هدایت شده از محبین
وزیر جنگ تروریست آمریکا : «تنها کسانی که الان باید نگران باشند، ایرانیهایی هستند که فکر میکنند قرار است زنده بمانند.»
دقت کردید ؟ نه گفت ارتشی نه سپاهی گفت ایران
@ir_mohebin
الفتح
وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا
ﺳﭙﺎﻫﻴﺎﻥ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺳﻴﻄﺮﻩ ﻣﺎﻟﻜﻴّﺖ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﻳﻲ ﺧﺪﺍﺳﺖ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﺳﺖ .(٧)
"قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ”
گفت: نترسید، من با شما هستم، میشنوم و میبینم.
⭕️ بچه ها یکی دوتا مسئله وجود داره کن به نظرم هم خودمون واجبه الان رعایت کنیم هم افراد دور و برمون رو آگاه کنیم از این بابت .
⭕️ ۱- با توجه به اینکه الان در شرایط جنگی هستیم و ممکنه به لحاظ منابع انرژی محدود تر بشیم، سعی کنید *حد الامکان مصرف انرژیتون رو به شدتتتت کاهش بدید* که انرژی های کشور صرف امور تولیدی در کشور(غذا، تاسیسات، نظامی-دفاعی) بشه
مثلا اگر قراره چایی دم کنید داخل فلاسک دم کنید که گاز صرف دم کشیدن چایی نشه ؛ یا غذا هایی که طولانی گاز میخوان رو نپزید ترجیحا چون ضرورتی نداره الان غذاهای خیلی خوب بخوریم تو این شرایط :)
برای مصرف آب و برق هم خودتون حواستون هست دیگه
آب رو خیلی میشه سخت گیرانه تر بهش نگاه کرد به طوری که برای وضو شیر آب باز نکنید و از آب تو بطری استفاده کنید که آب محدود تری استفاده بشه . و از این دست کارا که حتی برای این موضوع پویش هم میشه راه انداخت که پیشنهاد بدید چطور میتونیم مصرف انرژی رو کاهش بدیم .
⭕️ ۲- اینکه امشب چند تا انبار نفت تو کشور مورد هدف قرار گرفتند.
الحمدلله تا الان مشکل محدودیت بنزین و سوخت نداشتیم ولی امکانش هست (شایدم نه ولی احتیاط شرط عقله ) که از روز های اینده یه مقدار محدودیت های بیشتری وجود داشته باشه برای این موضوع .
برای این قصه هم مسئله اینکه پویش هایی که مبنی بر کاروان های خودرویی و موتوری ایجاد شده بود رو سوق بدید به سمت پیاده روی .
یعنی سعی کنید حتی الامکان استفادتون از خودرو رو کاهش بدید که یوقت از سمت ما مشکل سوخت رسانی پیش نیاد .
برا این موضوع هم پویش #پیاده_مقاومت_میکنیم رو راه بندازید .