⭕️ نتیجه افراط دیروز آقای #هاشمی_رفسنجانی
⭕️ تفریط امروز دخترش فائزه
@fatemiioon_news
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️الان بیان بگن ناموستو بردن بازم تاثیر در مذاکراتت نداره بازم میگه نه
خوب این خائنین اگه نفوذی یهود و صهیونیزم نیستن پس چی ان؟؟؟
#واقعیت_تلخ • واکنش دشمن به واکنش ما برای حادثه نطنز.
#مذاکره به هر قیمتی !
انقدر این قبیل پستهارو شیر و باز نشر کنید که آبرویی براشون نمونه.
#طنز #نطنز
@fatemiioon_news
😳التماس درمانی
✅ بافتنیهای جدید #نمکی❗️
❗️نوشتیم... گفتیم... التماس کردیم و قسم دادیم دو تا سه هفته صبوری کنید. گفتیم اگر به حرفهای کارشناسیمان گوش ندهند بهار سختی در پیش است. /فارس
👌بعد از یک سال نابودی مملکت، تازه سه هفته دیگر برای دروغ #کرونا هراسی وقت میخواهد!
@fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تجمع #دانشجویان و طلاب مقابل مجتمع فنی سازی شهید احمدی روشن #نطنز در اعتراض به خرابکاریهای اخیر در این سایت هستهای و موضع انفعال دستگاه دیپلماسی
🔸"بازرسان آژانس اخراج باید گردند"
@fatemiioon_news
درد دل یک کشاورز اردبیلی از بی تدبیری دولت #تخریب_ملی
ما کشاورزای اردبیلی دردمون رو به کی بگیم .سال قبل سیب زمینی رو کیلویی ۷ هزار تومن گرفتیم کاشتیم
الان محصولامون تو انبار داره خراب میشه کیلویی ۴۰۰ تومن هم نمیخرند
با اینکه از طرف کشور روسیه اصرار به واردات سیب زمینی از ایران بود، اما دولت تبخیر و ناامید به قصد و عمد جلوی صادرات رو گرفت تا ما کشاورزان حاصل زحمات یک ساله رو بریزیم بیرون
الان دامدارها میان یه تریلی بار میزنن ۲میلیون پول میدن .درحالی که هر کیلو برای خود ما حدود هزار و هفتصد تموم شده
ما از این مسئولین بی لیاقت هیچ انتظاری نداریم فقط خواستیم مردم درد مارو بفهمن
@fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#روحانی: اگر بگذارید در 100 روز آخر هم یکبار دیگر #تحریم را میشکنیم
صد روز آخر👆🤦♂️
@fatemiioon_news
5.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#جلیلی، میگویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشود!انفعال در برابر دشمن از همه چیز تنشزاتر است
هیچ عاملی به اندازه تردید در دفاع از حقوق کشور موجب تهدید دشمن نمیشود سیاست درست، تهدید زدایی است
پ؛ن؛ اونا بارها زدن بعد امثال حسامالدین آشنا ،ظریف، #روحانی میگن نزنیم ،تحریک نکنیم!
@fatemiioon_news
#سند_آموزش_۲۰۳۰
#نقد_و_بررسی_کارشناسان
پرسش اول: وقتی یک سند بینالملی، تعهداتی را برای جمهوری اسلامی ایجاد میکند، مرجع تصویب آن مطابق با قانون اساسی کجاست؟
آیا خود #دولت میتواند چنین سندی را تأیید کند؟
بر اساس اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، مرجع تصویب تعهدات، #مجلس است، نه دولت؛ ضمن اینکه شورای نگهبان در استفساریة مورخ ۶۲/۶/۸ میگوید، صرفنظر از نامها، هر سندی برای کشور ایجاد تعهد کند، باید در مجلس تصویب شود.
حتی یک اشکال حقوقی نیز به مصوبة ۹۵/۶/۲۶ هیئت وزیران وارد است و آن اینکه طبق اصل ۱۳۸ قانون اساسی، دولت تنها زمانی میتواند بخش یا همه اختیارات خود را به یک کارگروه و امثال آن اعطا کند که وزرای ذیربط (یعنی چند وزیر) در آن عضو باشند؛ در حالی که در مصوبه هیئت وزیران، برای تشکیل کارگروههای ملی آموزش ۲۰۳۰، فقط یک وزیر یعنی وزیر آموزش و پرورش عضو است و معلوم نیست چگونه این ایراد مهم در هیئت انطباق مجلس نادیده گرفته شده است؟!
