همیشه پشت "شوخی کردم" یکمی حقیقت وجود داره،
پشت "نمی دونم" یکمی دونستن،
پشت "واسم مهم نیست" یکمی احساسات،
ولی پشت "خوبم" یه عالمه درد...!
شهید چمران اما و اگر نداشت.
کارش را انجام میداد و سرش را پایین می انداخت و به خدا میگفت من کارم را انجام دادم، حالا دیگر هرچه خودت بخواهی.
اگر امام حسن به جای صلح میجنگید و کشته میشد؛ امروز از اسلام یا نامی نبود یا اگر نامی بود، شخصیت اول اسلام معاویهبنابی سفیان بود.