هدایت شده از کلیپ های کوتاه هیأت فاطمیون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتن حسین بیا زمینه سازی کردیم برای ظهورت...
نکنه امام زمان رو برای فقط حل مشکلاتت میخوای؟
#شبث_بن_ربعی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نشانی ما در نرمافزارهای ایرانی:
@heiatclip1
اگر مایل به دریافت صوت کامل سخنرانیها هستید به نشانی زیر مراجعه کنید:
@fatemiioon110
هدایت شده از کلیپ های کوتاه هیأت فاطمیون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راهِ در رو...
به امام که میرسی،
همه پلهای پشت سرت رو خراب کن!
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نشانی ما در نرمافزارهای ایرانی:
@heiatclip1
اگر مایل به دریافت صوت کامل سخنرانیها هستید به نشانی زیر مراجعه کنید:
@fatemiioon110
هدایت شده از کلیپ های کوتاه هیأت فاطمیون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام زمانت رو چند میفروشی؟
از ماهم امتحان امان نامه گرفته میشود؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
نشانی ما در نرمافزارهای ایرانی:
@heiatclip1
اگر مایل به دریافت صوت کامل سخنرانیها هستید به نشانی زیر مراجعه کنید:
@fatemiioon110
💢 روز نهم ربیع الاول در کلام امیرالمومنین علیه السلام 💢
🏴
🌷قال أمير المؤمنين عليه السلام : هذا يوم الاستراحة ، ويوم تنفيس الكربة ، ويوم الغدير الثاني ، ويوم تحطيط الأوزار ، ويوم الخيرة ، ويوم رفع القلم ، ويوم الهدو ، ويوم العافية ، ويوم البركة ، ويوم الثارات ، ويوم عيد الله الأكبر ، ويوم يستجاب فيه الدعاء ، ويوم الموقف الأعظم ، ويوم التوافي ، ويوم الشرط ، ويوم نزع السواد ، ويوم ندامة الظالم ، ويوم انكسار الشوكة ، ويوم نفي الهموم ، ويوم القنوع ، ويوم عرض القدرة ، ويوم التصفح ، ويوم فرح الشيعة ، ويوم التوبة ، ويوم الإنابة ، ويوم الزكاة العظمى ، ويوم الفطر الثاني ، ويوم سيل النغاب ، ويوم تجرع الريق ، ويوم الرضا ، ويوم عيد أهل البيت ، ويوم ظفرت به بنو إسرائيل ، ويوم يقبل الله أعمال الشيعة ، ويوم تقديم الصدقة ، ويوم الزيارة ، ويوم قتل المنافق ، ويوم ( الْوَقْتِ الْمَعْلُومِ ) ، ويوم سرور أهل البيت ، ويوم الشاهد ويوم المشهود ، ( وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلى يَدَيْهِ ) ، ويوم القهر على العدو ، ويوم هدم الضلالة ، ويوم التنبيه ، ويوم التصريد ، ويوم الشهادة ، ويوم التجاوز عن المؤمنين ، ويوم الزهرة ، ويوم العذوبة ، ويوم المستطاب به ، ويوم ذهاب سلطان المنافق ، ويوم التسديد ، ويوم يستريح فيه المؤمن ، ويوم المباهلة ، ويوم المفاخرة ، ويوم قبول الأعمال ، ويوم التبجيل ، ويوم إذاعة السر ، ويوم نصر المظلوم ، ويوم الزيارة ، ويوم التودد ، ويوم التحبب ، ويوم الوصول ، ويوم التزكية ويوم كشف البدع ، ويوم الزهد في الكبائر ، ويوم التزاور ، ويوم الموعظة ، ويوم العبادة ، ويوم الاستسلام.
