashk_133
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از - استودیو ژیوان ؛
درخت‌ها کاشته می‌شوند، اما امسال قاب روز درختکاری یک چهره همیشگی را کم دارد💔
هدایت شده از - استودیو ژیوان ؛
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزتر از جان داشتیم که رفت . .
هدایت شده از محبین
وزیر جنگ تروریست آمریکا : «تنها کسانی که الان باید نگران باشند، ایرانی‌هایی هستند که فکر می‌کنند قرار است زنده بمانند.» دقت کردید ؟ نه گفت ارتشی نه سپاهی گفت ایران @ir_mohebin
هدایت شده از روسری اَسنا
قرارمان شد بهشت زهرا.. قطعه ۵۳
بسم الله؛
ولی همیشه کسایی که افکارشون به ما نزدیکتره لوکیشنشون از ما دورتره:)
امشب میدون های شهرتون و خالی نکنید!
الفتح وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا ﺳﭙﺎﻫﻴﺎﻥ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺳﻴﻄﺮﻩ ﻣﺎﻟﻜﻴّﺖ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﻳﻲ ﺧﺪﺍﺳﺖ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﺳﺖ .(٧)
"قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ” گفت: نترسید، من با شما هستم، می‌شنوم و می‌بینم.
⭕️ بچه ها یکی دوتا مسئله وجود داره کن به نظرم هم خودمون واجبه الان رعایت کنیم هم افراد دور و برمون رو آگاه کنیم از این بابت . ⭕️ ۱- با توجه به اینکه الان در شرایط جنگی هستیم و ممکنه به لحاظ منابع انرژی محدود تر بشیم، سعی کنید *حد الامکان مصرف انرژیتون رو به شدتتتت کاهش بدید* که انرژی های کشور صرف امور تولیدی در کشور(غذا، تاسیسات، نظامی-دفاعی) بشه مثلا اگر قراره چایی دم کنید داخل فلاسک دم کنید که گاز صرف دم کشیدن چایی نشه ؛ یا غذا هایی که طولانی گاز میخوان رو نپزید ترجیحا چون ضرورتی نداره الان غذاهای خیلی خوب بخوریم تو این شرایط :) برای مصرف آب و برق هم خودتون حواستون هست دیگه آب رو خیلی میشه سخت گیرانه تر بهش نگاه کرد به طوری که برای وضو شیر آب باز نکنید و از آب تو بطری استفاده کنید که آب محدود تری استفاده بشه . و از این دست کارا که حتی برای این موضوع پویش هم میشه راه انداخت که پیشنهاد بدید چطور میتونیم مصرف انرژی رو کاهش بدیم . ⭕️ ۲- اینکه امشب چند تا انبار نفت تو کشور مورد هدف قرار گرفتند. الحمدلله تا الان مشکل محدودیت بنزین و سوخت نداشتیم ولی امکانش هست (شایدم نه ولی احتیاط شرط عقله ) که از روز های اینده یه مقدار محدودیت های بیشتری وجود داشته باشه برای این موضوع . برای این قصه هم مسئله اینکه پویش هایی که مبنی بر کاروان های خودرویی و موتوری ایجاد شده بود رو سوق بدید به سمت پیاده روی . یعنی سعی کنید حتی الامکان استفادتون از خودرو رو کاهش بدید که یوقت از سمت ما مشکل سوخت رسانی پیش نیاد . برا این موضوع هم پویش رو راه بندازید .