پرسش دوم: آیا سند آموزش ۲۰۳۰ به طور مخفیانه در کشور به تأیید رسیده و مراحل بعدی خود را طی کرده است یا خیر؟
در ظاهر، این سند طبق ضوابط مراحل تصویب خود را طی کرده و مخفیکاری در آن نبوده است؛ اما به دلایل نامشخص، شورای عالی آموزش و پرورش و از آن مهمتر، شورای عالی انقلاب فرهنگی، نه فقط در مراحل تأیید این سند، بلکه در مرحله تدوین چارچوب اقدام ملی آموزش ۲۰۳۰ نیز به طور مطلق بیاطلاع بودهاند؛ در حالی که مرجع هرگونه تحول در آموزش و پرورش به شکل غیرهمعرض، این دو شورا هستند و هیچ منطقی به حاشیه راندن این دو شورا را در امور آموزش و پرورش نمیپذیرد. با این وصف، این سند به طور «تقریباً پنهان» مراحل خود را طی کرده است؛ زیرا مراجع اصلی و تخصصی کشور به طور عمدی یا غیرعمدی در معرض بیاطلاعی قرار گرفتهاند.
نکتة دیگری را که دولتمردان مطرح میکنند اینکه، بسیاری از اهداف و رویکردهای سند آموزش ۲۰۳۰ با اسناد مرتبط در داخل نظام، مانند سند تحول بنیادین مشترک است و لزومی ندراد تا این حد دربارة سند آموزش ۲۰۳۰ بدبینی وجود داشته باشد یا سیاهنمایی شود.
در پاسخ باید گفت دربارة این سند سیاهنمایی مطلق مطرح نیست و نکات مثبتی هم دارد که قابل بهرهبرداری است؛ اما وجود اشتراک لفظی نباید ما را به غفط به وجود اشتراک معنوی سوق دهد؛ بعضی واژهها مشترکاند، اما بر اساس نظام واژگانی ما و سازمان ملل، هیچ گونه اشتراک معنوی بین این واژهها برقرار نیست.
برخی میپرسند سند آموزش ۲۰۳۰ چه فوایدی برای کشور دارد که تا این اندازه دولت بر آن پافشاری میکند؟
اعضای دولت معتقدند عمل به این سند باعث میشود جمهوری اسلامی از قعر جدول ردهبندی بینالمللی خارج شوند و مورد تقدیر و تشویق مجامع بینالمللی قرار گیرد؛ ضمن اینکه از تصویرسازی منفی علیه جمهوری اسلامی جلوگیری میکند!
در صورت به خطر افتادن سرنوشت کشور در حوزة آموزش، این فایده چه ارزشی دارد؟ از طرف دیگر، مگر در سایر موارد مانند عرصة علم و فناوری که در رتبهبندیهای بینالمللی در صدر جداول هستیم، لزوماً سخن از یک سند، مانند سند آموزش در میان بوده است؟ آیا نمیتوان گزارش اقدامات مترقی اسلامی در حوزة آموزش عمومی را منتشر کرد و جلوی تصویرسازی منفی علیه جمهوری اسلامی را گرفت؟
برای نمونه، تا الان وزارت امور خارجه یا وزارت آموزش و پرورش چه اقدامی برای ترجمة سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ارائه آن به همراه گزارش اقدامات برای مجامع بینالمللی انجام دادهاند؟ بیتردید جمهوری اسلامی طی ۳۹ سال اخیر (سخنرانی مربوط به سال ۹۶ است) اقدامات بسیار مهم و پیشتازانهای برای ارتقای آموزش عمومی در کشور انجام داده است که در مقایسه با بسیاری از کشورهای مدعی، دهها پله بالاتر است.
بنابراین این انفعال در بین بعضی از مسئولان که به موقعیت برتر کشور در این میدان باور ندارند، جای تأسف دارد.(کتاب کم حجم «نقد شند آموزش۲۰۳۰ از منظر تعلیم و تربیت اسلامی)
@fatemiioon_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 پاسخ دردناک مادری به چرایی امضای #طومار برای #محاکمه_حسن_روحانی.
حتما ببینید
✍ من انقلابیام
@fatemiioon_news
🔴 مهد کودک
مربی مهد کودک:
خب کوچولوهای عزیز یه سئوال:
اگر آدم بدا یه روز بیان از یه جای مهم تو ایران بازرسی کنند و بعد از مدتی اونجا منفجر بشه ؛ بنظرتون بازم باید به اون آدم بدا اجازه بدیم بیان بازرسی؟
بچه ها : خب معلومه نههههه خییییییررر
⛔️ امروز بازرسان آژانس انرژی اتمی بلافاصله بعد از خرابکاری در تاسیسات #نطنز از این مکان بازدید کردند!!!
#سرطان_اصلاحات_آمریکایی
#انتخابات
✍"قاسم اکبری
@fatemiioon_news