به هر حال دوستی دو طرفه است. با شهدا عهد ببندیم و پیمان نامه دوستی امضا کنیم ببینیم شهید چگونه زندگی کرده، ما هم مثل او باشیم.
چه زیباست هر جوان نوجوان هر دانش آموز یا هر دانشجو یک شهید را به عنوان دوست خود انتخاب کند در این نوع دوستی، دیگر دورنگی، دروغ و کلک وجود ندارد. سراسر مهر و محبت و عشق و امید و صداقت است.
کَفیل؛
کتابی که چندروز آینده تو کتابخونه شهرمون نقدش هستش و گرفتم که بخونم✨
این کتابُ دوشنبه تمومش کردم و نقدش هم رفتم...
اینکه ایشون شهید شهرخودمون بودن و حتی یه مسجد مادرشون به نام شون توی همین شهر ساخته و ما از هیچکدوم خبرنداشتیم ولی به لطف نویسنده مارو با شهید نازنین آشنا کردن🤍
.
#کتاب