eitaa logo
کَفیل؛
1.3هزار دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
1 فایل
من‌‌ همان رانده شده از در غِیرم ارباب..؛ نیست‌‌ غیر از‌ تو مرا هیچ‌‌ خریدار حسین . . هر آنچه از دل برآید اینجا گفته می‌شود کَفیل قلبی؟ آقای ابوفاضل کپی؟به جز عکسا؛ حلالت ‌. بفرمائید اَشک؛ https://eitaa.com/ashk_133
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از بهترین کارایی که میتونستم بکنم؛ این بود که توی همخوانی نهج‌البلاغه به همراه یک گروه فوق العاده شرکت کردم.🙂‍↕️🦋 شاید اگه به خودم بود هیچوقت نهج‌البلاغه و انقدر جدی شروع نمیکردم🤷‍♀️
کَفیل؛
یکی از بهترین کارایی که میتونستم بکنم؛ این بود که توی همخوانی نهج‌البلاغه به همراه یک گروه فوق العاد
جرج جرداغ مسیحی تا آخر عمرش موفق شد ۲۰۰ مرتبه نهج‌البلاغه را بخواند. اما ما شیعه ها تا به الان چندبار خوانده ایم؟
انسان ها تویِ افکارشون پیر میشن:))
تلخ و شیرین جهان چیزی به جز یک خواب نیست؛ مرگ پایان می‌دهد یک روز این کابوس را
در مصیبت ها یا چون آزادگان باید شکیبا بود، و یا چون ابلهان خود را به فراموشی زد. _حکمت ۴۱۳
بسم‌الله؛
برای من شما متفاوت‌تر از بقیه شهدا هستین؛ میدانید چرا؟ شاید چون میتونم جایی که نفس کشیدین، نفس بکشم میتونم جایی که قدم میزدین، قدم بزنم میتونم جایی که نماز خوندین، نماز بخونم میتونم از زبون کسایی که باهاش زندگی کردین درباره‌شما بشنونم میتونم مادرتونو و در آغوش بگیرم میتونم با پدرتون صحبت کنم میتونم ساعت ها به عکس شما زل بزنم . تو روزگاری زندگی میکردم که شما هم کنارمون زندگی می‌کردین اما هیچوقت متوجه حضورتون نشدم. هیچگاه یادم نمی‌رود وقتی کوچک بودم برادرم که روزی شما مربی و برادر بزرگترش بودید بعد از تشیع جنازه چگونه عکس هایی که از شما گرفته بود را نشانمان میداد. هیچگاه یادم نمی‌رود برادرم چگونه با شوق و ذوق عکس شمارو به خانه آورد هیچگاه یادم نمی‌رود که چگونه کتاب زندگی نامه شمارو از لای کتاب‌های برادرم کش رفتم و هیچوقت پس ندادم. و هیچگاه یادم نخواهد رفت چگونه تمام آدم ها درباره شما حرف میزنن و رفع دلتنگی می‌کنند. سالگرد شهادتتان مبارک.
هدایت شده از خانمِ‌mahi
من کجا بیشتر از حق خود خواسته ام؟ مرگ حق است، به من حق مرا برگردان!
_یک‌روز‌بعد‌از‌حیرانی
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وایمیستیم از شهرمون دفاع میکنیم!
کَفیل؛
وایمیستیم از شهرمون دفاع میکنیم!
دریغ‌ست ایران که ویران شود کنام پلنگان و شیران شود
کَفیل؛
کتابِ چهارفانوس و تموم کردم و الانم رفتم سراغ کتاب جدید نمیدونم کی قراره درباره کتاب چهارفانوس بنوی
این کتاب داره به بند بند وجودم تزریق میشه؛ متفاوت ترین کتاب شهدایی که دارم میخونم. انگار توی بند بند کتاب وجود دارم و هر لحظه با خاطرات شهید صدای خنده ام بالا میرود و لحظه ای هم بخاطر دردی که توی کلمات حس میکنم کتاب و میبندم و درباره اش فکرمیکنم.