🏴
✨مولا امیرالمومنین علی علیه السلام می فرماید:
اين روز،
✅روز استراحت است ( كه مومنان از شر آن فاسق امان يافتند)
✅روز زائل شدن كرب و غم است
✅روز غدير دوم است
✅روز تخفيف گناهان شيعيان است
✅روز بخشش است
✅روز برداشتن قلم از شيعيان است
✅روز در هم شكستن بناى كفر و عداوت است
✅روز عافیت است
✅روز بركت است
✅روز طلب خونهاى مؤمنان است
✅روز عيد بزرگ خدا است
✅روز مستجاب شدن دعاها است
✅روز موقف اعظم است
✅روز وفای به عهد است
✅روز شرط است
✅روز كندن لباس سياه است
✅روز ندامت و پشيمانى ظالم است
✅روز شكسته شدن شوكت است
✅روز نفى هموم و غمها است
✅روز فتح و پیروزی است
✅روز ظهور قدرت خدا است
✅روز روز تامل و دقت است
✅روز فرح و شادى شيعيان است
✅روز توبه انابت و بازگشت به سوى حق تعالى است
✅روز زكات بزرگ است
✅روز فطردوم است
✅روز سیراب کردن است
✅روز گره خوردن آب دهان در گلوى مخالفان است
✅روز رضایت مؤمنان است
✅روز عيد اهل بيت عليهم السلام است
✅روز پیروزی يافتن بنى اسرائيل بر فرعون است
✅روزی است که خداوند اعمال شیعیان را می پذیرد
✅روز پيش فرستادن صدقات است
✅روز زیارت است
✅روز قتل منافق است
✅روز وقت معلوم است
✅روز شادی اهل بیت است
✅روز شاهد و روز مشهود است
✅روزى است كه ظالم انگشت حسرت و ندامت به دندان مى گزد
✅روز چیره شدن بر دشمن است
✅روز خراب شدن بنيان ضلالت است
✅روز آگاه ساختن است
✅روز خنک شدن دل است
✅روز شهادت دادن است
✅روز درگذشتن از گناهان مومنین است
✅روز شکوفایی است
✅روز گوارایی است
✅روز شیرین و طیب شدن به واسطه آن است
✅روز رفتن و نابودشدن سلطان منافق است
✅روز غرامت است
✅روز رهائى و استراحت مومن است
✅روز مباهله و لعنت کردن است
✅روز مفاخره و به خود باليدن است
✅روز قبول شدن اعمال است
✅روز بزرگداشت است
✅روز برملا شدن سرّ است
✅روز يارى مظلومان است
✅روز زيارت است
✅روز دوستى نمودن با مؤمنان است
✅روز دوست داشتن مومنان است
✅روز رسيدن است
✅روز پاك گردانيدن اعمال است
✅روز برطرف شدن بدعتها است
✅روز ترك گناهان كبيره است
✅روز دید و بازدید مومنان است
✅روز موعظه و نصيحت است
✅روز عبادت است
✅روز تسلیم شدن در برابر پيشوايان دين است
📚
زادالمعاد علامه مجلسی، باب ۸، صفحه ۳۲۵ و زوائدالفوائد، از ابن طاوس باب ربیعالاول - و بحار جلد ۳۱ صفحه ۱۲۰.
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام خامنه ای :
بعضیها به نام شاد کردن دل حضرت زهرا(س)، این روزها کاری میکنند که انقلاب را در دنیا لَنگ کنند.
آقاتنها نیست
🆔👇👇👇
@fatemiioon110
sh emam askari98.mp3
40.83M
#شهادت_امام_حسن_عسکری_علیه_السلام
۹۸/۰۸/۱۵
سخنران: سرکار خانم اسدیان
موضوعات:
#نشانه_شبِ_ظهور
#عیدالزهرا
#اختلاف_بین_شیعه_و_سنی
#انگلیس_خبیث
#خودتو_برای_ظهور_آماده_کن
#نکنه_روسیاه_بشی...
#چرا_امام_زمان_عجلاللهفرجهالشریف_نمیان؟
#ایرانی_میمیرد_ذلت_نمیپذیرد
#شهید_حججی
#چند_روایت_از_امام_عسکری_علیهالسلام
#ادب_نسبت_به_والدین
#برادران_سلمان_در_ایران
#غربت_امام_زمانمان...
#جعفر_کذاب
👇
@fatemiioon110
یاعلی!...
42.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛅️ویژه سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر
📹 ببينيد| رهبرانقلاب: طلوع خورشیدِ حق و عدل در پایان این شب ظلمانی قطعی است
➕چهار نكته درباره امام زمان (عج) در بيانات رهبر انقلاب. ۹۶/۰۲/۲۰
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عذرخواهی طوایف کربلا از ملت ایران
🔹سران قبائل و طوائف شهر کربلا با حضور در کنسولگری ایران از ملت و دولت ایران به دلیل تعرض آشوبگران به کنسولگری ایران عذرخواهی کردند
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نظر آیتالله بهجت درباره مجالس ۹ ربیع
🔸حقانیت امیرالمؤمنین (ع) را با استدلال ثابت کنید نه سَب و طَعن و شَتم.
fna.ir/dd5ofa
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️نظر رهبری در مورد مراسم خرافی عیدالزهرا
روایت حجت الاسلام و المسلمین نواب (ریاست محترم دانشگاه ادیان و مذاهب) درباره نظر رهبری مراسمات #نهم_ربیع:
▪️آقا فرمودند: به همه اطلاعرسانی کنید برگزاری و شرکت در این مراسم #حرام است
@fatemiioon110
أین الفاطمیون؟!!
