هدایت شده از - نـور ؛
ازبس شبیه جد غریبش حسین(ع) بود
روز دهم گرسنه و تشنه شهید شد😭💔
هدایت شده از رقیـہ بانو | 𝗦𝘁𝗼𝗿𝘆
بیچاره کردن اسرائیلی ها پز نیست،
سبک زندگیمونه!
هدایت شده از |میم،مثلِمَحفل ☫ 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗻|
- ایرانی نیست،
ولی روی ایرانش غیرت داره !🇮🇷 .
#سید_حسنین_الحلو | #اصیل
"----------{💚🖇💛}----------"
@Lashgar_SeyedAli_Hamin🇮🇷⇦𝐣𝐨𝐯𝐢𝐧
هدایت شده از اِبنُ العَراق
از صدتا ایرانی ، ایرانی تر و با اصالت تر ، با غیرت تر . .
هدایت شده از اِبنُ العَراق
که چه بهتر سید ُ ایرانی معرفی کنیم ُ
اونارو بیغیرت ِوطنفروش!
هدایت شده از اِبنُ العَراق
سلام هموطن
اگه این داغ
جگرت رو پارهپاره کرده
و دلت داره میترکه ...
«یه آیه» برای شادی روحِ
سید و سرور آزادگان،
ولیامر مسلمین جهان،
نایب امام زمان (عج)،
شهید لبتشنهٔ رمضان،
امامخامنهای عزیزتر از جان
- هدیه کن :) 👇🏼
https://20l.ir/Qfvha
. نحن منتقمون .
#فوردلی
هدایت شده از ″کُنجِ حَرَمْ″💚
. ❌این پیام و تا میتونید نشر بدید ❌ .
بچه ها ایمانتون و قوی کنید ؛ امیدتون و زنده کنید ؛ فتنه ی اکبر نزدیکه ؛ بچه ها یک عمر زیر گوشمون خوندن امام خامنه ای ؛ رهبرمون ؛ عزیز ِقلبمون پرچم و میرسونه دست امام زمان اما این فقط یک دعا بوده و باعث شد الان که رهبر شهید شده یه عده از بچه مذهبیامون امیدشون و از دست بدن چون یقین داشتن چنین چیزی میشه ولی خود امام خامنه ای گفته بود که زمان ظهور من نیستم و شما در بیت المقدس نماز میخونید .. ؛ بچها امیدتون و قوی کنید ؛ ما دم دمای ظهوریم ؛ الان فتنه ی اکبر نزدیکه ؛ فتنه ایه که جنگ داخلی توی ایران بوجود میاره ؛ اما ترس از امریکا و اسرائیل نداشته باشید حساب کار دستشون میاد ؛ دعا کنید
این رو بدونین همه چیز به خواست خداست ؛ بدون خواست خدا سیبی از درخت نمیوفته ؛ این که رهبرمون شهید بشه قطعا تدبیر خدا بوده یک حکمتی پشت این قضیهست ؛ نگران نباشید ؛ اخرین شب قدر جمعه ؛ روز جهانی قدس ؛ ۲۳ ماه رمضان ؛ روز مهمیه ؛ توی شبای قدر دعا کنید واسه ی ظهور و از خدا بخواید صیحه آسمانی و برسونه و اینکه احتمال داشته باشه صیحه بیاد امسال ؛ احتمالش بالاست اما اگرم رخ نداد امیدتون و از دست ندید ما دم دمای ظهوریم ، داریم میرسیم به قله دعا کنید فقط دعا ... دعا کنید .. بچه ها امیدتون رو از دست ندید آقا نماینده امام زمان بود ما هنوز امام زمان که اصل کاری ِ رو داریم ..
و َ میتونه پرچم ِ خراسان که پرچم ِ مشکی رنگ هست همین پرچم سیاه ِ عزای ِ امام خامنه ای باشه .