کَفیل؛
در من کسی فراق تو را داد میزند فکری به حال پاسخ این بیجواب کن ..
دِل گفت؛وصالش به دعا باز توان یافت...
https://abzarek.ir/service-p/msg/2630701
اگه دعا و آرزویی یا حرفی داری بنویس فردا صبح جلو ضریح میخونم✨
اگر هم دوست داشتین اسمتونو بنویسید به نیتتون نماز بخونم.
کَفیل؛
https://abzarek.ir/service-p/msg/2630701 اگه دعا و آرزویی یا حرفی داری بنویس فردا صبح جلو ضریح میخو
ان شاءالله به حاجت های قشنگتون برسین و هرچه زودتر زیارت امام عزیزمون نصیبتون بشه✨
آقای امام رضا ،
میان این همه یأس و غمِ مخاطره آمیز ،
[ تویی بهانهیِ خوبِ امیدوار شدن ها ]