سخن از کسی شده در میان که نبیست گرم ستودنش❤️❤️
مَلِکست قاری فضل او، مَلَکست محو سرودنش❤️❤️
عدمست زادهی بود او و وجود طفل نبودنش❤️❤️
که شدهست بسته به نور حق همه صبح دیده گشودنش❤️❤️
حسنست شمس مضیّ او و حسین بدر دجای او❤️❤️
#جشن_سالگرد_ازدواج_حضرت_رسول_اکرم_و_ام_الائمه
زمان:
۱۷ آبان ماه/ساعت ۱۵
مکان:
خ استخر،بالای باشگاه دارایی، کوچه گلها،بن بست گل ها، پلاک پرچم فاطمیون
وعده گاه مجرد ها با پیامبر مهربانی ها و بانوی سخاوتمنده عالم😍☺️
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برگای تبلیغ " هلوشو بدم لیموشو بدم" ریخت
+ ولی عجب چیز خفنیه بخاری بالکان 👍😂
@fatemiioon110
کدام موسسه حوزوی به دنبال اجرای #سند۲۰۳۰ است؟!
🔴 #تنویر ذیل پرونده #موسسات_حوزوی_سکولار
به بررسی عملکرد موسسه #مفتاح_کرامت پرداخت و با اشاره به موضوع #کودک_همسری و ارتباط آن با سند 2030 نوشت:
#سند2030 دارای یک مقدمه و 17 هدف اصلی و 3 پیوست است. یونسکو در هدف 5 این سند، به دنبال «دستیابی به #تساوی_جنسیتی و توانمند سازی تمام زنان و دختران» است.
در توضیح این هدف، در بند 2-5 بیان می کند: «ریشه کنی همه اقدامات زیان بار مانند #ازدواج_کودکان، #ازدواج_در سنین_بسیار_پایین و ختنه زنان» قبه این ترتیب ریشه کن کردن #کودک_همسری و ازدواج در سنین پایین، یکی از اهداف #تصریح_شده متن سند 2030 است.
روز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸ نشستی با عنوان «بررسی دینی و اجتماعی #کودکهمسری» در مؤسسه مفتاح کرامت قم برگزار شد. سخنرانان این نشست، حجج اسلام مهدی #مهریزی و محمدرضا #سالاریفر بودند.
👈 لینک دسترسی به گزارش این نشست: ytre.ir/2030
به نظر شما چه اتفاقی می افتد که یک #موسسه_حوزوی برای ترویج سند 2030 که بارها از طرف مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام تقبیح شده، نشست علمی برگزار می کند؟
@fatemiioon110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💸 اگر سهمتو از پولی که ایران تو سوریه و عراق و... خرج میکنه بهت بدن، زندگیت چه شکلی میشه؟
🔺چیزی که شما رو شوکه خواهد کرد!
@fatemiioon110
🌸 هرکس که در شب جمعه
🕌 براى ده نفر از دوستان مؤمن خود
🌸 که از دنیا رفته اند
🕌 دعا و طلب مغفرت نماید ،
🌸 از اهل بهشت قرار خواهد گرفت.
🌷 امام صادق عليه السلام
📖 جامع احاديث شيعه ج 6 ص 178 ح 78
🕌 خدایا 🙏
🕌 به حق این شب عزیز
🕌 مشکلات مادی و معنوی
👈 همه اعضای این گروه را ، رفع بفرما
🕌 الهی آمین
@fatemiioon110
هدایت شده از روابط عمومی هیأت خواهران فاطمیون
نام یاران امام زمان (علیه السلام) در وقت ظهور
 
همچنانکه: یاران پیامبر گرامی در روز «بدر» ۳۱۳ نفر بودند و یاران پیشوای شهیدان امام حسین علیه السلام نیز که افتخار همراهی و شهادت او را در روز عاشورا، داشتند، طبق برخی روایات ۳۱۳ نفر بودند یاران آقا امام زمان (علیه آلاف التحیة و السلام) نیز طبق روایاتی؛ ۳۱۳ نفر میباشند.
روشن است که این وارستگان و شایستگان از بهترین انسانهای روی زمین، در هنگامه ی ظهور و قیام آن گرامی هستند. و تمامی شایستگیها، ویژگیها، لیاقتها، کفایتها، کارآییها و تواناییهای لازم برای اداره گیتی و تدبیر امور جامعه بزرگ جهانی تحت رهبری آسمانی و رهنمودها و تعالیم نجات بخش امام مهدی علیه السلام در وجود آنان متبلور است. خداوند، این برگزیدگان متفکر و شایسته کردار را، از سرزمینها و نژادها و قاره های مختلف جهان برگزیده است.
