هدایت شده از پژوهش یار
#منویّات_رهبری (حفظهالله)
احساس وظیفه فردی...
هر #استادی، هر #دانشجویی و هر #پژوهشگری، احساس بکند که تولید علم و پیشرفت علمی و جنبش نرمافزاری #وظیفهی_او است که این کار را بایستی انجام بدهد.
📒۱۳۹۵/۰۶/۰۳
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
#منویّات_رهبری (حفظهالله)
برای دشمن، کار میکنند...
آن کسانی که دانشگاهها، مراکز تحقیقی، مرکز علمی را میخواهند از علم و از تحقیق و #پژوهش، دور کنند،
برای #دشمن کار میکنند.
📒۱۳۸۵/۳/۱۴
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
#منویّات_رهبری (حفظهالله)
تولید علم را که ما عرض کردیم، با تولید مقاله نباید اشتباه کرد.
آمارهایى که میدهند، مقالههایى که منتشر شده، مقالههاى علمى و بعضاً باارزش و مرجع که در دنیا جنبهى مرجع پیدا کرده، این چیز خوبى است، چیز باارزشى است امّا این همهى قضیّه نیست؛
1⃣اوّلاً بایستى مقالهها به #ثبت_ابداع بینجامد،
2⃣ثانیاً باید مقالهها #ناظر به نیازهاى درونى کشور باشد؛ این را باید هم دانشگاهها، هم دستگاههاى مراکز تحقیقاتى و علمى دنبال بکنند؛
روى این باید تکیه کرد.
📒۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
#منویّات_رهبری (حفظهالله)
پرورش روحیه پرسشگری و تحقیق در طلاب
در حوزههای علمیه؛ برای طلبه درسخوان-نه آن کسی که درس نمیخواند-محفوظات، مطرح نیست؛
#بلکه مطلب را بایستی بفهمد؛از یک سطحی به آن طرف، باید علاوه بر فهم، در این مسئله، صاحب نظر هم بشود؛ ...
✅این حالت رشد روحیه پرسشگری و تقویت #تحقیق و پیگیری و پیوستهخواهی و قانع نشدن و اینها را، باید ... تربیت کرد.
📒۱۳۸۶/۲/۲۵
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
#منویات_رهبری (حفظهالله)
مسئلهمحوری...
تلاش خودتان را معطوف به نيازهاى كشور كنيد.
الان به ما گزارش ميدهند كه
هفتاد درصد مقالههاى علمى ما ناظر به نيازهاى كشور نيست.🚨
نميدانم چقدر اين آمار، دقيق است، اما به من اينجور گزارش ميشود. اين همه شما زحمت بكشيد، مقالهی علمى تهيه كنيد، از اين مقالات علمى، سى درصد ناظر به نيازهاى كشور باشد، هفتاد درصد نه!
خب، انسان احساس خسارت ميكند.❌
✅باید صددرصد کار علمی، تلاش علمی، تهیهی مقالهی علمی، ناظر باشد به نیازهای شما.
📒۱۳۹۱/۷/۱۲
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
#منویات_رهبری (حفظهالله)
#معنویت
#پژوهش
کار کردن در یک کارگاه علمی، کارگاه آموزشی، مرکز تحقیقات، فلان کلاس درس و فلان دانشگاه،
هیچ #منافاتی با این ندارد که انسان #نمازش را #اول_وقت، با توجه و با احساس حضور در مقابل خداوند بهجا آورد.
📒 ۱۳۸۵/۰۶/۲۵
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از پژوهش یار
#منویات_رهبری (حفظهالله)
حاجت پنجم، نیاز حوزه به مدرّس و محقّق و مؤلف و فنّان در فنون مختلف است
... یکی از مهمترین نیازها، همین است؛
حوزههای علمیه، به قصد محقّقپروری و ملّاپروری، ملّا درست کنند تا این نیاز، برطرف شود.
