1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماکان جان
ببخش اگه کسی بهت نمیگه «جاویدنام»
ببخش اگه اسمت «سپهر» نیست و هشتگ نمیشه
ببخش اگه شروین برات «برای» نمیخونه
ببخش اگه سلبریتیها و بلاگرا برات استوری نمیذارن
آخه نمیشه از خونت ویو گرفت و دلار درآورد..
ناوگان عظیمی از جزوه های ننوشته شده
و درسهای نخوانده به سویم روانه شده.
خواهیم دید چه می شود.