در خطبه ی «بیان» که منسوب به امیرمؤمنان علیه السلام است نام آنان و شهر و دیارشان آمده است، در این لیست نام برخی شهرها و سرزمینهایی که آن شایستگان از آنجا برمی خیزند برای ما ناشناخته و گاه نامهای آنها مشترک است که ممکن است به یکی از جهات ذیل باشد:
۱- برخی از شهرهای نامبرده، در گذر روزگار تغییر نام یافته است.
۲- برخی در آینده ساخته می شود.
۳- یا اینکه در ثبت و ضبط این نامها، اشتباه و اغلاط چاپی رخ داده است.
به هر حال در اینجا؛ نام جاودانه ی یاران امام عصر (علیه السلام) و نام شهر و دیار و قبیله ی آنان را طبق حروف الفبا ذکر میشود:
۱- ابان،[1] از شهر «سنجار» در شمال عراق.
۲- ابراهیم، اتیوپی از شمال شرقی قاره آفریقا.
۳- ابراهیم، از جده در عربستان سعودی.
۴- ابراهیم، از سیراف در ایران و نزدیک خلیج فارس.
۵- ابراهیم، از شیراز.
۶- ابراهیم، از «کوره» در لبنان.
۷- ابراهیم، از مدینه.
۸- ابراهیم، از مکه.
۹- احمد، از آبادان.
۱۰- احمد، از ارمنستان.
۱۱- احمد، از بغداد.
۱۲- احمد، از جعاره که گویا نام روستایی است در اطراف نجف اشرف.
۱۳- احمد، از شوشتر.
۱۴- احمد، از «عقر»[2] در عراق.
۱۵- احمد، از فرانسه یا قاره ی اروپا.
۱۶- احمد، از «فسطاط» در مصر.
۱۷- احمد، از «معاذه».[3]
۱۸- احمد، از منطقه «سعداوه».
۱۹- احمد، از «نصیبین» که نام شهری در ترکیه و روستایی در «حلب».
۲۰- احمد، از «یمن».
۲۱- ایوب، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۲- بشر، از بیت المقدس.
۲۳- بشر، از «مرقیه» در سوریه.
۲۴- بکیر، از بحرین.
۲۵- تغلب، از «معاذه».[4]
۲۶-تکیه، از خرشان.[5]
۲۷- جابر، از تبار صحرانشینان «قسین».
۲۸- جابر، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۹- جابر، از «یمن».
۳۰- جبرئیل، از «صنعا» در یمن.
۳۱- جبیر، از «یمن».
۳۲- جعفر، از «آبادان».
۳۳- جعفر، از «بحرین».
۳۴- جعفر، از خلاط شهری در منطقه ارمنستان.
۳۵- جعفر، از «سهم».
۳۶- جعفر، از سیلان در هندوستان.
۳۷- جعفر، از شیراز.
۳۸- جعفر، از «قزوین» در ایران.
۳۹- جعفر، از مدینه.
۴۰- جعفر، از نجف.
۴۱- جمیل، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۴۲- جمیل، از منطقه «یمامه» در حجاز.
۴۳- حجر، از «یمن».
۴۴- حذیفه، از «مرو» خراسان یا شوروی سابق.
۴۵- حسن، از اسکندریه مصر.
۴۶- حسن، از بلخ که از شهرهای افغانستان است.
۴۷- حسن، که از زید از منطقه «بالس» در سوریه.
۴۸- حسن، از سیلان هندوستان.
۴۹- حسن، از کربلاء.
۵۰- حسن، از مدینه.
۵۱- حسن، از «معاذه».[6]
۵۲- حسین، از «ارمنستان» که در آن روزگار به بخش گسترده ای از ایران، ترکیه و آذربایجان شوروی گفته می شد.
۵۳- حسین، از ذهاب منطقه کرمانشاه.
۵۴- حسین، از کربلا.
۵۵- حسین، از کربلا.
۵۶- حسین، از مدینه.
۵۷- حسین، از «معاذه».[7]
۵۸- حصین، از «قادسیه» در عراق.
۵۹- حعفر، از «حمص» از شهرهای سوریه.
۶۰- حعفر، از رهاط از اطراف مکه.
۶۱- حعفر، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۶۲- حفص، از سرخس در اطراف مشهد.
۶۳- حمدان، اتیوپی از شمال شرقی قاره ی آفریقا.
۶۴- حمزه، از آبادان.
۶۵- حمزه، از «صنعا» در یمن.
۶۶- حمزه، از مدینه.
