بسمالله.
یا ایهاالعزیز ؛ تو عزت عطا کنی !
هرکس که شد گدای تو شد معتبر حسن .
رهبر شهید به من دید دیگری نسبت به اهل بیت(ع) بخشید با کتاب هایشان؛
اگر امام حسن به جای صلح میجنگید و کشته میشد؛ امروز از اسلام یا نامی نبود یا اگر نامی بود، شخصیت اول اسلام معاویهبنابی سفیان بود.
کتاب درباره صلح امام حسن(ع) و قیام امام حسین(ع) هست.
قسمتی که درباره قیام امام حسین(ع)بود انقدر برایم حال و هوای محرم و داشت که دلم میخواست این قسمت و در روز تاسوعا و عاشورا هم بخونم تا بتونم این روزهای حماسه آفرین و به خوبی درک کنم و بهره ببرم.
شهید یعنی آن که میمیرد برای اینکه انسانیت زنده بماند؛ آن که میمیرد برای اینکه مکتب خدا و اسلام،پایدار و برقرار بماند، این است شهید.
و در بخش صلح امام حسن(ع) یک جمله ارزشمند از رهبر شهید برام بسیار پر رنگ بود، قطعا امام حسن(ع) شجاع ترین امام بود. و توی این کتاب با عمق و جونم این جمله و درک کردم و متوجه شدم که امام حسن(ع) چه کارهایی کردن که ما شاید هیچوقت نتونیم درکش کنیم.
کاش پای منبرهای مساجد، تجمعات به جای گفتن حرف های تکراری این مطالب و به مردم بگن تا مردم با معنای واقعی کلمه انقلاب، صلح و قیام آشنا بشن.
تا دنباله روی امام خود باشند.
.
#کتاب
برای آنچه از دست داده اید، تاسف نخورید و برای چیزی که به شما داده شده، خوشحال نشوید.
_حدید۲۳
کَفیل؛
شبها🌙
بسمالله
کتاب داستان های روبهرو ذره ذره به جونم نشست و تبدیل به عشق و محبت شد.
کتاب برام خیلی دوست داشتنی بود و وقتی میخوندمش عشق میکردم، با وجود اینکه روایت های داخلش برام تکراری بودن و ۹۰ درصد شو تو کتابای دیگه خونده بودم اما چیزی که خاصش کرده بود این بود که نویسنده یک صحفه درباره اتفاقاتی که توی زندگی امروزمون میوفته نوشته بود و در صحفه بعدی داستانی از اهل بیت که تطابق داده بود با اون اتفاق.
و کتابی که شما میتونید یک جا بخونید و سریع تمومش کنین چون نوشته ها داستانک بودن و کوتاه.
.
#کتاب
- سلامـًا علـے روح ملأت قلبـے حبـٰا دون لقـٰاء . .
- سلام بر دلـے که قلبـَم را بـےهیچ دیدارے ، سرشـٰار از عـشق کرد . .