eitaa logo
مصــــاف‌اقتصادی
3هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
166 ویدیو
0 فایل
کارگروه اقتصاد و کسب و کار موسسه مصاف ایرانیان 💠در این نبرد نابرابر اقتصادی، با درفشی برافراشته، پیش به سوی ساختاری درون‌زا و برون‌گرا💠 🇮🇷 🖥 راه ارتباطی my.masaf.ir/r/eitaa 📞 02175098000
مشاهده در ایتا
دانلود
📢واحد اقتصاد و کسب‌وکار مؤسسه مصاف، سومین دوره آموزشی مجازی کشش را برای علاقه‌مندان به موضوعات اقتصادی برگزار می‌کند 👤مخاطبین دوره، تمام افرادی هستند که به اقتصاد علاقه داشته باشند، به‌علاوه افرادی که به اقتصاد علاقه ندارند اما برای آگاهی نسبت به محیط زندگی خود ارزش قائلند. 💥دوره در ۱۰ سرفصل و ۱۲ جلسه به‌صورت مجازی و در روزهای پنجشنبه و جمعه ارائه می‌شود. 🔷 جلسات پنجشنبه‌: ساعت ۱۴ الی ۱۶ و ۱۷ الی ۱۹ 🔶جلسات جمعه‌: ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۵ 🔵طبق روال گذشته، اولویت جذب در واحد اقتصاد با شرکت‌کنندگان دوره‌ است و افراد مستعد و علاقه‌مند می‌توانند در انتهای دوره جهت همکاری با واحد اقتصاد رزومه‌های خود را ارسال نمایند و پس از بررسی رزومه‌ها، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری خواهد شد. 💥برای دریافت کد تخفیف صدهزار تومانی، کافی است به ادمین واحد اقتصاد پیام داده و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را ارسال نمایید. @MasafEcoAdmin 🌐جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر، به لینک ثبت‌نام مراجعه نمایید. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
‏دونکته دیشبم در گفتگوی ویژه: ۱. با ورود یک مجوز به درگاه ملی، امکان معطل کردن متقاضی و مطالبه رشوه توسط صادرکننده مجوز گرفته میشود ۲. به بازشدن درهای بازارخدمات حقوقی اصرارداریم چون میلیونها فعالان اقتصادی هرروز متقاضی مشاوره حقوقی هستند ولی گران و کمیاب است بقیه نکات در اسلایدها ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
🔅واحد خانواده موسسه مصاف برگزار میکند: 📱کارگاه آموزشی مزه زندگی گام اول(مزاج شناسی) 👤مدرس:استاد صادقی قهساره 📆زمان ثبت نام: تا ۲مهر 🔅تعداد جلسات: ۶جلسه(وبینار آنلاین) 📆 زمان برگزاری:۳-۴-۶-۸-۱۰-۱۲ مهر ماه ⏰ساعت ۱۶ الی ۱۸ 📄سرفصل‌ها: 🔹آشنایی با انواع مزاج ها و طبع ها 🔹خصوصیات رفتاری و اخلاقی هر مزاج 🔹نقش مزاج در سلامت عاطفی و جنسی همسران 🔹تاثیر اشنایی با مزاج در تربیت فرزندان لینک جهت ثبت نام: https://evnd.co/Gqp9S 💝 کانال واحد خانواده مؤسسه مصاف (قنداب) 🔗 تلگرام | ایتا | سروش | اینستاگرام | توییتر
🔵‌۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در اقتصاد دریا درآمد کشور ‌را ۷ درصد افزایش می‌دهد 🔷مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:اگر در حوزه اقتصاد دریا، ۹ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری شود، حدود ۷ درصد درآمد کشور از بابت سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش پیدا می‌کند که نقش گروه کشتیرانی در این میان بسیار راهبردی خواهد بود. 🔶وی گفت: لجستیک و حمل‌و‌نقل به ویژه با وجود تحریم‌ها از اساس، امری راهبردی برای کشور محسوب می‌شود؛ به همین دلیل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ستون فقرات توسعه اقتصاد کشور است. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
1️⃣ ‏انگليس وارد اتحاديه اروپا شد چون سيتى لندن معتقد بود تجارت با اروپا بر تجارت با كشورهاى مشترك المنافع ارجح است. به همين سياق و با چشمپوشى از پيچيدگى ها انگليس از اتحاديه اروپا خارج شد چون سيتى لندن اعتقاد داشت تجارت با كشورهاى مشترك المنافع بر تجارت با اروپا ارجح است. 2️⃣ ‏ديود كامرون اصل همه پرسى را بخاطر اختلاف سيتى لندن با ECB درباره نظارت بر عمليات بانكى كليد زد. ( البته در زمان همه پرسى سيتى در حمايت از خروج يكپارچه نبود) 3️⃣ ‏كريدور رد مد يكى از شكلهاى همكارى سيتى لندن در جهان جديد است. پروژه اى كه از لندن فايننس دلارى آفشور مى شود. از مهمترين كشور مشترك المنافع ( هند) آغاز مى شود و اعضاى آن كشورهايى هستند كه يا انگليس مستقيما آنها را خلق كرده( اسرائيل و امارات) يا در تولدشان نقش مهم داشته 4️⃣ اين كريدور از دو جنبه مستقيما عليه منافع ملى ايران است. اول لزوم جلوگيرى از تولد رقباى حغرافيايى جبل علي( از جمله چابهار) و دوم نقش بالاى صنعت فناورى اطلاعات در آن و حساب كردن روى خروج منابع انسانى ايران براى تامين نيروى انسانى آن. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