۶۷- حوقل، از سیراف در ایران و نزدیک خلیج فارس.
۶۸- حویش، از «یمن».
۶۹- خالد، از سیراف در ایران و نزدیک خلیج فارس.
۷۰- خالد، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۷۱- داود، از بیت المقدس.
۷۲- داود، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۷۳- داود، از عمان.
۷۴- داود، از منطقه طائف.
۷۵- داوود، از دمشق.
۷۶- دراج، از تبار صحرانشینان «مصر».
۷۷- ریان، از تبار و نژاد تمیم که یکی از تیره های عرب بشمار می رود.
۷۸- زکریا، از طائف.
۷۹- زید، از منطقه «ضیعة».
۸۰- سبا، از طائف.
۸۱- سعد، از «بیضا».[8]
۸۲- سعد، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۸۳- سعدان، از ساده در منطقه ی یمامه.
۸۴- سعید، از «بیضا».
۸۵- سعید، از «عکا» یا «عکه» از فلسطین.
۸۶- سمیع، از «صنعا» در یمن.
۸۷- سوید، از «معاذه».[9]
۸۸- سهیل، از منطقه «ضیف».[10]
۸۹- شبیب، از ساده در منطقه ی یمامه.
۹۰- شبیل، از اسکندریه مصر.
۹۱- شعیب، از «مرقیه» در سوریه.
۹۲-
هدایت شده از روابط عمومی هیأت خواهران فاطمیون
شعیب، از منطقه دیار.
۹۳- شیبان، از آبادان.
۹۴- شیبان، از اسکندریه مصر.
۹۵- شیبان، از سوس (شوشتر) در خوزستان ایران.
۹۶- شیبان، از «یمن».
۹۷- صادق، از «بلقا» از شهرهای اردن.
۹۸- صالح، از شیراز.
۹۹- صالح، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۰۰- صالح، از عمان.
۱۰۱- صالح، از «قزوین» در ایران.
۱۰۲- صبیج، از حلب، از شهرهای سوریه.
۱۰۳- صدقه، از مراغه.
۱۰۴- صلیب، از ساده در منطقه ی یمامه.
۱۰۵- ضابط، از تبار صحرانشینان «اعقیل».
۱۰۶- طالوت، از جدة در عربستان سعودی.
۱۰۷- طاهر، از «فسطاط» در مصر.
۱۰۸- طاهر، از مدینه.
۱۰۹- طاهر، از «معاذه».[11]
۱۱۰- طلیق، از رمله از شهرهای فلسطین.
۱۱۱- طیب، از «عسکر مکرم» در خوزستان ایران.
۱۱۲- ظافر، از منطقه «یمامه» در حجاز.
۱۱۳- عاصم، از «یمن».
۱۱۴- عالم، از منطقه «ضیف».[12]
۱۱۵- عامر، از آبادان.
۱۱۶- عامر، از بحرین.
۱۱۷- عامر، از سامراء در عراق.
۱۱۸- عامر، از «یمن».
۱۱۹- عباس، از مدینه.
۱۲۰- عبدالرحمن، از «سند» پاکستان.
۱۲۱- عبدالرحمن، از «منصوریه» نام روستایی است در اهواز و بهبهان و تربت جام.
۱۲۲- عبدالرحمن، از انطاکیه، از شهرهای سوریه است.
۱۲۳- عبدالرحمن، از دمشق.
۱۲۴- عبدالرحمن، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۲۵- عبدالسلام، از «هونین» در منطقه ی مصر.
۱۲۶- عبدالعزیز، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۲۷- عبدالغفور، از دورق، نزدیک اهواز.
۱۲۸- عبدالقدوس، از «هجر» که نام روستایی است در بحرین و یمن و حجاز.
۱۲۹- عبدالقدیم، از «معاذه».[13]
۱۳۰- عبدالله، از بغداد.
۱۳۱- عبدالله، از شیراز.
۱۳۲- عبدالله، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۳۳- عبدالله، از «فسطاط» در مصر.
۱۳۴- عبدالله، از «قزوین» در ایران.
۱۳۵- عبدالله، از کاشان.
۱۳۶- عبدالله، از کرمان.
۱۳۷- عبدالله، از «معاذه».[14]
۱۳۸- عبدالله، از مکه.
۱۳۹- عبدالله، از منطقه انطاکیه در سوریه.
۱۴۰- عبدالله، از منطقه طائف.
۱۴۱- عبدالمطلب، از بغداد.
۱۴۲- عبدالمهیمن، از آبادان.
۱۴۳- عبدالوارث، از آبادان.
۱۴۴- عبدالوارث، از روستاهای اسکندریه مصر بنام «بلست».
