eitaa logo
کَفیل؛
1.3هزار دنبال‌کننده
484 عکس
58 ویدیو
1 فایل
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . . هر آنچه از دل برآید اینجا گفته می‌شود کَفیل قلبی؟ آقای ابوفاضل کپی؟به جز عکسا؛ حلالت ‌. بفرمائید اَشک؛ https://eitaa.com/ashk_133
مشاهده در ایتا
دانلود
الفتح وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَكَانَ اللَّهُ عَزِيزًا حَكِيمًا ﺳﭙﺎﻫﻴﺎﻥ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻫﺎ ﻭ ﺯﻣﻴﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺳﻴﻄﺮﻩ ﻣﺎﻟﻜﻴّﺖ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﻳﻲ ﺧﺪﺍﺳﺖ ; ﻭ ﺧﺪﺍ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺗﻮﺍﻧﺎﻱ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﻭ ﺣﻜﻴﻢ ﺍﺳﺖ .(٧)
"قَالَ لَا تَخَافَا إِنَّنِی مَعَکُمَا أَسْمَعُ وَأَرَىٰ” گفت: نترسید، من با شما هستم، می‌شنوم و می‌بینم.
⭕️ بچه ها یکی دوتا مسئله وجود داره کن به نظرم هم خودمون واجبه الان رعایت کنیم هم افراد دور و برمون رو آگاه کنیم از این بابت . ⭕️ ۱- با توجه به اینکه الان در شرایط جنگی هستیم و ممکنه به لحاظ منابع انرژی محدود تر بشیم، سعی کنید *حد الامکان مصرف انرژیتون رو به شدتتتت کاهش بدید* که انرژی های کشور صرف امور تولیدی در کشور(غذا، تاسیسات، نظامی-دفاعی) بشه مثلا اگر قراره چایی دم کنید داخل فلاسک دم کنید که گاز صرف دم کشیدن چایی نشه ؛ یا غذا هایی که طولانی گاز میخوان رو نپزید ترجیحا چون ضرورتی نداره الان غذاهای خیلی خوب بخوریم تو این شرایط :) برای مصرف آب و برق هم خودتون حواستون هست دیگه آب رو خیلی میشه سخت گیرانه تر بهش نگاه کرد به طوری که برای وضو شیر آب باز نکنید و از آب تو بطری استفاده کنید که آب محدود تری استفاده بشه . و از این دست کارا که حتی برای این موضوع پویش هم میشه راه انداخت که پیشنهاد بدید چطور میتونیم مصرف انرژی رو کاهش بدیم . ⭕️ ۲- اینکه امشب چند تا انبار نفت تو کشور مورد هدف قرار گرفتند. الحمدلله تا الان مشکل محدودیت بنزین و سوخت نداشتیم ولی امکانش هست (شایدم نه ولی احتیاط شرط عقله ) که از روز های اینده یه مقدار محدودیت های بیشتری وجود داشته باشه برای این موضوع . برای این قصه هم مسئله اینکه پویش هایی که مبنی بر کاروان های خودرویی و موتوری ایجاد شده بود رو سوق بدید به سمت پیاده روی . یعنی سعی کنید حتی الامکان استفادتون از خودرو رو کاهش بدید که یوقت از سمت ما مشکل سوخت رسانی پیش نیاد . برا این موضوع هم پویش رو راه بندازید .
םאב-לא לדפ-לא ךבאידי לע ץחךא ךדחלש םירוביגהו תויראה לע םייאחםתא םאה? (آیا شیر ها و قهرمان هایی را تهدید می کنید که شهد شجاعت را از دستان ابوالفضل العباس نوشیده اند ؟)
دوستای عزیزم برای دفع حملات دشمن، حدیث کسا رو من جاهای مختلف دیدم که سفارش کردن پایه‌اید سیل روانه کنیم به تهران و کل کشورمون؟🌊 ان‌شاءالله که حضرت مادر(س) چادر بگسترانن بالای سرمون و زیر سایه‌شون دشمن خوار و دلیل بشه💚✨ و دل خودمون هم آروم بشه باهاش...
عزیزان کسایی که احساس خطر میکنن بخصوص تهرانی ها برای حفاظت از خودتون از هرجای قران فرقی نداره 100 آیه تلاوت کنید و بعد اتمام سه مرتبه گفته بشه :رب اکشف عنی البلا این دستورالعمل که از امام رضا علیه السلام وارد شده انجام بدید این دستورالعمل برای حفاظت معجزه میکنه خیلی قویه
هدایت شده از سدخارجی
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم شمارو خیلی دوست داشتم، خیلی... ❤️‍🩹🥺 یه مقدار طول کشید تا به خودم بیام و شرایطش مهیا بشه بتونم کاری بزنم ولی خب شرایط جنگی و سلاح منم همین کاره باید پای کار وطن بود🇮🇷 @Sedkhareji✔️
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر هنوزم طرفدار رضا پهلوی هستی باید بگم تو یک بیشرف خارجی هستی!
بویِ سجاده خونین علی‌ع می‌آید 💔 .
امشب‌ لا به‌ لای ِدعاهاتون‌ یاد‌ کنید منوهم🖤
الحمدالله بلاخره😭🤍