🔵نقش پلتفرم‌ها در افزایش قیمت مسکن/اخطار پلیس به ۲ پلتفرم 🔶سردار علی نوروزی گفت: برابر قانون نظام صنفی، اتحادیه موظف است واحدهای صنفی دایر شده غیرمجاز را شناسایی کند تا پلیس با آن‌ها برخورد کند. هزار و ۱۸۰ نامه برای اعمال قانون برای بنگاه‌ها به پلیس اماکن ارسال شد و حدوداً از هزار و ۱۸۰ مورد ۸۰۴ واحد صنفی اعمال قانون شده و ۴۷۵ واحد صنفی دیگر یا مجوز گرفته‌اند و یا نامه جلوگیری از پلمب آورده‌اند. 🔷نوروزی افزود: در رابطه با کسب‌وکارهایی که در تعیین قیمت مسکن فعالیت می‌کنند دو پلتفرم را شناسایی کردیم که بیشترین دخالت را در بالا بردن قیمت مسکن داشتند و با همکاری وزارت صمت و اتحادیه کسب و کارهای مجازی آنها را شناسایی کردیم و برای آخرین بار اخطار جدی به این دو پلتفرم داده شد. 🔶 این پلتفرم‌ها باید تا ابتدای مهر به درگاهی که وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده متصل شوند و در غیر این صورت اعمال قانون می‌شوند. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
📢واحد اقتصاد و کسب‌وکار مؤسسه مصاف، سومین دوره آموزشی مجازی کشش را برای علاقه‌مندان به موضوعات اقتصادی برگزار می‌کند 👤مخاطبین دوره، تمام افرادی هستند که به اقتصاد علاقه داشته باشند، به‌علاوه افرادی که به اقتصاد علاقه ندارند اما برای آگاهی نسبت به محیط زندگی خود ارزش قائلند. 💥دوره در ۱۰ سرفصل و ۱۲ جلسه به‌صورت مجازی و در روزهای پنجشنبه و جمعه ارائه می‌شود. 🔷 جلسات پنجشنبه‌: ساعت ۱۴ الی ۱۶ و ۱۷ الی ۱۹ 🔶جلسات جمعه‌: ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۳ الی ۱۵ 🔵طبق روال گذشته، اولویت جذب در واحد اقتصاد با شرکت‌کنندگان دوره‌ است و افراد مستعد و علاقه‌مند می‌توانند در انتهای دوره جهت همکاری با واحد اقتصاد رزومه‌های خود را ارسال نمایند و پس از بررسی رزومه‌ها، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری خواهد شد. 💥برای دریافت کد تخفیف صدهزار تومانی، کافی است به ادمین واحد اقتصاد پیام داده و انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را ارسال نمایید. @MasafEcoAdmin 🌐جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر، به لینک ثبت‌نام مراجعه نمایید. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco
📌 سهم راه آهن از حمل بار به جای پیشرفت، تنزل یافته است 🔶محمد سیاوشی عضو کمیسیون حمل و نقل و لجستیک اتاق بازرگانی، ضمن اشاره به اینکه سهم راه آهن از حمل بار طی سال‌های اخیر نه تنها افزایش نیافته بلکه کمتر شده است، گفت: 🔷به موجب تکلیف قانونی برنامه ششم توسعه كشور، سهم حمل و نقل بار ریلی ۳۰ درصد تعیین شد، در حالیکه امروز این رقم نه تنها به ۳۰ درصد نرسیده بلکه از ۱۲ درصد سال ۱۳۹۵ به ۹ درصد کاهش یافته است. عواملی همچون نداشتن برنامه مدون و نقشه راه، ضعف مدیریت، عدم حمایت قانونی و تعلل در تامین تجهیزات مورد نیاز، دلایل اصلی این عقب‌گرد است. 🔷 سیاوشی میزان حمل بار از طریق شبکه ریلی در سال ۱۴۰۱ را تنها ۵۰ میلیون تن عنوان و و تصریح کرد: در حالیکه در مدت مشابه، سازمان راهداری تنها ۵۰۰ میلیون بارنامه حمل جاده ای صادر کرده است. 🔶مقایسه این دو رقم گویای وضعیت وخیم حمل بار به کمک خطوط ریلی است. این در حالیست که بیشتر کشورهای دنیا با سرعت به این سمت در حرکت هستند. اما متاسفانه ما هنوز برنامه مدونی برای این هدف که اتفاقا تکلیف قانونی آن هم در اسناد بالادستی وجود دارد، نداریم. ✅کانال واحد اقتصاد مؤسسه مصاف @masaf_eco