۱۴۵- عبدالوهاب، از «شیزر» در سوریه.
۱۴۶- عبدالوهاب، از سوس (شوشتر) در خوزستان ایران.
۱۴۷- عبدون، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۴۸- عبیدالله، از کاشان.
۱۴۹- عبیدالله، از منطقه انطاکیه در سوریه.
۱۵۰- عتاب، از کوفه.
۱۵۱- عجلان، از تبار صحرانشینان «مصر».
۱۵۲- عزیز، از منطقه قطیف در عربستان سعودی.
۱۵۳- عقیل، از شهر «واسطه» در عراق.
۱۵۴- علوان، از انبار که از شهرهای مرزی عراق است.
۱۵۵- علوان، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۵۶- علی، از بصره از شهرهای مهم عراق است.
۱۵۷- علی، از حله، از شهرهای عراق.
۱۵۸- علی، از «سمرقند» از شهرهای «ازبکستان».
۱۵۹- علی، از شهر «سنجار» در شمال عراق.
۱۶۰- علی، از طائف.
۱۶۱- علی، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۶۲- علی، از فرانسه یا قاره ی اروپا.
۱۶۳- علی، از «قزوین» در ایران.
۱۶۴- علی، از مدینه.
۱۶۵- علی، از «معاذه».[15]
۱۶۶- علی، از منطقه «ضیعة».
۱۶۷- علی، از «نصیبین» که نام شهری در ترکیه و روستایی در «حلب».
۱۶۸- علی، از نیشابور.
۱۶۹- علی، از «همدان» نام شهری در ایران و «همدان» نام شهری در یمن.
۱۷۰- عمار، از «یمن».
۱۷۱- عمر، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۷۲- عمر، از عسقلان از شهرهای فلسطین.
۱۷۳- عمر، از «قزوین» در ایران.
۱۷۴- عمر، از کازرون.
۱۷۵- عمر، از «منصوریه» نام روستایی در اهواز و بهبهان و تربت جام.
۱۷۶- عمر، از «مهجم» در یمن.
۱۷۷- عمران، از بیت المقدس.
۱۷۸- عمرو، از آبادان.
۱۷۹- عمرو،[16] از تبار صحرانشینان «اغیر».
۱۸۰- عمرو، از مکه.
۱۸۱- عمیر، از «شوبک».
۱۸۲- عمیر، از «نجد» در حجاز و یا «عنتره» قبیله بزرگی از عرب.
۱۸۳- عون، از شهرکرد.
۱۸۴- عون، از عدن در «یمن».
۱۸۵- عیسی، اتیوپی از شمال شرقی قاره آفریقا.
۱۸۶- عیسی، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۸۷- غربان،[17] از تبار صحرانشینان «اعقیل».
۱۸۸- غیاث، از کوفه.
۱۸۹- فارس، از «هونین» در منطقه مصر.
۱۹۰- فاضل، از «نوبه»، منطقه مرزی مصر و سودان.
۱۹۱- فالح، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۹۲- فرج، از «عرفه» نزدیک عرفات در اطراف مکه.
۱۹۳- فضیل، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۱۹۴- فلاح، از منطقه «سعداوه».
۱۹۵- فلیح، از «طبریه» در فلسطین.
۱۹۶- فهد، از عسقلان از شهرهای فلسطین.
۱۹۷- فهد، از موصل.
۱۹۸- فهد، از «یمن».
۱۹۹- قادم، از منطقه انطاکیه در سوریه.
۲۰۰- قاسم، از آبادان.
۲۰۱- قاسم، از «کرخ» بغداد.
۲۰۲- قاسم، از مدینه.
۲۰۳- قبضه، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۰۴- کثیر، از حبش.
۲۰۵- کثیر، از «معاذه».[18]
۲۰۶- کعب، از «یمن.»
۲۰۷- کلثوم، از «یمن».
۲۰۸- کلیب، از «هونین» در منطقه مصر.
۲۰۹- کوثر، از «لنجویه» جزیره ای در آفریقای شرقی.
۲۱۰- کوش، از عمان.
۲۱۱- لقمان، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۱۲- لیث، از بحرین.
۲۱۳- لیث، از «قزوین» در ایران.
۲۱۴- مالک،
هدایت شده از روابط عمومی هیأت خواهران فاطمیون
از تبار و نژاد قبیله ای در «یمن».
۲۱۵- مالک، از سیراف در ایران و نزدیک خلیج فارس.
۲۱۶- مالک، از «عماره» در جنوب عراق.
۲۱۷- مالک، از «منصوریه» نام روستایی در اهواز و بهبهان و تربت جام.
