eitaa logo
« مهارت افزایی طلاب ناب»
1.7هزار دنبال‌کننده
16.5هزار عکس
10.2هزار ویدیو
1.8هزار فایل
کانال پشتیبان گروه نخبگان (طلاب ناب)استان اصفهان 📪ارتباط با خادم کانال 👈👈 📩 📨 @Shahideh_kanize_Hazrate_Yas —------------------------------------ کانال معنویت افزایی طلاب ناب👇👇 https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
مقاله نویسی در یک درس.pdf
230.7K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
KhalaghiyatNoavariShekufaee.pdf
879.3K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
بروشور آموزشی «خلاقیت ، نوآوری و شکوفایی» کاری از معاونت پژوهش حوزه علمیه قم ، به صورت فایل Pdf ، به منظور استفاده طلاب آماده گردیده که تقدیم می گردد. دریافت بروشور آموزشی «خلاقیت ، نوآوری و شکوفایی»؛ حجم: 859 کیلوبایت عناوین: تعریف خلاقیت و نوآوری اهمیت خلاقیت و نوآوری ویژگی های افراد خلاق و نوآور انگیزه پیشرفت سطح بالا اعتماد به نفس کنجکاوی و علاقه مندی به کار توانایی دست کشیدن از یک قاعده و چاچوب ذهنی ریسک کردن و خطرپذیری ارزیابی دقیق و واقع بینانه از کار پیش به سوی خلاقیت ، نوآوری و شکوفایی احساس و درک تازه از پدیده ها داشته باشید سوال طرح کنید هرروز ، چیزهایی را که باعث تعجبتان شده و سوال برانگیز بوده ، یادداشت کنید وقتی به چیزی یا موضوعی علاقه مند شدید ، آن را دنبال کنید. صبحها ، با هدف معینی ، بیدار شوید برای خودتان ، جدول زمانی و برنامه مشخصی تهیه کنید وقتتان را در جاهایی سپری کنید که خلاقیت شما را برمی انگیزد🔰🔰🔰
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
KhalaghiyatNoavariShekufaee.pdf
879.3K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
روشورهای آموزشی «آشنایی با مهارتهای تفکر انتقادی 1و2» کاری از معاونت پژوهش حوزه علمیه قم ، به صورت فایل Pdf ، به منظور استفاده طلاب آماده گردیده که تقدیم می گردد. دریافت برشور آموزشی «آشنایی با مهارتهای تفکر انتفادی1»؛ عناوین: مقدمه انواع تفکر تفکر انتقادی چیست؟ مولفه های تفکر انتقادی 🔰🔰🔰
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
TafakorEnteghadi1.pdf
906.1K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
دریافت بروشور آموزشی «آشنایی با مهارتهای تفکر انتقادی2»🔰🔰🔰؛عناوین: دو ویژگی متفکر انتقادی آگاه بودن جامع نگر بودن مهارتهای تفکر انتقادی مراحل مهارتهای تفکر انتقادی مرحله تعریف و توصیف اندیشه داوری کردن در مورد اطلاعات مربوط به موضوع استنباط و نتیجه گیری موانع تفکر انتقادی فرضیه نادرست نگاه تک بعدی نگرش منفی نسبت به خطاهای محتمل اصول راهنمای تفکر انتقادی قبل از هرگونه تصمیم یا اقدامی ، فرصت تفکر را برای خود فراهم کنید. مانع کنجکاوی خود نشوید! جوانب مختلف موضوع را برای خودتان روشن کنید اگر احتمال می دهید مسئله مورد نظر شما ، با ابعاد و زوایای دیگر موضوع ، مرتبط است ، سعی کنید بر آن جهات هم متمرکز شوید و آن را در یک فضای کلی تر ، بررسی کنید. به لحاظ ذهنی و عقلی ، دقیق باشید ؛ نکات مهم یا متناقض را مشخص کنید و اشتباهات و بی دقتی ها را بیرون بکشید افکار ، فرضیه ها و احتمالات دیگر را مورد توجه قرار دهید هم ذهن و هم رفتار ما ، عوامل تعیین کننده ی متعددی دارند که باید در هنگام تحلیل و ارزیابی آنها را دخالت داد اطلاعات و شوهاد موجود را تاحدی که مقدور است ، جمع آوری کنید و به اطلاعات شخصی خودتان ، قانع نباشید. همانند یک دانشمند واقعی فکر کنید. آثار و نتایج ابعاد مختلف موضوع را ارزیابی کنید. 🔰🔰🔰
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
TafakorEnteghadi2.pdf
835.1K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
شیوه نگارش مقاله و رساله علمی پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۴ ب.ظ شیوه نگارش مقاله علمی بروشور آموزشی «کلیاتی درباره شیوه نگارش مقاله و رساله علمی» کاری از معاونت پژوهش حوزه علمیه قم ، به صورت فایل Pdf ، به منظور استفاده طلاب آماده گردیده که تقدیم می گردد. دریافت بروشور آموزشی «کلیاتی درباره نگارش مقاله علمی»؛🔰🔰🔰 عناوین: نگارنده یک اثر پژوهشی ، به طور کلی باید چهار مرحله اساسی را پشت سر بگذارد تهیه طرح تحقیق جمع آوری اطلاعات ترکیب و تدوین مطالب قراردادن مطالب در قالب رسمی یک پژوهش مراحل چهارگانه مذکور را می توان به طور مشروح تر و گام به گام ، به تفصیل زیر بیان کرد تهیه محتوای علمی پژوهش انتخاب موضوع انتخاب محدوده ی پژوهش انتخاب عنوان تهیه طرح تحقیق جمع آوری اطلاعات تجزیه و تحلیل مطالب جمع بندی مطالب و نتیجه گیری تنظیم شکل و قالب پژوهش فهرست ها فهرست مطالب فهرست منابع پاورقی ها مقدمه چکیده 🔰🔰🔰
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
ShiveNegareshMaghale.pdf
623.4K
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
مدیریت سرعت مطالعه پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۸ ب.ظ بروشور آموزشی «مدیریت سرعت مطالعه» کاری از معاونت پژوهش حوزه علمیه قم ، به صورت فایل Pdf ، به منظور استفاده طلاب آماده گردیده که تقدیم می گردد. عناوین: تندخوانی تا چه حد واقعیت دارد؟ آیا حقیقت دارد که ... «تندخوانی» مانع از درک صحیح مطلب است؟ با «تندخوانی» می توانیم در هر دقیقه بیش از 500 کلمه بخوانیم؟ سرعت بیشتر ، تمرکز حواس کمتری را به دنبال دارد؟ چه موانعی بر سر «تندخوانی» وجود دارد؟ تلفظ و لب خوانی کمک اضافی واپس نگری تلفظ در ذهن عدم توانایی استفاده از میدان دید چشم بدون کمک دیگران ، چگونه این موانع را رفع کنم؟ علاج تلفظ و لب خوانی مداوای کمک اضافی معالجه واپس نگری حل مشکل تلفظ ذهن درمان عدم توانایی استفاده از میدان دید چشم🔰🔰🔰
هدایت شده از طلاب بصیر و مهدوی نصف جهانِ شهیدپرور
ModiriateSorateMotalee.pdf
876.3K