eitaa logo
« مهارت افزایی طلاب ناب»
1.7هزار دنبال‌کننده
16.7هزار عکس
10.4هزار ویدیو
1.9هزار فایل
کانال پشتیبان گروه نخبگان (طلاب ناب)استان اصفهان 📪ارتباط با خادم کانال 👈👈 📩 📨 @Shahideh_kanize_Hazrate_Yas —------------------------------------ کانال معنویت افزایی طلاب ناب👇👇 https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از موسسه مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حرکت نیروهای عصائب اهل الحق به مرز چذابه در استان میسان عراق برای خدمت‌رسانی به زوار و انتقال آن‌ها به مرکز استان در پی کمبود وسایل نقلیه ☑️ @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشکر زوار ایرانی از موکب‌داران عراقی در شهر الدجیل ☑️ @Masaf
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) حرف تازه که تمام نشده است... حوزه علمیه، یک دستگاه تولیدی و یک کارخانه عظیم انسانی است؛ باید ، تولید کند؛ باید ، تولید کند؛ و ، تولید کند؛ ، تولید کند؛ ، تولید کند و حرف تازه‌ای بزند؛ حرف تازه که تمام نشده است. ...بعضی‌ها نگویند که هر چه حرف تازه است، در دین است؛ دیگر چه حرف تازه‌ای می‌خواهید؟ بله؛ ما همان دین را درست نشناختیم! باید حرف‌های تازه دین را در بیاوریم. 📒۱۳۷۰/۱۱/۳۰ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) احساس وظیفه فردی... هر ، هر و هر ، احساس بکند که تولید علم و پیشرفت علمی و جنبش نرم‌افزاری است که این کار را بایستی انجام بدهد. 📒۱۳۹۵/۰۶/۰۳ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) برای دشمن، کار می‌کنند... آن کسانی که دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی، مرکز علمی را می‌خواهند از علم و از تحقیق و ، دور کنند، برای کار می‌کنند. 📒۱۳۸۵/۳/۱۴ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) تولید علم را که ما عرض کردیم، با تولید مقاله نباید اشتباه کرد. آمارهایى که می‌دهند، مقاله‌هایى که منتشر شده، مقاله‌هاى علمى و بعضاً باارزش و مرجع که در دنیا جنبه‌ى مرجع پیدا کرده، این چیز خوبى است، چیز باارزشى است امّا این همه‌ى قضیّه نیست؛ 1⃣اوّلاً بایستى مقاله‌ها به بینجامد، 2⃣ثانیاً باید مقاله‌ها به نیازهاى درونى کشور باشد؛ این را باید هم دانشگاه‌ها، هم دستگاه‌هاى مراکز تحقیقاتى و علمى دنبال بکنند؛ روى این باید تکیه کرد. 📒۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 (حفظه‌الله) پرورش روحیه پرسشگری و تحقیق در طلاب در حوزه‌های علمیه؛ برای طلبه درس‌خوان-نه آن کسی که درس نمی‌خواند-محفوظات، مطرح نیست؛ مطلب را بایستی بفهمد؛از یک سطحی به آن طرف، باید علاوه بر فهم، در این مسئله، صاحب نظر هم بشود؛ ... ✅این حالت رشد روحیه پرسشگری و تقویت و پی‌گیری و پیوسته‌خواهی و قانع نشدن و این‌ها را، باید ... تربیت کرد. 📒۱۳۸۶/۲/۲۵ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) مسئله‌محوری... تلاش خودتان را معطوف به نيازهاى كشور كنيد. الان به ما گزارش مي‌دهند كه هفتاد درصد مقاله‌هاى علمى ما ناظر به نيازهاى كشور نيست.🚨 نمي‌دانم چقدر اين آمار، دقيق است، اما به من اين‌جور گزارش مي‌شود. اين همه شما زحمت بكشيد، مقاله‌ی علمى تهيه كنيد، از اين مقالات علمى، سى درصد ناظر به نيازهاى كشور باشد، هفتاد درصد نه! خب، انسان احساس خسارت مي‌كند.❌ ✅باید صددرصد کار علمی، تلاش علمی، تهیه‌ی مقاله‌ی علمی، ناظر باشد به نیازهای شما. 📒۱۳۹۱/۷/۱۲ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
(حفظه‌الله) کار کردن در یک کارگاه علمی، کارگاه آموزشی، مرکز تحقیقات، فلان کلاس درس و فلان دانشگاه، هیچ با این ندارد که انسان را ، با توجه و با احساس حضور در مقابل خداوند به‌جا آورد. 📒 ۱۳۸۵/۰۶/۲۵ ــــــــــــــــــــ کانال پژوهش‌یار؛ @Pajouheshyar با کانال،در ثواب فعالیت‌های آن باشید.