۲۱۸- مالک، از «مهجم» در یمن.
۲۱۹- مالک، از «یمن».
۲۲۰- مبارک، از منطقه قطیف در عربستان سعودی.
۲۲۱- مجاهد، از سمرقند از شهرهای «ازبکستان».
۲۲۲- مجمع، از شهر ری.
۲۲۳- محارب، از بصره از شهرهای مهم عراق است.
۲۲۴- محروز، از خونج در آذربایجان ایران.
۲۲۵- محسن، از اسکندریه مصر.
۲۲۶- محمد، از اتیوپی در شمال شرقی قاره آفریقا.
۲۲۷- محمد، از آبادان.
۲۲۸- محمد، از تفلیس از شهرهای مهم ارمنستان.
۲۲۹- محمد، از تیره و تبار اوسیان مدینه که در صف انصار قرار گرفتند.
۲۳۰- محمد، از حلب، از شهرهای سوریه.
۲۳۱- محمد، از حله، از شهرهای عراق.
۲۳۲- محمد، از خلاط شهری در منطقه ارمنستان.
۲۳۳- محمد، از زید از منطقه «بالس» در سوریه.
۲۳۴- محمد، از سجار در اطراف شهر «بخارا» در منطقه ی قفقاز.
۲۳۵- محمد، از عسقلان از شهرهای فلسطین.
۲۳۶- محمد، از عمان.
۲۳۷- محمد، از «قزوین» در ایران.
۲۳۸- محمد، از «کبش» در بغداد.
۲۳۹- محمد، از کوفه.
۲۴۰- محمد، از مدینه.
۲۴۱- محمد، از «معاذه».[19]
۲۴۲- محمد، از مکه.
۲۴۳- محمد، از «منصوریه» نام روستایی در اهواز و بهبهان و تربت جام.
۲۴۴- محمد، از منطقه «بالس» در سوریه.
۲۴۵- محمد، از «مهجم» در یمن.
۲۴۶- محمد، از نجف.
۲۴۷- محمد، از «یمن».
۲۴۸- مرایی، از سامراء در عراق.
۲۴۹- مروان، از «عکا» یا «عکه» از فلسطین.
۲۵۰- مسنون، از خرشان.[20]
۲۵۱- مطر، از تبار صحرانشینان «کلاب».
۲۵۲- معشر، از منطقه «ألومه» که شهری در دیار «هذیل» است.
۲۵۳- معمر، از کازرون.
۲۵۴- مقداد، از «سن» نزدیک «تکریت» در عراق.
۲۵۵- ملاعب، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۵۶- ملاعب، از «منصوریه» نام روستایی در اهواز و بهبهان و تربت جام.
۲۵۷- منبه، از تبار صحرانشینان «اعقیل».
۲۵۸- موسی، از عدن در «یمن».
۲۵۹- موسی، از «هجر» که نام روستایی است در بحرین و یمن و حجاز.
۲۶۰- مومی، از رمله از شهرهای فلسطین.
۲۶۱- مهاجر، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۶۲- مهاجر، از نیشابور.
۲۶۳- میمون، از «عسکرمکرم» در خوزستان ایران.
۲۶۴- ناجیه، از سرخس در اطراف مشهد.
۲۶۵- ناصر، از تبار و نژاد قبیله ای در «یمن».
۲۶۶- نصیر، از «بالس» در سوریه.
۲۶۷- نصیر، از بحرین.
۲۸۶- نعیم، از «معاذه».[21]
۲۶۹- نوح، از خونج در آذربایجان ایران.
۲۷۰- نوح، از سیلان در هندوستان.
۲۷۱- نهراش، از تبار صحرانشینان «شیبان».
۲۷۲- نهروش، از هرات.
۲۷۳- واصل، از «نوبه»، منطقه مرزی مصر و سودان.
۲۷۴- هارون، از عسقلان از شهرهای فلسطین.
۲۷۵- هارون، از «قزوین» در ایران.
۲۷۶- هارون، از منطقه سلماس یکی از شهرهای آذربایجان.
۲۷۷- هارون، از منطقه نجد عربستان.
۲۷۸- هارون، از موصل.
۲۷۹- هلال، از شوشتر.
۲۸۰- هلال، از «طائف یمن».
۲۸۱- هواشب، از عمان
۲۸۲- هود، از «سن» نزدیک «تکریت» در عراق.
۲۸۳- هود، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۸۴- هود، از کوفه.
۲۸۵-یحیی، از جعاره که گویا نام روستایی است در اطراف نجف اشرف.
۲۸۶- یحیی، از «صنعا» در یمن.
