کَفیل؛
خدایا! اگر مرا در آتش جهنم گرفتار کنی مانند کسی که چیز ارزشمندی را از دست داده بر تو گریه میکنم.
برای از دست دادن بهشت و نعمت های بهشتی و دور افتادن از دوستان و عزیزانم گریه نمیکنم بلکه
در فراق تو گریه میکنم
معبود من!
کیست که شیرینی محبت تو را چشیده باشد و به جای تو دنبال کَس دیگری باشد و کیست که مقام قرب تو انس گرفته باشد و به جای تو کَس دیگری را طلب نماید.