📒۱۳۷۴/۶/۱۴
ــــــــــــــــــــ
کانال پژوهشیار؛
@Pajouheshyar
با#نشروتبلیغ کانال،در ثواب فعالیتهای آن#سهیم باشید.
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔔 دوم مهر سال تحصیلی مرکز تخصصی فجرُنا آغاز میشود
◻️ مرکز تخصصی بینالمللی فجرُنا یکی از مراکز تخصصی رسمی حوزههای علمیه میباشد که آموزش تخصصی روحانیون مسلط به زبانهای عربی، انگلیسی را در سطح سه در حوزههای علمیه به عهده گرفته است.
جزئیات بیشتر:👇
https://hawzahnews.com/xbSJq
@Hawzahnews| حوزهنیوز
7.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺انتشار برای نخستینبار
🎥أین عمار... به مناسبت ایام سالگرد شهادت جناب عمار یاسر
🔸️رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی
🔹️من در سال ۸۸، مسئله بصیرت را مطرح کردم؛ عدّهاى این را مسخره کردند، «بصیرت» را مسخره کردند؛ مسخره نداشت، واقعیّت بود؛ الان هم واقعیّت است.
هدایت شده از سایت دینی هدانا
🔴 گوشه ای از جنایات خونین ملکه انگلیس
ملکه سابق انگلیس علاوه بر صدها میلیون دلار ثروت شخصی، ریختن خون صدها هزار نفر از مردم جهان را بهعنوان میراث خود برجای گذاشته است.
1️⃣کودتای ۲۸ مرداد:
2️⃣جدایی بحرین از ایران:
3️⃣اشغال جنوب یمن:
4️⃣بحران سوئز:
5️⃣جنگ فالکلند:
6️⃣جنگ افغانستان:
7️⃣جنگ عراق:
8️⃣بحران سوریه:
9️⃣...به صورت کامل در سایت هدانا بخوانید: https://hadana.ir/?p=145480
👇👇👇
🆔 @hadanair
🖥 http://hadana.ir
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
❇️ آیتاللهالعظمی جوادیآملی: حوزه نباید نهال فروشی کند!
حضرتآیتالله جوادی آملی در دیدار حجت الاسلاموالمسلمین فرحانی، دبیر سیاستگذاری همایش یکصدمین سال بازتاسیس حوزه علمیه قم:🔻
◻️ تاریخ حوزه را میتوان به سه بخش تقسیم کرد، دوره اول حوزه همان دوره ممنوعیت منبر و لباس روحانیت بود. خروجی آن هم امثال مرحوم خوانساری و مرحوم اراکی و امام راحل بود و با اینکه آن زمان ضعیفترین دوره حوزه بود، افراد و شخصیتهای و بزرگان زیادی از آن برخواستند.
◻️ دوره دوم دوره زعامت آیت الله بروجردی بود که در آن دوره ایشان ابتکاراتی از قبیل فقه مقارن و طبقات الرجال و.. را به ارمغان آوردند.
◻️ دوره سوم حوزه، زمان انقلاب است که مدیران حوزه باید از این دوره محافظت کنند، درست است که حوزه برای نظام کارهای بزرگی مثل تدوین قانون اساسی را انجام داد که یک کار علمی و ارزشمند بود، اما نباید طلاب با استعداد جذب مراکز غیرحوزوی شوند، حوزه نباید نهال فروشی کند، طلاب خوش استعداد که میتوانند علمای برجسته بشوند نباید جذب جاهای دیگر مثل قضاوت و امثال آن شوند، چون اینها آیندگان حوزه هستند و این امور هدر دادن طلاب و نهال فروشی است!
@HawzahNews
هدایت شده از باشگاه خبرنگاران جوان
3.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نیروهای حشدالشعبی در مرز خسروی زائرین ایرانی را رایگان به نجف، کربلا و هرجا که میخواهند می برند...
🆔 @YjcNewsChannel