۲۸۷- یحیی، از «طالقان» در منطقه ی قزوین.
۲۸۸- یحیی، از منطقه ی انطاکیه در سوریه.
۲۸۹- یحیی، از منطقه «سعداوه».
۲۹۰- یعقوب، از قم.
۲۹۱- یعقوب، از «معاذه».[22]
۲۹۲- یوسف، از عسقلان از شهرهای فلسطین.
۲۹۳- یوسف، از منطقه طائف.
۲۹۴- یونس، از اصفهان.
۲۹۵- یونس، از عمان.
۲۹۶- یونس، از «فسطاط» در مصر.
۲۹۷- یونس، از کازرون.
***** **** *****
افزون بر اینان شش تن از یاران آن حضرت نیز از «ابدال» خواهندبود که نام همه آنان عبدالله است. و سه دوستدار دیگر خاندان وحی و رسالت بنامهای عبدالله، مخنف، وبراک، و نیز چهار تن از دوستداران پیامبر خدا بنامهای، صالح میمون و هود، و دو آزاده دیگر بنامهای عبدالله و ناصح که بظاهر جامه بردگان بر تن دارند، همگی به هنگام ظهور آن اصلاحگر بزرگ زمین و زمان در کنار یاران شایسته کردار او خواهند بود.[23]
منبع با اندکی تغییر و ویرایش با حفظ امانت
[1] لازم به ذکر است که مؤلف بر طبق الفبای شهرها آورده است ولی ما طبق الفبای نام یاران حضرت آوردیم.
[2] نام قریه ای است نزدیکی کربلاء و همچنین نام روستایی است میان تکریت و موصل.
[3] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[4] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[5] نام شهری است بر ساحل بحرین. رجوع شود به: لغت نامه ی دهخدا، ج ۶، ص ۸۵۰۵٫
[6] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که
هدایت شده از روابط عمومی هیأت خواهران فاطمیون
لباب الانسان آمده.
[7] ظاهرا «معاذ» می باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانسان آمده.
[8] که در ایران، لیبی و جنوب یمن هم روستایی به این نام آمده است. خدا می داند که منظور کدام است.
[9] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[10] شاید صحیح «ضیق» باشد که نام منطقه ای در نجد و شبه جزیره ی عربی است.
[11] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[12] شاید صحیح «ضیق» باشد که نام منطقه ای در نجد شبه جزیره ی عربی است.
[13] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[14] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[15] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[16] «عمر» هم ثبت شده است.
[17] «عزبان» یا «عریان» هم ثبت شده است.
[18] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[19] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[20] نام شهری است بر ساحل بحرین. رجوع شود به: لغت نامه ی دهخدا، ج ۶ ص ۸۵۰۵٫
[21] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[22] ظاهرا «معاذ» باشد که نام منطقه ای است در نیشابور که در مراصدالاطلاع آمده و یا «معاذی» است که نام خاندان بزرگی است در مرو که لباب الانساب آمده.
[23] الزام الناصب، ج ۲، ص ۱۱۶ و نوائب الدهور، ج ۲، ص ۲۹۲ ملاحم و فتن سید بن طاووس ۱۴۵٫
agaze emamat98.mp3
35.92M
#آغاز_امامت_امام_زمان_عجلاللهفرجهالشریف
#غدیر_ثانی
۹۸/۰۸/۱۶
سخنران: سرکار خانم اسدیان
موضوعات:
#ماجرای_آغاز_امامت_حضرت_مهدی_عجلاللهفرجهالشریف
#چرا_امام_زمان_عجلاللهفرجهالشریف_نمیان؟
#امان_از_پدر_و_مادرای_آخرالزمان
#غربت_امام_زمانمان...
#جعفر_کذاب_و_جعفر_صادق
#مژده_ظهور
#ربا
#درست_انتخاب_کن
#انتخابات_مجلس
#دعای_مادر_تاثیرگذاره
#خائن_کیه؟
👇
@fatemiioon110
یاعلی!...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢امام خامنه ای دیروز در بیاناتی به مناسبت ۱۳ آبان فرمودند: «من همینجا تنبّه بدهم این مطلبی را که بارها و بارها تکرار کردهام؛ #سیاستی وجود دارد که این نعمت را از ملّت ایران سلب کند؛ نعمت وجود جوانانِ انبوه و فراوان را».
♦️پشتپردهی یکی از این «سیاستهای تحدید نسل» را ببینید.
🆔 @fatemiioon110
سلام😊
بنا به در خواست دوستان کلیپ مضررات روغن های مایع و حملات تغذیه ای دشمن رو تو کانال میزاریم👇
ممنون از همراهیتون❤️
@fatemiioon110