eitaa logo
کَفیل؛
1.3هزار دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
1 فایل
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . . هر آنچه از دل برآید اینجا گفته می‌شود کَفیل قلبی؟ آقای ابوفاضل کپی؟به جز عکسا؛ حلالت ‌. بفرمائید اَشک؛ https://eitaa.com/ashk_133
مشاهده در ایتا
دانلود
از بازى تقدير برايت چه بگويم ؟! لب وا بكنم زحمت صد جلد كتاب است (:
؛
درباره این کتاب؛ خوندن این کتاب لحظات متفاوت تری نسبت به بقیه کتاب هایی که درباره امیرالمؤمنین خونده بودم بهم بخشید. خوندن درباره امیرالمؤمنین برای من شبیه خوندن روضه ای که قلبمو میشکونه. وقتی مداوم درحال مقایسه کردن با زندگی امروز هستم فقط از یک چیز میترسم و میسوزم، اونم اهل کوفه شدنه. انقدر باید خوند و خوند تا خودمونو از فتنه ها بتونیم نجات بدیم. خوندن زندگی سیاسی امام علی اون قدر دردناک هست که در برابر برخی از کلمات چشم هاتون شروع به غم ریختن کند. تکلیف امروز این است که؛ باید درباره امیرالمؤمنین خواند. .
من مطمئن هستم چشمی که به نگاه حرام عادت کنه خیلی چیزها رو از دست می‌ده . . چشم گنهکار لایق شهادت نمیشه! -شهید‌محمدهادی‌ذوالفقاری
امروز که در دســـت تو ام مرحــمتی کن . فردا که شوم خاک، چه سود اشک ندامت؟
_چهارفانوس
ناشناس: بهت یه کتاب معرفی میکنم که به نظرم بهترینننههه اسمش اینه:[ چایت را من شیرین میکنم] بنظرم بهترین کتاب عمرت میشهه لطفا پیام منم بزار ممنون .
کَفیل؛
ناشناس: بهت یه کتاب معرفی میکنم که به نظرم بهترینننههه اسمش اینه:[ چایت را من شیرین میکنم] بنظرم بهت
سلام و علیکم من دو جلد این مجموعه قشنگ و خوندم و تو اون روزایی که میخوندمش واقعا باهاش کیف کردم. جلد سومش و دارم میخونم در حال حاضر و هنوزم مثلِ جلدای قبلش قشنگه. ممنونم از معرفیت🫶🎀 مجموعه چایی به ترتیب: چایت را من شیرین میکنم مثل بیروت بود باروت خیس باروت سوخته
مدام در سفر از خویشتن به خویشتنم هزار روحم و در یک بدن نمی‌گنجم
به توصیه یکی از دوستان شروع کردم صوتی این کتاب و گوش کردن، و میتونم بگم هم داستانش قشنگه هم گویندگی این کتاب محشره. جون میده این کتاب و توی چهل روز محرم گوش بدی و ازش لذت ببری. داستان از زبون آب روایت میشه از روزی که آدم و حوا به زمین فرستاده شدن تا عاشورا... ‌.
الان تنها کاری که میخوام کنم اینکه این کتابُ تمومش کنم و بذارمش کنار تا موقع برگشت کتابای بیشتری خونده باشم. _کتابای کتابخونهِ بخاطر همین انقدر داغونه متاسفانه 🤦‍♀