eitaa logo
599 دنبال‌کننده
31.7هزار عکس
34هزار ویدیو
207 فایل
@
مشاهده در ایتا
دانلود
11.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اینگونه مردم را داد! ⭕️ با کمک دانش‌آموخته‌ی مرکز پروری !! حسین دهباشی @fatemiioon_news
♻️ باز هم تََََََََکرار هرکی که به رای داده به رای بده😐 @fatemiioon_news
*👌🏻توئیت جالب و تأمل برانگیز ‌حجت الاسلام ناطقی* 🔹‌دیشب به همراه توی کلاپ‌هوس یک میتینگ مجازی برگزار کرد. 🔹️با همه سؤال و جواب‌ها، گویا نتیجه مطلوب نبوده‌ که تا حالا صوت و کلیپی از این تیم ابر رسانه منتشر نشده‌، وگرنه فضای مجازی رو ترکونده بودن؛ 🔹️شایدم این یک تاکتیک باشه؛ باید منتظر بود... @fatemiioon_news
1.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨روحانی در آستانه‌ ، با کت و شلوار در وزارت کشور حاضر شد!!!👆 ✅این کلیپ واقعی‌ترین کلیپ موجود در معرفی چهره یک نامزد انتخاباتی است... @fatemiioon_news
10.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 واکنش مردم به بغض جهانگیری به میان مردم رفتیم تا واکنش آنها نسبت به سخنرانی اسحاق جهانگیری،‌ پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری را ببینیم. پ.ن: میگن هر وقت میخاد گریه کنه، می ریزه ...😢😢 @fatemiioon_news
دکتر سعید محمد : اگر کسی کوچک ترین تخلفی از من سراغ داره با اسناد و مدارک آن را در رسانه ها و فضای مجازی منتشر کند؛ هیچ شکایتی از هیچ کس نمیکنم. افتخار میکنم که سی سال کار اقتصادی کردم و یک لکه سیاه در کارنامه ندارم @fatemiioon_news
7.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مبلغ سوبسید انرژی اگر به جامعه هدفش برسد یک فقیر نخواهیم داشت. سعید محمد، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگو با خبرفوری: 🔹سالانه ۹۰۰هزار میلیارد تومان سوبسید انرژی پرداخت می‌شود 🔹این عدد اگر به جامعه هدفش برسد یک فقیر در کشور نخواهیم داشت 🔹به هر فرد سهمیه انرژی می‌دهیم، که درصورت مصرف نکردن قابلیت فروش دارد 🔹یارانه دهک‌های غنی را حذف می‌کنیم 🔹خیلی از افراد با همین ۴۵هزارتومان زندگی می‌کنند 🔹اگر روزی یک نان بربری هم بخرند از این عدد بیشتر می‌شود 🔹متاسفانه خیلی از مسئولین به دلیل زندگی اشرافی‌شان، درد این‌ها را نمی‌فهمند @fatemiioon_news
⭕️ محمد در صدر محبوبیت؛ رییسی در صدر حجم محتوا افکار عمومی چه احساسی به کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ دارد؟ 📆هفته چهارم اردیبهشت‌ماه 📊برآیند آنالیز مبتنی بر هوش مصنوعی دیتاک از واکنش کاربران اینستاگرام بعنوان افکار عمومی جامعه نسبت به کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰، حکایت از محبوبیت بالای محمد و سپس جلیلی با اختلاف زیاد از دیگر افراد لیست دارد. 🔹رییسی که بر اساس تحلیل هفته سوم اردیبهشت‌، محبوب‌ترین کاندیدا نزد رسانه‌ها بود، اکنون سومین چهره محبوب از نگاه افکار عمومی در هفته آخر این ماه است. این در حالیست که رییسی در بازه زمانی یاد شده بیشترین توجه شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. 🔹جهانگیری که از دیدگاه رسانه‌ها از محبوبیت بسیار کمی برخوردار بود در نگاه افکار عمومی نیز موفق به جلب احساسات مثبت نشده و کمترین میزان محبوبیت را داراست. پس از جهانگیری، مطهری، لاریجانی، هاشمی، رضایی و قاسمی کمترین محبوبیت را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالیست که در این میان، اسامی افرادی به چشم می‌خورند که در رسانه‌ها بیشترین محبوبیت را داشته‌اند. @fatemiioon_news